Quelle
Moderator: Avenger
Soo guet. Verchauf en mier fuer en guete zwaeckSylvara hat geschrieben:lol....genau dä steit bi mir nebem betteis vo de einzige chindersache, woni ha bhalte.
die fisher price sind untötbar.
In huttu gitts halt numme ne Bach, wieso söttme da chönne schwümme?O_O hat geschrieben:ich han nie es schwümabzeiche gmacht. ligt wohl daran dasi ersch i de 8te ha glehrt schwümme loul.
mir hei en relativ grossi badi du noob.emP hat geschrieben:In huttu gitts halt numme ne Bach, wieso söttme da chönne schwümme?O_O hat geschrieben:ich han nie es schwümabzeiche gmacht. ligt wohl daran dasi ersch i de 8te ha glehrt schwümme loul.
bi mir auevo hat geschrieben:bi dem fabuland züg kömme bi mir au ganz tüüfi erinnerige zrugg. genau zueordne kanis niit, aber die tiere kömme mer bekannt vor.
shit, das hani au gha:zeromeier hat geschrieben:bi mir auevo hat geschrieben:bi dem fabuland züg kömme bi mir au ganz tüüfi erinnerige zrugg. genau zueordne kanis niit, aber die tiere kömme mer bekannt vor.![]()
emP hat geschrieben:Es gitt nüt so guets wie sis persönliche "früecher".
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
zeromeier hat geschrieben:![]()
Avenger hat geschrieben:emP hat geschrieben:Es gitt nüt so guets wie sis persönliche "früecher".
Ig ha immer a dem Freud gha:
Und natürlich hei mini paar Legosteine nie glängt zum das alles nocheboue.
D 12 Volt-Isebahn isch super gsi. Huere schnell und abgange wie e Rakete. Ha immer die usglachet wo nume 4,5V hei gha.emP hat geschrieben:Avenger hat geschrieben:emP hat geschrieben:Es gitt nüt so guets wie sis persönliche "früecher".
Ig ha immer a dem Freud gha:
Und natürlich hei mini paar Legosteine nie glängt zum das alles nocheboue.
vo dere Isbahn hani numme chönne träume![]()
Lego hani aber natürlich scho gah.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
D 12 Volt-Isebahn isch super gsi. Huere schnell und abgange wie e Rakete. Ha immer die usglachet wo nume 4,5V hei gha.Avenger hat geschrieben: Lego hani aber natürlich scho gah.
stimmt!Sephi hat geschrieben:zeromeier hat geschrieben:![]()
Ig ou - zimlech super isches gsi!
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] und 2 Gäste