Dark Souls
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Dark Souls (360/PS3)
:heble: fantastisch
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Supersonic hat geschrieben:Also ich und de Schmutzli chömed!

mir mached fifa turnier

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ich verlüür dasmal, ich bin nöd in Form 

- Parisienne
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
10
i wär jetzt mitem 2 char bim drache ide abwasserkanäl. ideale platz zum seele farme, hilfsch eifach andere lüüt de boss kille und chunnsch so immer 12.5k über. ziehmlich viel wennd am afang fast no gar nüt hesch 

Häsch es uf dä xbox? Chömmer zäme playe? Ich weiss headset gaht nöd bi dem game (wii mode) aber ich lüte dir eifach ah
- Parisienne
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
10
Yep has uf de xbox. Wells lvl Bisch? Muesstisch 10% vo mim lvl unterschied ha, da ich lvl 23 bin muesstisch zwuesched lvl 21-25 sii. Suster wennd höchers bisch chani no bitz uflvle
Edit: Chamer nit eifach xbl Chat oder Party mache?

- Parisienne
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
10
shit das game 
han grad mitem kolleg quasi ab de gargoyles i de undead burg alles zämme gmacht, huerre guet
de fett drache ide abwässerkanäl, de ziegedämon und d'spinne.. und das alles innerthalb 1:30 stunde
jetzt gahts zum wolf
übrigens drönks, private chat gaht, de chamer glich no online spiele eifach party nöd
edit: four kings uf lvl 23 isch no rächt.. schwer

han grad mitem kolleg quasi ab de gargoyles i de undead burg alles zämme gmacht, huerre guet
de fett drache ide abwässerkanäl, de ziegedämon und d'spinne.. und das alles innerthalb 1:30 stunde

jetzt gahts zum wolf

übrigens drönks, private chat gaht, de chamer glich no online spiele eifach party nöd

edit: four kings uf lvl 23 isch no rächt.. schwer

Uflevle wäri keis Problem, chani ja mache bi denä tumme frösch detä une wo guät Seelene gäbet. Ich weiss aber nümä welle Level ich han, heti so 27 gschätzt aber weiss es nöd. Mis Game hät ebe momentan dä Marwen, LOOLZ. Guät es isch siis game und ich chauf em's jetzt wieder ab. :lolz:Parisienne hat geschrieben:Yep has uf de xbox. Wells lvl Bisch? Muesstisch 10% vo mim lvl unterschied ha, da ich lvl 23 bin muesstisch zwuesched lvl 21-25 sii. Suster wennd höchers bisch chani no bitz uflvle![]()
Sobald ich han schriib derä. Herzli
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Problem: Jetzt isch irgendwie asträngend isch zum wiitercho. (Nachm Drache idä TIEFEN, im Abwasserkanal)
Schandstadt hemer jetzt de Schlüssel defür. Allerdings simer au verfluecht (LOLOLOLOL) und de Stei zum die Verfluechig weg bringe, hemer nöd. In Anor Londo chön meh die au wegbringe, allerdings wüssemer nöd mal asatzwiis wo das sött sii (und wie das in Dütsch heisst?)
Zumal in Schandstadt offesichtlich mega gäg Gift sötsch gwappnet sii, mir das aber nöd speziell sind...
Kei Ahnig was machä jetzt und wo die zweit Glocke isch, wüssemer au nöd... irgendwie grad bitz es Loch...
Schandstadt hemer jetzt de Schlüssel defür. Allerdings simer au verfluecht (LOLOLOLOL) und de Stei zum die Verfluechig weg bringe, hemer nöd. In Anor Londo chön meh die au wegbringe, allerdings wüssemer nöd mal asatzwiis wo das sött sii (und wie das in Dütsch heisst?)

Zumal in Schandstadt offesichtlich mega gäg Gift sötsch gwappnet sii, mir das aber nöd speziell sind...
Kei Ahnig was machä jetzt und wo die zweit Glocke isch, wüssemer au nöd... irgendwie grad bitz es Loch...

hehehehheeh, die frau grad am afang i dem gfängnis verchauft glaubs siit eme ziitli au curse heilige, oder sust halt bi de gargoyles de typ bi de 1. glocke. immer es paar uf vorrat chaufe wenn nach schandstadt oder abwasserkanäl gasch.
andor londo chunt erst spötr nach de 2. glogge.
andor londo chunt erst spötr nach de 2. glogge.
- Parisienne
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
10
Hend glaub anor lando mit new londo ruins verwechslet, det würdi aber abrate devo wills det dummi scheiss geister hätt wo andauernd durch wänd etc. chönnt umeflüüge. Gschiider ufd kirche wonnr d'gargoyle brüeder kabutt gmacht händ, det isch im glocketurm de kkomisch typ. bi dem chönnder de stei chaufe für 4000 oder 5000 seele. Um diä zweit glocke z'erreiche müender so oder so durch schandstadt, das isch scho de richtig wegzeromeier hat geschrieben:Problem: Jetzt isch irgendwie asträngend isch zum wiitercho. (Nachm Drache idä TIEFEN, im Abwasserkanal)

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
meci eu, sehr hilfriich 

die 2. glogg isch nach de butterfly princess oder wie sie heisst i dem wald mit de bäum wo dich kaputt machet.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
det bini gar nanig gsiithaeye hat geschrieben:die 2. glogg isch nach de butterfly princess oder wie sie heisst i dem wald mit de bäum wo dich kaputt machet.

