League of Legends (PC)
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: League of Legends
de singed isch hammer, dont chase a singed
hehheehehe, er isch so geil mit de ulti
de viktor isch eifach voll nix wert, de haends chli verbockt.
hehheehehe, er isch so geil mit de ulti
de viktor isch eifach voll nix wert, de haends chli verbockt.
i bi schwer abhängig worde vo dem seich
aug, hetsch amigs luscht mit unserer gruppe zspile wemmer nit grad 5 sin? sin alles schwizer (basler) jungs. zwei hen lvl 30 acc's mit irgendwie 600 wins und die andere so um die lvl25 ummer. i bi dr low lvl noob mit mim 15er hän aber alli au low accs. spiele immer mit sype.
ka dich eifach immer unverbindlich ahschribe wenni di online gseh

aug, hetsch amigs luscht mit unserer gruppe zspile wemmer nit grad 5 sin? sin alles schwizer (basler) jungs. zwei hen lvl 30 acc's mit irgendwie 600 wins und die andere so um die lvl25 ummer. i bi dr low lvl noob mit mim 15er hän aber alli au low accs. spiele immer mit sype.
wil ich dich no nie online gseh ha.entweder hesch du oder ich dr name falsch hinzuegfüegt.
oder ich verwechsle do öpper mit dir. du sötsch sitschei sih oder?
oder ich verwechsle do öpper mit dir. du sötsch sitschei sih oder?
ich bin au nie eifach so online im LoL du chöntsch mir da aber schribe oder es sms mache usem internetz 

I don't believe in orange
ja logisch, schriebsch mal bin aber hüüfig au eifach im client und spiele grad nöd. de lauft fast immer. aber schrieb eifach waenner en n00b meh waend.evo hat geschrieben:i bi schwer abhängig worde vo dem seich![]()
es isch wenn en gueti truppe zämä häsch, wohl sbest spiel siit langer ziiit. eifacher und casual fründlicher als dota. aber ebe d community isch die reinst höll.
ligt glaub zum teil au am alter. s spie lsich halt gratis und do hesch halt mol viel jungo wod jez zb. imne wow nit hesch wenn monatlich subscription zahlsch.thaeye hat geschrieben:aber ebe d community isch die reinst höll.
wenni amigs nics lise wie MasterSlayer97 oder DragonRider99 frogimi scho chli.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich han mis spätzli gfunde: Janna 

80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
jedesmal wenni das spiel starte machi 30 minute updates.
I don't believe in orange
yes janna sehr geil. ich spiel eh gern support. s roxe überlan ich andere.h4xX0r hat geschrieben:ich han mis spätzli gfunde: Janna
s git au all 3 wuche oder so en neue champ + balance changes, bug fixes, neui bugs etz pipapo.O_O hat geschrieben:jedesmal wenni das spiel starte machi 30 minute updates.
sogar all 2 wuche neu champs, isch fast zvill wenn mich frögsch. gschider mal en anderi map.
word!thaeye hat geschrieben:sogar all 2 wuche neu champs, isch fast zvill wenn mich frögsch. gschider mal en anderi map.
kamme eigenlich au bi de "normale" games winer map seting irgendwie ihselle? oder nur bi cusom games?
t belohnige fürs spieler ahwärbe findi au huere geil

1 Forentitel: "Anwerber"
10 975 Riot Points
25 Forentitel: "Anwerber"
50 Grauer Warwick Skin
100 Collector's Pack
150 Forentitel: "Erfahrener Anwerber"
200 10.000 Riot Points (76 $)
250 Forentitel: "Meisteranwerber"
350 Mittelalterlicher Twitch
500 Eintrag des Namens auf der "Wall of Fame" im Riot-Büro
1,000 Benennung eines Spielelements nach dem Spieler (z.B. Kartenteil, Championfähigkeit) *
5,000 Dauerhafte Freischaltung aller Spielinhalte **
10,000 Eine Reise zu Riot Games (incl. aller Kosten), um mit dem Riot-Team einen Champion zu entwickeln ***
nur custom, was wottsch den istelle?
thaeye hat geschrieben:nur custom, was wottsch den istelle?
eifach s winter setting dass t map mol wiis isch statt grüen

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich han eu alli als friend g'added, chönnd ja denn aaneh
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
ich wär jeg grad au online für 1, maximal 2 games. mues lno luege ob t wöschchuchi frei wird 

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
spieled ihr gege bots oder trottle?
trottle, bots chömr ja bruche zum ispiele lol. aber bots chasch dem nöd sege, das sind au trottle.
hüt abig mach ich villi spieli, wär schön waen eine vo eu au ume wär.
ich mach glaubs nah en smurf. den han ich nöd so vorteil mit runes/masteries.
ich mach glaubs nah en smurf. den han ich nöd so vorteil mit runes/masteries.
bi am 7ni zum ässe iglade. wenn denn spöter am abig, aber kas nit verspräche