The Girl with the Dragon Tattoo

für unsere Movie-Aficionados, Serien-Liebhaber und Audiophilen.

Moderatoren: Avenger, randy

Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

The Girl with the Dragon Tattoo

Beitrag von zwirrlibatz »


Quelle

Millenium Trilogie, Remake, Fincher, Craig, kän Topic?

lueg (au) dä schwede original, isch mega. mit de Noomi. bald im Prometheus. statt de Portman. wo nach studiowille au da wie det hätt sölle und au da wie det vom reschissör abglehnt isch worde.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Girl with the Dragon Tattoo

Beitrag von Acid »

Krassä Trailer... dass de Film vil (bzw. meh) taugt als de schwedisch glaubi allerdings nid unbedingt.
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Girl with the Dragon Tattoo

Beitrag von Tatsujin »

de moseg isch ätzend.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18532
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Girl with the Dragon Tattoo

Beitrag von Avenger »

zomg @ der dütsch titel
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Girl with the Dragon Tattoo

Beitrag von zwirrlibatz »

Acid hat geschrieben:Krassä Trailer... dass de Film vil (bzw. meh) taugt als de schwedisch glaubi allerdings nid unbedingt.
paarmal gläse es sigi aber eso. bim fincher zwar no guet möglich. de original hett halt meh de tv statt de chino flair, das mag mänge au zu dere ussag verleitet ha. teil 2 & 3 sind ja denn würkli nüme ganz eso guet gsi.
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 11 Jan 2012 17:51, insgesamt 1-mal geändert.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Girl with the Dragon Tattoo

Beitrag von zwirrlibatz »

Tatsujin hat geschrieben:de moseg isch ätzend.
led reznor du banause.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
randy
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 17351
Registriert: 05 Mär 2002 19:49
Wohnort: BS/BE
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
182
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Girl with the Dragon Tattoo

Beitrag von randy »

Han letscht Wuche de "Original" gluegt, ganz easy gsi. Han aber öbbis anders erwartet kha.
Bild
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Girl with the Dragon Tattoo

Beitrag von Acid »

zwirrlibatz hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:Krassä Trailer... dass de Film vil (bzw. meh) taugt als de schwedisch glaubi allerdings nid unbedingt.
paarmal gläse es sigi aber eso. bim fincher zwar no guet möglich. de original hett halt meh de tv statt de chino flair, das mag mänge au zu dere ussag verleitet ha. teil 2 & 3 sind ja denn würkli nüme ganz eso guet gsi.

Ich han nur de erscht gseh, vo dem her weisi halt nid wiä diä anderä sind... ich mach mini Ischätzig meh a ganz eifachä Frogä fescht, wiä z.B. "Wer überzügt meh als schwedischä Journalischt wo Scheisse ufdeckt: De Nyqvist oder de Craig?"

Und was gnau dasmer als Chino Flair aluegt (verstand scho wasde meinsch, aber isch au nur will du das demit verbindisch) und öbs das mues ha isch jo no en anderi Frog... logisch, de Trailer gseht nach spektakel us, aber das isch halt au nid alles.

Im Grundgno muesi allerdings au sägä dassesmi eigentlich gar nid so wahnsinnig interessiert.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Girl with the Dragon Tattoo

Beitrag von zwirrlibatz »

Acid hat geschrieben:Ich han nur de erscht gseh, vo dem her weisi halt nid wiä diä anderä sind... ich mach mini Ischätzig meh a ganz eifachä Frogä fescht, wiä z.B. "Wer überzügt meh als schwedischä Journalischt wo Scheisse ufdeckt: De Nyqvist oder de Craig?"
stellt sich die frag au öpperem wo die beide schauspieler bzw ihri geburtsört nöd kennt? ich weiss nöd inwiefern das (und au i welem land die gschicht spielt) relevant isch.
Und was gnau dasmer als Chino Flair aluegt (verstand scho wasde meinsch, aber isch au nur will du das demit verbindisch) und öbs das mues ha isch jo no en anderi Frog... logisch, de Trailer gseht nach spektakel us, aber das isch halt au nid alles.
mit tv & chino flair mein ich s'bild. wahl vo de linse, iischtellige, uslüchtige. d'original chömed detdure und bim pacing schier wie en tv-tatort drhär. cheno (was die wüssed wo no i eis göhnd :lol: ) isch halt scho anderi bauschtell. grad wenn sich en fincher ustobet. und das verbind wohl nöd nur eifach ich eso.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Girl with the Dragon Tattoo

Beitrag von emP »

zwirrlibatz hat geschrieben: grad wenn sich en fincher ustobet.
:sabber:

leider isch das Buech so Klischeebeladene wie ne durchschnittliche "Tatort"
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Girl with the Dragon Tattoo

Beitrag von Acid »

zwirrlibatz hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:Ich han nur de erscht gseh, vo dem her weisi halt nid wiä diä anderä sind... ich mach mini Ischätzig meh a ganz eifachä Frogä fescht, wiä z.B. "Wer überzügt meh als schwedischä Journalischt wo Scheisse ufdeckt: De Nyqvist oder de Craig?"
stellt sich die frag au öpperem wo die beide schauspieler bzw ihri geburtsört nöd kennt? ich weiss nöd inwiefern das (und au i welem land die gschicht spielt) relevant isch.
Spötischtens wenns afönd redä merktmers jo uf jedä Fall. Und es isch au so dass de Nyqvist jetzt nid unbedingt wiä en James Bond usgsehd.
zwirrlibatz hat geschrieben:
Und was gnau dasmer als Chino Flair aluegt (verstand scho wasde meinsch, aber isch au nur will du das demit verbindisch) und öbs das mues ha isch jo no en anderi Frog... logisch, de Trailer gseht nach spektakel us, aber das isch halt au nid alles.
mit tv & chino flair mein ich s'bild. wahl vo de linse, iischtellige, uslüchtige. d'original chömed detdure und bim pacing schier wie en tv-tatort drhär. cheno (was die wüssed wo no i eis göhnd :lol: ) isch halt scho anderi bauschtell. grad wenn sich en fincher ustobet. und das verbind wohl nöd nur eifach ich eso.
Kino isch in erschter Liniä en Ruum i dem Film abgspillt werded. Und det werded ebä alli möglichä Film gspilt. Es mues ebä nid wiä en Hollywood Film usgseh damit mers im Kino dörf zeigä.
Das im Kino tendenziell eher ufwändig gmachti Film laufed, und TV Produktionä tendenziell eher weniger Ufwändig gmacht sind, stimmt natürlich scho, aber trotzdem...
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Girl with the Dragon Tattoo

Beitrag von zwirrlibatz »

Acid hat geschrieben:Spötischtens wenns afönd redä merktmers jo uf jedä Fall. Und es isch au so dass de Nyqvist jetzt nid unbedingt wiä en James Bond usgsehd.
d'Milleniums han ich uf dütsch gseh. und anderi film mit em Craig au. na und? hetts d'immörschn kabutt gmacht? chan en ir kän schwed spiele? isch nöd das en teil vom job vomne schauspieler? was hämer vom Downey jr im tropic thunder glernt? de Nyqvist miech drfür en guet bondbösewicht, lueg de Mission Impossible.
Kino isch in erschter Liniä en Ruum i dem Film abgspillt werded. Und det werded ebä alli möglichä Film gspilt. Es mues ebä nid wiä en Hollywood Film usgseh damit mers im Kino dörf zeigä.
Das im Kino tendenziell eher ufwändig gmachti Film laufed, und TV Produktionä tendenziell eher weniger Ufwändig gmacht sind, stimmt natürlich scho, aber trotzdem...
logisch muess es nid wiä en Hollywood Film usgseh. bin de letscht wo das verlange würd. han vo de uffallende präsentation und de eventuelle konsequänz uf d'kritike drufabe gredt. chinofilmkamera /= fernsehfilmkamera, mal abgseh vo dem dogmaschüttelcam quark. wenn tv inezappsch merksch doch au innert sekunde, öb da en chino- oder tv-film oder e serie lauft, völlig budgetunabhängig.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Girl with the Dragon Tattoo

Beitrag von Sylvara »

Nooooooiiiiiiiiiin
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Girl with the Dragon Tattoo

Beitrag von zwirrlibatz »

Sylvara hat geschrieben:Nooooooiiiiiiiiiin
lüüt wo nöd in chino göhnd RAUS!
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Girl with the Dragon Tattoo

Beitrag von Acid »

zwirrlibatz hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:Spötischtens wenns afönd redä merktmers jo uf jedä Fall. Und es isch au so dass de Nyqvist jetzt nid unbedingt wiä en James Bond usgsehd.
d'Milleniums han ich uf dütsch gseh. und anderi film mit em Craig au. na und? hetts d'immörschn kabutt gmacht? chan en ir kän schwed spiele? isch nöd das en teil vom job vomne schauspieler? was hämer vom Downey jr im tropic thunder glernt? de Nyqvist miech drfür en guet bondbösewicht, lueg de Mission Impossible.
Guet, wensi uf dütsch luegsch spilt natürlch d Sproch nid so e grossi Rollä. Ich luegs nid uf dütsch, und drum spilts für mich e Rollä. En Ir chan natürlich en Schwed spilä...Mini Ussag isch gsie dass es sicher nid eifacher isch als Ir inere US Produktion de schwed autentischer z spilä als als schwed inere schwedischä (bzw. europäischä) Produktion. Isch doch ganz ä eifachi Ussag, do muesch nid drin umägrüblä.

Tropic Thunder hani nid gseh, und Mission Impossible 4 wirdi vermuetlich niä gseh.

Zum anderä hani jo gseit, es git Tendänzä.... Ich will jetzt nid no ufzellä wases alles für Kameras und Ufnahmetechnikä git, und wo diä agwändet werded... es git nid eifach zwei Kameramodäll namens Kinokamera und TV-Kamera. Und viel TV Produktionä laufed im Kino, umgekehrt natürlich sowieso.
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Girl with the Dragon Tattoo

Beitrag von Sylvara »

zwirrlibatz hat geschrieben:
Sylvara hat geschrieben:Nooooooiiiiiiiiiin
lüüt wo nöd in chino göhnd RAUS!
:sleepy: ich gang schono ab und zue - aber sicher nid für dä film.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Girl with the Dragon Tattoo

Beitrag von zwirrlibatz »

Acid hat geschrieben:Mini Ussag isch gsie dass es sicher nid eifacher isch als Ir inere US Produktion de schwed autentischer z spilä als als schwed inere schwedischä (bzw. europäischä) Produktion. Isch doch ganz ä eifachi Ussag, do muesch nid drin umägrüblä.
das mach ich nöd. aber so isch die ussag falsch.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Girl with the Dragon Tattoo

Beitrag von zwirrlibatz »

Acid hat geschrieben:Mission Impossible 4 wirdi vermuetlich niä gseh.
wrum? isch z'oberflächlichamerikanisch?
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Girl with the Dragon Tattoo

Beitrag von Acid »

zwirrlibatz hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:Mini Ussag isch gsie dass es sicher nid eifacher isch als Ir inere US Produktion de schwed autentischer z spilä als als schwed inere schwedischä (bzw. europäischä) Produktion. Isch doch ganz ä eifachi Ussag, do muesch nid drin umägrüblä.
das mach ich nöd. aber so isch die ussag falsch.
Nei isch doch eifach e simpli Beschriebig gsie vo dem wo ich empfind, das meini... muemer nid grad es riesä drama drus machä. Wenn du diä vo dir zitierti Ussag allerdings falsch findsch, heisst das mit andere Wort du bisch de Meinig dass es für de Ir eifacher isch als für de Schwed? Chasch jo au unmöglich ernscht meinä.

zwirrlibatz hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:Mission Impossible 4 wirdi vermuetlich niä gseh.
wrum? isch z'oberflächlichamerikanisch?
Ich bin eifach bis uf dini Erwähnig no niä überhaupt uf d Idee cho mir nur scho züberlegä öbi de söll luege oder nid. Es interessiertmi schlicht nid, und drum isch mini Ischätzig diä, dassen höchscht wahrschindlich nid wird luege.
Guave
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 881
Registriert: 12 Okt 2010 23:25
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Girl with the Dragon Tattoo

Beitrag von Guave »

ich muess en gseh, kei Froog. D Büecher hämmer sehr gfalle und die schwedische Film au. Genau darum nimmt mich wunder wie der Fincher das Ganze interpretiert uff d Liinwand bringt.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Girl with the Dragon Tattoo

Beitrag von zwirrlibatz »

Acid hat geschrieben:Nei isch doch eifach e simpli Beschriebig gsie vo dem wo ich empfind, das meini... muemer nid grad es riesä drama drus machä. Wenn du diä vo dir zitierti Ussag allerdings falsch findsch, heisst das mit andere Wort du bisch de Meinig dass es für de Ir eifacher isch als für de Schwed? Chasch jo au unmöglich ernscht meinä.
noin, ich finds wie scho xeit völlig irrelevant woher wer chunnt. will meischtens weiss me's gar nöd und achtet sich drum nöd druf. heisst bi unkenntnis fallts gar nie uf. was gnueg drüber seit. drum de verwiis uf tropic thunder. det gäbs ebe was luschtigs zu dem thema.

lueg dä MI4, isch luschtig.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Girl with the Dragon Tattoo

Beitrag von Acid »

Ok lömmers... mir reded offesichtlich nid vom glichä, und werded drum nid witer cho.
Benutzeravatar
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 7004
Registriert: 05 Mär 2002 19:23
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Re: The Girl with the Dragon Tattoo

Beitrag von O_O »

Guave hat geschrieben:ich muess en gseh, kei Froog. D Büecher hämmer sehr gfalle und die schwedische Film au. Genau darum nimmt mich wunder wie der Fincher das Ganze interpretiert uff d Liinwand bringt.
d büecher sind de hinderletscht abfall.
I don't believe in orange
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Girl with the Dragon Tattoo

Beitrag von BrainBug »

:lol:
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Girl with the Dragon Tattoo

Beitrag von emP »

O_O hat geschrieben:
Guave hat geschrieben:ich muess en gseh, kei Froog. D Büecher hämmer sehr gfalle und die schwedische Film au. Genau darum nimmt mich wunder wie der Fincher das Ganze interpretiert uff d Liinwand bringt.
d büecher sind de hinderletscht abfall.
ig ha numme eis gschafft, und du?
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 1 Gast