zwirrlibatz hat geschrieben:And that might be the most damaging idea in play here, because it lends itself to treating games more like a product where the customer is always right than an art form capable of meaning.
So en Ussag im Kontext vo Doom 3 und vor allem vo Mass Effect 3 = ganz fescht auweia :typej:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
das spiel hät doch huere de gagg i de hose gmacht? mit chopfhörer znacht gspielt und meh als eimal isch mer fascht s'herz stillgstande. han amigs müse pause mache.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
doom3 isch sehr es underschätzts und missverstandnigs spiel gsi, mir hets au sehr guet gfalle gha.
dasses iets heller isch und mit flashlight uf de knarrene isch eifach nur es armuetszügnis, sowas understützi sicher nöd, au wenn mich d'VR version na greizt hätti.
Doom3 isch für mich damals en Grund gsi mir en scheisstüüre pc zämmez'stelle will ich's eifach han welle gnüsse, d'Atmosphäre isch eifach heftigst gsi und isches au Hüt no. En Meilestei das Spieli und Quake 4 au grad.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
quake 4 isch ok gsi, aber nöd meh, standard shooter, quake 1 hani mal wieder gspielt vor paar mönet und das findi effektiv viel viel besser, grandioses leveldesign het das gha.
doom3 het vill sache wos einzigartig macht, das findi scho einiges besser als quake 4.
Moff hat geschrieben:
dasses iets heller isch und mit flashlight uf de knarrene isch eifach nur es armuetszügnis, sowas understützi sicher nöd, au wenn mich d'VR version na greizt hätti.
mhm ok de Designer Tim Willtis het imene interview gmeint ade Quakecon dasers zuegähmues das Doom 3 damals echli z dunkel gmacht worde sig. Findi zwar au nid aber gitt em Game villicht eh chli meh speed dri
ich denke es isch nöd bsunders schwer zum verstah, dass das mitde taschelampe nöd en entscheidig gsi isch zum zuekunfs waffe realitätsnöch nahzbilde (zumal ich bezwifle, dass jedi knarre und chettesagi ide zuekunft eini drahbaut het...)
es isch natürlich en gameplay entscheidig, und en richtig gueti, doom3 het dur das en enorm glungne spagat zwüsche fps und survival horror gschafft, isch spannend gsi und het spass gmacht. als "reine" shooter ischs sicher ok, aber nöd halb so guet.
Moff hat geschrieben:dasses iets heller isch und mit flashlight uf de knarrene isch eifach nur es armuetszügnis
Moff hat geschrieben:doom3 het vill sache wos einzigartig macht, das findi scho einiges besser als quake 4.
so isch es.
quake isch wükli nöd speziel und sehr simpel gsi. doom aber hät so krass atmosphäre gha. wow.
dä vergamet kolleg hät das damals immer i dä schuel am lappi gamed und au denn amigs luschtig zämezuckt.
und ich am abig uf dä box.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
ich weiss nöd. ich ha dä storymodus eifach sehr simpel und unspektakulär gfunde.
grafik etc hät scho gstumme, aber vom gamplay ischs mer eifach zwenig vordernd, zu linear und mit dä ziit chli monoton worde.
Quake 4 isch so najaaa. isch ja au nid vom Doom Team sälber entwicklet worde. Doom BFG hani bstellt Quake 4 wirdi aber nüme chauffe das isch doch au scho länger dusse.