Spilt eigentlich no öpär? Wunder würs mich scho näh, hetti mal wider ganz fescht luscht uf en Partie hüt abig

Wär isch debi?
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Vorher isches aber au im Diskussion gsirandy hat geschrieben:http://www.thegforum.ch/viewforum.php?f=14
ich spiel jetzt glaub au chli meh Zerg, ich find t Rasse super, nume spile chani si nonig würklich.. Ha zwar scho rechti fortschritt gmacht ines paar Teamgames (1on1 machi sicher nonig mit Z lol)evo hat geschrieben:vor paar tag hani us fun mol chli zerg gspiel. isch mit grossem abstand mini schlechtischti rasse und prompt e high ranked diamond player eliminiert. sone hoch grankte hani glaub nit mol mit Terra bodiget![]()
isch natürlich au biz glück gsi drbi und er het wohl au chli experimentiert dos e custom game gsi isch.
definitiv, so am dunnschtig abig hetti jewiils fascht immer chli ziitevo hat geschrieben:mer müen eh widermol paar 2on2's mache.
Go for 1on1thaeye hat geschrieben:best spiel aller ziite!
han scho fängs 1400 spiel lol. und bald nah meh ziiit!
trotzdem nah n00b lol.
ich bin 1to1 höchstens gold, meh nöd. git mir nah z wenig, 3vs3 git mir alles, logisch isches nömm so krass balancing wie 1vs1 trotzdem dur die unbekannte faktore wie n00bs im team und unberechebari builds, find ichs trotzdem huere geil (isch so chli krass scheisse-huere guet dilemma). So die up und downs gaend mir was. lol. isch halt immer was los im 3vs3.G-ay-lien hat geschrieben:Go for 1on1thaeye hat geschrieben:best spiel aller ziite!
han scho fängs 1400 spiel lol. und bald nah meh ziiit!
trotzdem nah n00b lol.![]()
Nie meh Teamkollege wos der versaued![]()
Wennd so vil Games machsch wür sichs evtl. schono lohne, am aafang kriegsch biz uf de Sack, aber nacher wirds immer besser
e: Lohnt sich imfall au wennd wiiterhin teamgames mache willsch, well t Lernkurve eifach vil steiler isch als im 3on3, speziell random.
frisch! wie pfinsch?Sephi hat geschrieben:Spile das jetz ou ab und zue, bi nonid online gange - afemol Kampagne.
Es isch fascht echli undergange, aber .. Meine Güte, es isch scho fascht echli en fail vo blizzard :typej:evo hat geschrieben:goht mines wüssens niit. vo dr friendlist lösche oder e zweits starcraft chaufe.
...
und chat channels vermissi au
Moff hat geschrieben:das mitde channels isch mega schad, damals 98 bini ame fasch meh i dene umeghange, bin dementsprechend extrem enttüscht gsi woni s'erschmal s'neue bnet gseh han.
aber ageblich hets mal gheisse die chömed na, wers glaubt
Definitiv, Blizzard isch sicher eini vode Community-nahe Spielschmiedene. Si chönds sich au gar nöd leischte nöd uf t Community z'lose, well vo dem lebed Onlinegames eifach - und so zimli all Blizzard Games sind hauptsächlich Onlinegamesevo hat geschrieben:i glaub t sach mit de channels isch no nit ganz vom tisch, i glaub dra!
blizzard loost jo eigentlich no recht stark ufd fans, au wenn ali s gfühl hän si tätes nit. aber nüechtern betrachtet gits kei einzigi firma wo mit patches nach und nach t features wo gfordert werde ihbaut.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast