HALO 4 (ZOMG!)

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Re: HALO 4 (ZOMG!)

Beitrag von TypeJ »

NERV hat geschrieben:Ich gibe es 0!
hey, es het chlini meitlis i pinkige rüschtige wo aliens mit 3 pimmel eis lutsched!
minimum es 10ni für dich :kitzel:
:lol:
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0

Beitrag von NERV »

Marco_in_motion hat geschrieben:Was wänds a de hüttige Shooters no besser mache?
Statt dummi Muskelmänner endlich wieder vermehrt Fraue la schüsse. Oder chlini japanischi Schuelmödchen! :idea:
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0

Beitrag von NERV »

TypeJ hat geschrieben:
NERV hat geschrieben:Ich gibe es 0!
hey, es het chlini meitlis i pinkige rüschtige wo aliens mit 3 pimmel eis lutsched!
minimum es 10ni für dich :kitzel:
G'chauft.
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

Marco_in_motion hat geschrieben:d'Qualität vo dä Shooters isch i dä letschte 10 jahr eifach gewaltig ahgstige, es git fast keine meh wo richtig verschisse isch.
:lol: Du hesch es interessants Verständnis vo Qualität.
Marco_in_motion hat geschrieben: Was wänds a de hüttige Shooters no besser mache?
Me chönntse zum Bispiu mou wider asatzwiis interessant mache indäm me scho nur s usglutschte Prinzip vo ganz vil Munition + en riesigi Horde Gägner grundlegend überdänkt. Git ja ou durchuus Versüech dört düre, siehe zum Bispiu Dishonored. Aber z bhoupte es Call of Duty oder es Halo sig "guet" oder me chön das Genre nid "besser" mache - rolfe!

Wenn wosch säge dass me der "Schiessbudeshooter" nach aktuellem Verständis wo eim all 2 Sekunde es gscriptets Event um d Ohre flügt und me nur no marginal am Gschehe beteiliget isch technisch nümm cha verbessere isch das no s einte. Wott aber nid vil heisse - es chöi ja ou nur die wenigschte Lüt würklech schön a Bode erbräche. En Göögg blibt en Göögg! Und ja, das Wort söttme vil meh verwände.
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0

Beitrag von Marco_in_motion »

lol
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

Dishonored isch absolut fantastisch. Ich han's mega gern gspielt und bin bis zur letschte Minute bländend unterhalte worde.

Dä Reiz vo Halo 4 wiä vo uhuerä vielne Shooter isch ja nöd d'Kampagne an sich sondern dä Multiplayer Modus. Ich han jedi Kampagne vo Halo durägspielt (okay ODST nöd) und ich mag mich nöd mal erinnerä um was es gaht. Ah doch, en Computer Futz, es Ruumschiff, en runde Planet, durch Reife hüpfe und um Monster und so anderi Monster.

Aber was ich genau weiss, Halo hät für mich dä perfekti Onlinemodus. Ich han zwar nöd wiä dä Dejan 4794748 STund gspielt, aber trotzdem mehreri Täg kumuliert. Das isch es was Halo stark macht und vo dem sötti mehr rede. Skripteti Dingesbumens in Ehre, Shooter am Abgrund vo dä Wält. JAJA.. Au bi Halo spiel ich dä Kampagne durä im Coop, wird fön ha, s'Ändi wiä immer wegklicke und nacher s'richtige Halo spiele - War Games. Und detä isch es fantastisch.
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

Marco_in_motion hat geschrieben:Aber vergliich doch mal irgend en Shooter wo vor 10 jahr usecho isch mit irgend eim wo hüt usechunnt. Früehner hämmer z.bsp. Turok und später Perfect Dark in Himmel ufe globt
ah ok mir läbe inere wält wo nur konsole shooters existiere?
I don't believe in orange
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

Trunks hat geschrieben:Dishonored isch absolut fantastisch. Ich han's mega gern gspielt und bin bis zur letschte Minute bländend unterhalte worde.

