Wii-U
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Aber würdmi im Fall ganz ehrlech und ohni Stichelei ou wungernäh wohär die Zahl chunnt. Das cha scho nur denn überhaupt asatzwiis stimme wenn alli Website usbländisch wo näbscht em schwizer Publikum ou no es dütsches Publikum aspräche. Oder wie chömeter uf "2t"? Mitem Forum? Games.ch und Gameswelt hend ja schomol sicher meh Läser us der Schwiz, nid?
Zuletzt geändert von Sephi am 30 Nov 2012 10:52, insgesamt 1-mal geändert.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
olololol, guet gmacht sidu 

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Re: Wii-U
sidu isch scheff, weiss jede.Gurgelhals hat geschrieben:olololol, guet gmacht sidu
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Asskicker hat geschrieben:Ha gmeint de Sidu hät mit de Nintendo es gschleik gha, unverständlich dass es kei Wii U gratis geh hät!
Ich mach glaub au e gaming siite uf und verlange gratis tescht wahr

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Wie chunsch de uf so öppis? Het das je einisch funktioniert?Asskicker hat geschrieben:Ich mach glaub au e gaming siite uf und verlange gratis tescht wahr
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
(G)net gitts jetzt sitt 11 Jahr, knapp 12... die erschte 7 jahr hämmer praktisch kei hits/läser gha und alles usem eigete sack kauft, system, controller, games und und.. isch rächt viel gäld. dänn hämmer werbig gmacht und plötzlich hetts viel hits gäh und dänn sind plötzlich alli vo selber uf eus zue cho. microsoft als erschti. dänn sony. dänn nintendo. und am schluss apple. mir händ alles becho bis anhin von nintendo, super sach! freud hämmer gha! mir händ playstations, xboxe, ipads, iphones, 3ds, wii, vita... quasi alles becho. und mer chömed nach wie vor alles über. publisher schicket eus ohne frage review-muschter zu aktuelle xbox und ps und wii games. release lischte schickets eus, mir sölled achrüzle was mer wänd. es klappt mittlerwiile super und mir händ würkli viel läser und facebook ahänger.
jetzt, womer also eigentlich langsam en grössi wäret (oder evtl. scho sind) wärs wichtiger denn je, dass mir über alles chönd berichte. und darum fuxt eus das jetzt natürlich sehr.
mir händ scho alles abgmacht gha mit nintendo und mer hett eus au es grät zuegsicheret.
und plötzlich hetts gheisse, sorry, aber mir händ zwenig grät.
und das, obwohl mir eigentlich mit em sidu ade quelle sind.
jetzt wüsset ihr die ganz gschicht.
gschichtli verzelle.
super.
jetzt, womer also eigentlich langsam en grössi wäret (oder evtl. scho sind) wärs wichtiger denn je, dass mir über alles chönd berichte. und darum fuxt eus das jetzt natürlich sehr.
mir händ scho alles abgmacht gha mit nintendo und mer hett eus au es grät zuegsicheret.
und das, obwohl mir eigentlich mit em sidu ade quelle sind.
jetzt wüsset ihr die ganz gschicht.
gschichtli verzelle.
super.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
Möchet es Printheftli.
- swordfish
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
360
en hersteller weiss ja nid erscht en tag vorher, wieviel teschtgrät planed sind zum usegäh...Masatshi hat geschrieben:...
...
tönt minere meinig nache eher wie en usred, nachem motto: zerscht tüemer mal die mit grätli ihdecke, wo für eus (=hersteller) möglischt kei risiko (= kritischi reviews) darstellid und eus mit ihrere
art vo brichterstattig am meischte nütze chöntid. aber easy, falls so isch, luegs positiv ah.
Zuletzt geändert von swordfish am 30 Nov 2012 12:51, insgesamt 2-mal geändert.