thaeye hat geschrieben:lol schmetterlingboss de eifachst, eifach magie uf ihn haue oder beschwörer eine und tod. mit rolle wiichsch eigentlich allem uus vo dem schmetterling. den chunt er ja ufd brugg und ladt sin kack uuf, den chasch au nah es paar mal nahkampf drihaue. und sust magie und tod ischer.
läck mir. ich han das jetzt ewigs nümä gspielt. und wär eigentlich döt grad nach dem "drache" do dä lohri niä gschafft hät. dä hani damals besiegt und nachher gahts ja wiiter abe in es loch, wo alles mit holzgrüscht isch und diä fette sieche mit dä küülle (eigentlich ganz eifachi gegner) sind. döt hät mis spiel damals dermasse grucklet, dass ich abgstellt und niä meh wiiter gspielt ha.
ich weiss nümä wo dure ich muäss, ob das dä richtig wäg isch... uf was für gägäständ ich muäss luege (das d'waffe repariert müend wärdä, hani z.b. nümä gwüsst).
spielet ihr mit schwerer rüschtig? mä isch ja huere unbeweglich mit därä. hani au nümä gwüsst.
und ich weiss jetzt au wieder, wieso mir dark souls niä so gfalle hät wiä demon's souls. alles hät än grüenstich bi däm game. über all grüen. grüen. grüen. ich hasse grüen.
han dänn mit dä 2. figur, leider au en ritter mit schwärer rüschtig, wo ganz am afang isch gspielt zum wieder chli dri cho.
mueschs wieterspiele, es isch ganz grosses kino. ich persönlich ha fasch s ganze game mit schwerer rüstig gspielt, han aber au dementsprechend ufglevlet demit ich nöd zu lang unterwegs gsi bin.
die ruckler wo du aprichsch sind in blight town, es isch zwar müehsam aber es machts nöd unspielbar. häsches installiert? das hilft!
komisch mir isch de grüenstich (uf de xbox) nie so uufgfalle. has aber au scho länger nüme gspielt. du chunsch ebe würkli no a es paar fantastischi schauplätz.
ich bi grad s demon's souls am spiele, es git nöd viel bessers.
Pandemonium hat geschrieben:Mer chas nöd uus schlüsse
wills absolut fantastisch isch! :mother:
Blighttown isch bi mir übrigens völlig erträglich gsii, was s'ruckle agad. han viel schlimmers erwartet nach de Bricht da amix. Grüenstich hani au keine chönä Feschtstelle bis jetzt (au xbox)
letschti 2 Achievements kassiert, han jetzt glaubs 3
Pandemonium hat geschrieben:Mer chas nöd uus schlüsse
wills absolut fantastisch isch! :mother:
Blighttown isch bi mir übrigens völlig erträglich gsii, was s'ruckle agad. han viel schlimmers erwartet nach de Bricht da amix. Grüenstich hani au keine chönä Feschtstelle bis jetzt (au xbox)
letschti 2 Achievements kassiert, han jetzt glaubs 3