Masatshi hat geschrieben:er hett devo gredt, dass infinity ward besser isch als treyarch.
uf das hani reagiert. stimmt nämli ned i mine auge. die letschte zwei modern warfare games sind gaggi gsi.
black ops 1 und 2 sind hingege super. und vo treyarch.
Ich han Black Ops 2 und Call of Duty 8: Modern Warfare 3 nur rein grafisch aglueged ufem PC. Duregspielt hani si nonig.
find Black Ops 2 grafisch schlecht ufem PC, Call of Duty 8: Modern Warfare 3 gseht viel besser us. Rein spielerisch chani nonig säge.
Masatshi hat geschrieben:nöd jede hett luscht go google. aber jede chan!
es isch au total wichtig. ich chan nüm läbe ohni die information!
Es mues ou nid jede go google, wenner defür ken Seich verzellt. Du hesch di diräkt ufem Goran sin Post bezoge und gseit "DAS SPIEL" heig nid infinity ward gmacht. Will dich verläse hesch. Huere untragisch und uninteressant, aber denn bhaupte du heigsch was anders gmeint isch bitz
Masatshi hat geschrieben:nöd jede hett luscht go google. aber jede chan!
es isch au total wichtig. ich chan nüm läbe ohni die information!
Es mues ou nid jede go google, wenner defür ken Seich verzellt. Du hesch di diräkt ufem Goran sin Post bezoge und gseit "DAS SPIEL" heig nid infinity ward gmacht. Will dich verläse hesch. Huere untragisch und uninteressant, aber denn bhaupte du heigsch was anders gmeint isch bitz
TypeJ hat geschrieben:
ich sett dich wiedermal live gseh und mit dir rede, bevor ich vergiss das du eigentlich en nette bisch und sogar am mim 30te gsi bisch
Denn chum halt mal wider ane Spielinacht im Weschte!