Was spielsch grad retrigs?
Moderatoren: Master(G), mr.raw
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Time Dominator aka Socket MD: Isch en Sonic Glon, wo sich uf Grund der guet Stürig und em teil no interessante Levelufbau echt no guet spielt. Zudem isch d Farbpalette guet gwählt worde und alles isch sehr farbig und asprechend animiert. Schad isch, dass sich d Gegner ide Levels zviel wiederholed. Defür sind d Bossfights no iisi. Sie sind chli eifach, aber schön gmacht. Denn häts no es paar Bonuslevel, wo aber nöd umgange werde chönd. Diä händs schono in sich, mached aber grad s Spiel no fordernd. Hans denn grad no durrespielt. Bim bim erste Mal grad zum finale Boss cho. Da hanni denn 2 Countinous brucht.
Zum eimal durrespiele passt es 7/10, sus isch es eher es 6/10. Es hät no en Speedmodus, aber de hät mich schon bim Sonic 2 im single mode nöd greizt.
Zum eimal durrespiele passt es 7/10, sus isch es eher es 6/10. Es hät no en Speedmodus, aber de hät mich schon bim Sonic 2 im single mode nöd greizt.
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
ich find spinmaster scheisse. es isch zwar wunderschön und laht di erste paar minute au es hervorragends gameplay vermuete. im endeffekt ischs aber eifach es langzognigs spiel, ohni abwechslig und tüüfgang.
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Re: Was spielsch grad retrigs?
ha gescht mol 2 stund castlevania SOTN innighebt. isch schono fein.Tatsujin hat geschrieben:evo hat geschrieben:dass s dracula x eigentlich gar nit so guet isch wie all meinet. Ihverstande jungs?
wie viel stund muss mer do öppe ihrächne zums durehitte? so um die 10? muess nit jedes item funde ha und 100% map ufdeckt etc.
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
vo eim fettnäpfli is anderevo hat geschrieben: isch schono fein.

HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? 

was für fettnäpfli bitte? ich nimme videospiel zum glück nüm ganz so ernscht. mir isch au zimli egal was do inn gschribe oder dängt wird. ich tue do inn nur chli mi sänf ableh näbem schaffe, teils eifach nur so zum spass ohni fundierts hintergrundwüsse übert materie zha. tiefgründigi disskussione übervieospieli suechi do inn scho lang nüm. kunt jo eh nit gschiids usser dass jede seit welli spiel er toll find und öpper ander seit denn "ooh du dumpfbüütel, du hesch gar nit rächt das spie lsich nämli scheisse und dafür isch spiel XY huere toll". du bisch grad es paradebiscpiel.
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
well ich's (bzw. du nömm) so ernscht nimme hani nach 10 Johr au ned mol d'hälfti so viel Biträg gschriebe wie du gällevo hat geschrieben:ich nimme videospiel zum glück nüm ganz so ernscht....
...du bisch grad es paradebiscpiel.

bitte erklären sie den zusammenhangm.o.terra kaesi hat geschrieben:well ich's (bzw. du nömm) so ernscht nimme hani nach 10 Johr au ned mol d'hälfti so viel Biträg gschriebe wie du gällevo hat geschrieben:ich nimme videospiel zum glück nüm ganz so ernscht....
...du bisch grad es paradebiscpiel.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
was söll das ussäge? er schriebt ja das er vill is forum senft neb em "schaffe". machi au.
video spiel gönd mer trotzdem immer meh am arsch verbie und min allgemeine gsichtsusdruck wenns um neui konsole etc. gaht isch dä: :bitchpls:
video spiel gönd mer trotzdem immer meh am arsch verbie und min allgemeine gsichtsusdruck wenns um neui konsole etc. gaht isch dä: :bitchpls:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

i mag die spieli ja scho au. aber do inn trüllt sich wirklcih alles im kreis wenns um videogames gaht. jede schribt waser toll und waser scheisse findet und meint drbi felsefest er sig die instanz schlechthin.
und dr hanf nimmts eifach technisch usenend.
oder mer bildet sich sini meinig eifach uf grund vo polls usem nexgam forum wie dr käsi
und dr hanf nimmts eifach technisch usenend.
oder mer bildet sich sini meinig eifach uf grund vo polls usem nexgam forum wie dr käsi

Zuletzt geändert von evo am 28 Nov 2012 12:29, insgesamt 1-mal geändert.
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
es isch schlimm mit mir :bitchpls:evo hat geschrieben:und dr hanf nimmts eifach technisch usenend.
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
:ha: stimmt aber ebe scho.

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Dracula X (PSX) ≠ Dracula X (PCE)evo hat geschrieben:ha gescht mol 2 stund castlevania SOTN innighebt. isch schono fein.Tatsujin hat geschrieben:evo hat geschrieben:dass s dracula x eigentlich gar nit so guet isch wie all meinet. Ihverstande jungs?
wie viel stund muss mer do öppe ihrächne zums durehitte? so um die 10? muess nit jedes item funde ha und 100% map ufdeckt etc.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
http://youtu.be/ritZxM_uejA" onclick="window.open(this.href);return false;Tatsujin hat geschrieben:Dracula X (PSX) ≠ Dracula X (PCE)

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Mastler(P) hat geschrieben:er schriebt ja das er vill is forum senft neb em "schaffe". machi au.

i weissTatsujin hat geschrieben:Dracula X (PSX) ≠ Dracula X (PCE)evo hat geschrieben:ha gescht mol 2 stund castlevania SOTN innighebt. isch schono fein.Tatsujin hat geschrieben:evo hat geschrieben:dass s dracula x eigentlich gar nit so guet isch wie all meinet. Ihverstande jungs?
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
villicht wärs demfall mol ziit för dech för en entwickligschritt = du losch dis account do lösche ond machsch en vinothek uuf.evo hat geschrieben:i mag die spieli ja scho au. aber do inn trüllt sich wirklcih alles im kreis wenns um videogames gaht. jede schribt waser toll und waser scheisse findet und meint drbi felsefest er sig die instanz :

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
bitte erklären sie den zusammenhangm.o.terra kaesi hat geschrieben:villicht wärs demfall mol ziit för dech för en entwickligschritt = du losch dis account do lösche ond machsch en vinothek uuf.evo hat geschrieben:i mag die spieli ja scho au. aber do inn trüllt sich wirklcih alles im kreis wenns um videogames gaht. jede schribt waser toll und waser scheisse findet und meint drbi felsefest er sig die instanz :

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
isch chli wiit hergholt vom käsi, aber de evo hät ebbe nöd unrecht.
jede hät so sini meinig. isch aber au egal, schlussendlich gahts um d unterhaltig und ablänkig vom schaffe.
jede hät so sini meinig. isch aber au egal, schlussendlich gahts um d unterhaltig und ablänkig vom schaffe.

dass jede e eigeni meinig het isch ja nit mol schlimm. aber jede het s gfühl sini meinig sig die einzig richtig. so richtig verbisse. all andere wo was anders meine sin tubble und sowiesogeosnow hat geschrieben:isch chli wiit hergholt vom käsi, aber de evo hät ebbe nöd unrecht.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
stimmt, aber mer sött ebbe alles spiele. sogar de vcs.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
geosnow hat geschrieben:schlussendlich gahts um d unterhaltig und ablänkig vom schaffe.

geosnow hat geschrieben:stimmt, aber mer sött ebbe alles spiele. sogar de vcs.
Quelle

- Grisu
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
220
Ui. Tönt ja grad so als würdid einigi vo euch Videogames nur zum Ziitvertrib zocke. 
Mer chas scho übertriibe. Bsp: Geschter hani online mit emne sälbsternannte Pro woni nid kenne Streets of rage 2 zockt. Er het sich be jedem Hit mega ufgregt, dass er mit mier nid sin Perfect-Run cha mache. Jesses isch das luschtig gsi... :typej:
Ha grad s'erscht mol Monsterworld 4 zockt. Isch scho mega schaad, wie vieli interessanti MD-Title a mier verbigange sind ab 1994, nur well ich em MegaDrive damals nid gnueg lang treu gsi bin..
...aber das isch wieder emol es Thema für sich, gäll SEGA

Mer chas scho übertriibe. Bsp: Geschter hani online mit emne sälbsternannte Pro woni nid kenne Streets of rage 2 zockt. Er het sich be jedem Hit mega ufgregt, dass er mit mier nid sin Perfect-Run cha mache. Jesses isch das luschtig gsi... :typej:
Ha grad s'erscht mol Monsterworld 4 zockt. Isch scho mega schaad, wie vieli interessanti MD-Title a mier verbigange sind ab 1994, nur well ich em MegaDrive damals nid gnueg lang treu gsi bin..
...aber das isch wieder emol es Thema für sich, gäll SEGA

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
Grisu hat geschrieben:Ui. Tönt ja grad so als würdid einigi vo euch Videogames nur zum Ziitvertrib zocke.

perfect run

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Solaris uf em 2600 isch super!geosnow hat geschrieben:stimmt, aber mer sött ebbe alles spiele. sogar de vcs.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.