- Parisienne
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
10
watthaeye hat geschrieben:die 2. glogg isch nach de butterfly princess oder wie sie heisst i dem wald mit de bäum wo dich kaputt machet.
nei eh nit, die isch unne in schandstadt bzw. ufem weg id demon ruins, nachem Spinneboss
oder verstahn ich grad was falsch

evtl. lig ich au falsch, aber so han ichs nah im chopf
- Parisienne
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
10
denn liigsch falsch. nachem schmetterling chunnt en turm wo's en glut fürs schmiede hät, meh nöd 
isch scho det woni gseit han. mousch ubass det unne. müehsamst areal wo gitz im ganze game.

isch scho det woni gseit han. mousch ubass det unne. müehsamst areal wo gitz im ganze game.

stimmt, ich bin eifach nur vorschnell gsi.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Zweiti Glogge isch nach de Quuelag in Blighttown, also Schandstadt!
@Meier
Je nach dem wie starch das bisch chasch imfall easy scho nach Schandstadt, schiess uuf Giftschutz!
Du wirsch eh es paar mal vergiftet und es paar Mal sterbe, wichtig isch eher, dass du s'erste Bonfire erreichsch. Vo dete uus chasch denn go umeforsche!
@Meier
Je nach dem wie starch das bisch chasch imfall easy scho nach Schandstadt, schiess uuf Giftschutz!
Du wirsch eh es paar mal vergiftet und es paar Mal sterbe, wichtig isch eher, dass du s'erste Bonfire erreichsch. Vo dete uus chasch denn go umeforsche!
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
mir hend jetzt 14k seele gholt zum de anti-gift ring poschte und sind s'spinneschild bidä ratte no go holä. de schmätterling nervt mit magie, chönden nöd besiegeSupersonic hat geschrieben:Zweiti Glogge isch nach de Quuelag in Blighttown, also Schandstadt!
@Meier

levle: was mümer äigentli uflevle? rofl
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Levle söttsch eigentlich nume 3 Stats, je nach Klass!
Endurance und Health sind mitunder drunder und Strength wennd grossi Waffe benutzisch oder wottsch benutze!
Als Pyromancer uuf kein Fall Intelligence uufmotze, dass bruuchsch nume als Magier.
Da ine staht eigentlich alles, au wied de Schmetterlingboss besiegsch, de hett mir au mega ghulfe:
http://www.ign.com/wikis/dark-souls" onclick="window.open(this.href);return false;
Was für es Level häsch jetzt eigentlich?
Endurance und Health sind mitunder drunder und Strength wennd grossi Waffe benutzisch oder wottsch benutze!
Als Pyromancer uuf kein Fall Intelligence uufmotze, dass bruuchsch nume als Magier.
Da ine staht eigentlich alles, au wied de Schmetterlingboss besiegsch, de hett mir au mega ghulfe:
http://www.ign.com/wikis/dark-souls" onclick="window.open(this.href);return false;
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
level 32 oder so :hm:Supersonic hat geschrieben:Levle söttsch eigentlich nume 3 Stats, je nach Klass!
de schmätterlingsboss isch en sauhund. er isch nie abgsässe und hed immer us de luft gschosse.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
De Sitzt scho ab, aber du därfsch dich eifach nöd treffe lah vo sinere Scheisse!
Und beschwör de NPC grad bevord zum Boss gahsch, de hilft enorm!
De packsch scho, isch eigentlich eine vo de eifachere Bossgegner, vor allem tönt Level 32 zimli hööch. Muesch ebe eifach luege, dass di nume uuf es paar Stats konzentriersch und de Rest ignoriersch!
De packsch scho, isch eigentlich eine vo de eifachere Bossgegner, vor allem tönt Level 32 zimli hööch. Muesch ebe eifach luege, dass di nume uuf es paar Stats konzentriersch und de Rest ignoriersch!
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Er sitzt nie ab und sin magie-dräck woner schüsst isch zielsuechend. uswiche chamer ja uf dere mini-brugg nödSupersonic hat geschrieben:De Sitzt scho ab, aber du därfsch dich eifach nöd treffe lah vo sinere Scheisse!

lol schmetterlingboss de eifachst, eifach magie uf ihn haue oder beschwörer eine und tod. mit rolle wiichsch eigentlich allem uus vo dem schmetterling. den chunt er ja ufd brugg und ladt sin kack uuf, den chasch au nah es paar mal nahkampf drihaue. und sust magie und tod ischer.