Dä Reiz vo Halo 4 wiä vo uhuerä vielne Shooter isch ja nöd d'Kampagne an sich sondern dä Multiplayer Modus. Ich han jedi Kampagne vo Halo durägspielt (okay ODST nöd) und ich mag mich nöd mal erinnerä um was es gaht. Ah doch, en Computer Futz, es Ruumschiff, en runde Planet, durch Reife hüpfe und um Monster und so anderi Monster.

Aber was ich genau weiss, Halo hät für mich dä perfekti Onlinemodus. Ich han zwar nöd wiä dä Dejan 4794748 STund gspielt, aber trotzdem mehreri Täg kumuliert. Das isch es was Halo stark macht und vo dem sötti mehr rede. Skripteti Dingesbumens in Ehre, Shooter am Abgrund vo dä Wält. JAJA.. Au bi Halo spiel ich dä Kampagne durä im Coop, wird fön ha, s'Ändi wiä immer wegklicke und nacher s'richtige Halo spiele - War Games. Und detä isch es fantastisch.
I jedem Punkt absolut iverstande! Und trotzdem chame natürlech so Stiergagel wie "shooter chönd gar nümme besser wärde" nid eifach lo stoh. Süsch fönds d Lüt am Ändi no ah gloube. I chume de vilech sogar ou widermou mit öich cho umeschüssle im Halonen. :-D
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0

Nei natürlich nöd... aber findsch echt das z.bsp. es No one Lives Forever 1+2 oder es Operation Flashpoint besser isch als en hüttige shooter? oder es Unreal Tournament 2003? lol...
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

Marco_in_motion hat geschrieben:Nei natürlich nöd... aber findsch echt das z.bsp. es No one Lives Forever 1+2 oder es Operation Flashpoint besser isch als en hüttige shooter? oder es Unreal Tournament 2003? lol...
jetzt explodiert denn gad min chopf.
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Bild
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0

Sephi hat geschrieben:shooter chönd gar nümme besser wärde"
- Das hani nöd gschribe.

"Was wänds a de hüttige Shooters no besser mache?" - Das hani gschribe.

:yuno: see the difference?
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

Marco_in_motion hat geschrieben:Nei natürlich nöd... aber findsch echt das z.bsp. es No one Lives Forever 1+2 oder es Operation Flashpoint besser isch als en hüttige shooter? oder es Unreal Tournament 2003? lol...
Du verglichsch Müll mit Ghüdder. Ja, ich finde zum Bispiu dass es Deus Ex wäsentlech interessanter und besser (wenn au lang nid perfekt) isch als es Call of Duty oder es Halo (rein ufe Singleplayer bezoge). Und chum jetz nid mit "aber das isch doch ken Shooter".
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0

Beitrag von NERV »

Bild
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

wayne
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0

Moll klar isches en Shooter... und wo's usecho isch händs jeensti Lüüt zu recht uhuere super gfunde nur haut das Hüt niemmert meh us dä Söcke, will's nacher jeensti ähnlichi Sache gäh hät. Wasi säge will : Ich gseh nöd wo bi dä Shooters no sone Überraschig chunnt, öppis wo so guet isch dases anderi i Ihrne Games au verwändet und drum finded vill Lüüt das ganze eifach nümme sehr ahziehend und sogar langwiilig, verstahni absolut au.
Handcherum chamer eifach so Stiergagel wiä "Hüt chömed nurno schlächti Shooters use" natürlich nöd stah lah will's eifach nöd stimmt. Mer sind eifach überlade dävo
und d'Shooters büüted im Moment keis Bahnbrächend neus Gameplay-elemänt meh.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

Marco_in_motion hat geschrieben:Was wänds a de hüttige Shooters no besser mache?
s'problem a de hütige shooter isch, dass sie spielerisch vollkomme degeneriert sind. mer chansene ned verüble, will das isch das wo sich am beschte verchauft. es sind viertuelli schüssbudefigure mit super grafik. es laht sich drum sehr eifach beantworte wasmer a hütige shooter chan besser mache.
de beschti je erschieneni fps isch bald 10 jahr alt. half life 2 zeigt sehr guet was sproblem isch ade hütige shooter. HL2 schaffts jedem level es einzigartigs element zgeh wo de level spielerisch uf grundlegendi art änderet, seig das iets nur en gravitiy gun als waffe womer muess zombies mit alltägliche hushalts gegeständ umbringe, oder en level womer nur uf wit entfernte stei darf laufe, oder en level womer vomene unbesiebare gegner verfolgt wird. das sind nur bispiel, jede level het sones element, wo sehr starch is gameplay igrift. das isch spielerischs richtum und gnau das macht es guets spiel es, es sind ja spiel.

das isch de ganz herti gegesatz zu moderne shooters wie de CODs wo wortwörtlich reini virtuelli schüssbudene sind, es spawned gegner us irgendwelche löcher in 100% lineare levels und mer knallt eine nachem andere ab. ich liebe FPS sit wolf3d wie nüt anders und es het en zit gha wo icih JEDE fps gspielt han, aber das gaht inzwüsche nüme, ich han bis und mit black ops sogar jedes COD gspielt, aber ich chan mich nüm dezue motiviere die spielgwurdene armuetszügnis durezspille.

ich finds verwirrend, dass du perfect dark offebar als negativbispiel nensch? ich wünscht shooter hüt hättet nur annährend so guet waffe, gadget, level und missionsdesign wie perfect dark.

spiel mal wieder en alte shooter, ich han letscht jahr mal wieder quake 1 gspielt und bin überrascht gsi wie das spiel mit 0 story, nur dur glungnigs leveldesign chan zum witerspiele motiviere, eifach willmer iets det dure will. und sich nöd dur tunnel vo cutscene zu cutscene balleret.

halo 4 übrigens, tönt na get. gmässem penny arcade review chönnts sogar sersch guete halo si. aber ich ha kei luscht me.
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

Bild
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

noone lives forever 2 isch öppe eine vo de beschte shooter wo je häts gitts. würdi 10x lieber nomal spiele als so en moderne propaganda shooterscheiss.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

am pony sis bildi triffts würklich sehr guet...
mir aber total egal, spiele nur MP
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

i bi fan vo half life 1 mit addons.
heft hess
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

Moff hat geschrieben:halo 4 übrigens, tönt na get. gmässem penny arcade review chönnts sogar sersch guete halo si. aber ich ha kei luscht me.
Chum mit eus. Chaufs der, nimm diä gratis Rubbelcharte und spiels es paar Täg mit eus uf dä Xbox. Nacher vertschutisch es wieder und alles in allem hat's dich villicht 20 Frengg kostet. Und diä sind's sicher wert.
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

nur dass ichs gseid han: Halo 4 isch für mich sbeschte Halo sitt em erschte Teil. Grandios was da alles drin und drah isch. Es sind übrigens 2 CDs...
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

Trunks hat geschrieben:
Moff hat geschrieben:halo 4 übrigens, tönt na get. gmässem penny arcade review chönnts sogar sersch guete halo si. aber ich ha kei luscht me.
Chum mit eus. Chaufs der, nimm diä gratis Rubbelcharte und spiels es paar Täg mit eus uf dä Xbox. Nacher vertschutisch es wieder und alles in allem hat's dich villicht 20 Frengg kostet. Und diä sind's sicher wert.
ich schüss dich abe! 1000mal!
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

Ich freu mich mega, total im Hype. Ich hoffe einfach, dass es nöd zu fest COD lastig wird mit dä Loadouts. Aber bisher chunt das super weg i dä Reviews und jede seit mehr merkt nix. Scho bi Reach hani damals nöd gwüsst was ich söll halte vo dä Jetpacks usw. vor em Release und nacher isch es meeeega gsi.

Diä Spec-Ops schnall ich nöd? Sind eifach Koop Kampagne wo all Wuche chömet und ä Story händ? Also so Serie mässig mit Cliffhänger? Ah ja und gratis? Findi Fair. Schaad händ's dä Firefight Modus usägno, er isch absolut doof gsi aber ich han glich chli fön gha bim spielä.

Goose chunsch au go Online spielä?
Antworten