Star Wars: The Old Republic

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

was wirsch spile?

Galactic Republic
5
38%
Sith
8
62%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 13

h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Re: Star Wars: The Old Republic

Beitrag von h4xX0r »

Isch öpper grad arbeitslos und wott ufeme server es team aafange?
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

h4xX0r hat geschrieben:es isch uhuere super. was mich am imperium chli nervt: sie redet vo sich, dass sie die böse sind. recht dumm. "hey mir sind so BÖS! Du ich chas gar nöd gnueg säge! weisch Hass und Angscht will mir BÖS sind!"
scho? wo zB?
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

Bi jene sith warrior story dingens.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

hm, ischmer iets nöd eso ugfalle, d'sith dänked ehner in schwach/stark statt guet/bös.
wundert mi iets, will gschriebe isch vieles ja vom drew karpyshin wo scho d'darth bane büecher gschriebe het und das det au sehr guet so dargstellt het
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

Sie sind halt so, wie d nazis i de alte ami film. Kei reflexion, kei usnahme (bis jetzt) und drum findi die chli langwiiig. Agent isch huere geil, wills i de mitti stönnd.
Dark side chunnsch au immer nur über, wenn de ander killsch obwohl paar optione au huere fies sind.
So chli oberflächlich halt.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

ja d'guet/bös optione sind völlig oberflächlich und hüfig au tumm, ned zvergliche mit anderne bioware spiel
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

h4xX0r hat geschrieben:Isch öpper grad arbeitslos und wott ufeme server es team aafange?
ich logisch! aber ich bin kurs, ich machs ECDL (EUROPEAN COMPUTER DRIVER LICENCE)

:groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel:
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

thaeye hat geschrieben:
h4xX0r hat geschrieben:Isch öpper grad arbeitslos und wott ufeme server es team aafange?
ich logisch! aber ich bin kurs, ich machs ECDL (EUROPEAN COMPUTER DRIVER LICENCE)

:groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel:
geil säg en server, ab em samschtig abig bini parat :arnold:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

okokokok
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

Wotsch Republik oder Imperium?
huere geil, ich hät luscht zum en Trooper spiele. Entweder Heiler oder Tank/DPS.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ich han bisher eher imperium gspielt. isch ok. ich wott en cowboy mit schnuuz und zwei knarre.
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

The Sheep hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:de hitler hätt sooo freud gha am interieur vo de sith academy! für s'erschte mach ich sith bounty hönter und inquisitor.
Das isch mer au schnäll ufgfalle. s'Imperium isch e huere Nazistaat mit allem was derzue ghört. Natürlich isch in de Film scho klar worde dass s'dritte Riich d'vorlag gseh isch. Aber es isch en Unterschied ob mers nur schemehaft zeigt ums denn zu zerstöre, oder ob mer e spielbari Fraktion mit unzählige Baute und tusige vo Quests drus macht.

Sowohl vom Interieur här als au vo de teilwis moralisch zimlich happige Quests hani eifach müeh. Wenn i es MMO Spiel über wuche oder monate zock, möcht i mi mit minere Fraktion identifiziere chönne. Das funzt bi mir uf der dunkle Site überhaupt nid.
De Jedi Wäg isch ebe au Nazi im Sinn vo härzlos strikt und konsequänt. Spötischtens bi de chliine Quest mit de beide Liebende uf em Jedi Counselor Planet wird das klar. Aber d'Dialög und die entsprächende Optione und Konsequänze sött me nöd allzu ernscht näh will viel z'unusgore und undifferenziert. Teilwiis mach ich als Jedi öppis moralisch voll richtig, muess drbii aber lüüge und das gitt dänn dunkle Bonus. Und mängisch interpretier ich d'Dialogoptionvorlag komplett anders als für was sie sich dänn ganz usgsproche usestellt. Sarkasmus gitts aso weni.

Für die vo dir agsprochni Identifikation han ich 3 Chars. De eint isch en Bounty Hunter und mit dem mach ich alles nach Intuition, quasi de "persönlich" Charakter. Dänn eine als im Sinn vo de SW Religion "guete" Jedi und drgäge ein konsequänte Sith zum s'Spiel im s'SW Universum als solches z'näh. Letschtere sött ja dänn zum Obermacker ufstiege! Sehr super wär wenn s'Spiel die beide im Account erkänne würd und dänn de eint i de Story als CPU Gägner, so wie ich en glevlet und gskillert han, gäg mich aträte lah würd.

Mich nimmt zwar no bitz wunder wie das funzt wemme uf de einte Siite started und konsequänt uf Siitewächsel spielt aber 3 Chars langet.
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Moff hat geschrieben:d'sith dänked ehner in schwach/stark statt guet/bös.
:!:

s'intressantischte am böse isch ja dass es sich nöd für bös halted. so allgemein, nöd nur weg/i dem spiel.
I speeled my drink!
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

ja, das isch scho so. De Jedi Orde isch au sone verlogeni Sekte. Die Quest mit em Liebespaar hani konsequänt "dunkel" glöst, so dass i se nid han müesse verpfiffe.

Trotzdäm isches nid ganz verglichbar mit gwüsse Quests uf der Dark Side. Da chani mi us der Beta erinnere dass i mit em Agent oder em Sith Inqui en Vater vor de Auge vo sim Chind han müesse erschiesse um Dark Points zbecho. Da hani mi denn scho gfrogt "wtf??"

Überhaupt isches wahrschinlech nur e Frog vo der Zit bis ufbrachti Eltere dervo Wind bechöme und Behörde ischalte und jede nach Zensur oder Verbot schreit.

btw. Am lieschte spiel i Schmuggler als Mainchar. De isch witgehend unabhängig. Mit dere Story chani mi am eheschte identifiziere.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

als sith warrior chasch en sklavin halte mit elektroshock halsband, sie regelmässig foltere und sie dezue zwinge bim sex mitere andere zuezuluege :shock:
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/ ... ollar.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mega evil das spiel :shock:
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

nächscht wuche gits übrigens scho de erscht chli content patch
http://www.swtor.com/gameupdates" onclick="window.open(this.href);return false;

de nächscht, wo bedütent grösser isch (ganz neue raid, ganz neue planet, pvp ranking, legacy system und meh) isch für märz akündigt.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Moff hat geschrieben:als sith warrior chasch en sklavin halte mit elektroshock halsband,
:shock:

teh awezomness barrier isch grad durschlage worde. :shock: :shock: :shock: die gitts aber scho au für de inquisitor? will ich han de.

fark das spiel isch viel zguet. jetz han ich no en imperial agent gmacht. e schuss in uniform mit gön, glatze und tattoo. de hutta level übrigens schiint mir es score vom Stalker komponischt zha. und als sumpf erinnerts ersch rächt dra. uereguet.
I speeled my drink!
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

Moff hat geschrieben:als sith warrior chasch en sklavin halte mit elektroshock halsband, sie regelmässig foltere und sie dezue zwinge bim sex mitere andere zuezuluege :shock:
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/ ... ollar.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mega evil das spiel :shock:
Chasch ihri quest noed fertig mache usserd du ziesch es ab. Sie wiederholt eifach immer nur das.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

zwirrlibatz hat geschrieben:
The Sheep hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:de hitler hätt sooo freud gha am interieur vo de sith academy! für s'erschte mach ich sith bounty hönter und inquisitor.
Das isch mer au schnäll ufgfalle. s'Imperium isch e huere Nazistaat mit allem was derzue ghört. Natürlich isch in de Film scho klar worde dass s'dritte Riich d'vorlag gseh isch. Aber es isch en Unterschied ob mers nur schemehaft zeigt ums denn zu zerstöre, oder ob mer e spielbari Fraktion mit unzählige Baute und tusige vo Quests drus macht.

Sowohl vom Interieur här als au vo de teilwis moralisch zimlich happige Quests hani eifach müeh. Wenn i es MMO Spiel über wuche oder monate zock, möcht i mi mit minere Fraktion identifiziere chönne. Das funzt bi mir uf der dunkle Site überhaupt nid.
De Jedi Wäg isch ebe au Nazi im Sinn vo härzlos strikt und konsequänt. Spötischtens bi de chliine Quest mit de beide Liebende uf em Jedi Counselor Planet wird das klar.was sie sich dänn ganz usgsproche usestellt.
isch aber au grad de einzig punkt bis jetzt. Suscht bisch immer de "lieb". Aso liebi sache gaennd light side. De quest mit de liebende sind die einzige 50 darkside pünkt wo ich han.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

zwirrlibatz hat geschrieben:
Moff hat geschrieben:d'sith dänked ehner in schwach/stark statt guet/bös.
:!:

s'intressantischte am böse isch ja dass es sich nöd für bös halted. so allgemein, nöd nur weg/i dem spiel.
D sith promoted terror angscht und schrecke, mord und totschlag au unterenand. Das isch noed so wie s'böse im allgemeine, sondern eher platt und chli so wie wenn chinder die böse spieled. Gfallt mer halt noed so guet.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

thaeye hat geschrieben:ich han bisher eher imperium gspielt. isch ok. ich wott en cowboy mit schnuuz und zwei knarre.
Wie wo wenn? Machemer skype oder nur chat? Ab de 4i waeri ready. Wenn no öpper wott, nur zue.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ja isch guet, ich bin parat, chat langet.

exis station pvp deutsch/ich bin schmuggler
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

Pvp? Laulenz.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

thaeye hat geschrieben:ja isch guet, ich bin parat, chat langet.

exis station pvp deutsch/ich bin schmuggler
Name?
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Moustache
Antworten