welles lvl bruchtmer für invisibility?Moff hat geschrieben:text
wär sicher geil füre nahkampf!
Moderatoren: Master(G), zeromeier
welles lvl bruchtmer für invisibility?Moff hat geschrieben:text
80 illusion glaubi, aber du wirsch sichtbar sobald agrifsch. chasch dich aber im kampf unsichtbar mache und wenn devo laufsch denn gsehndsi erschmal nümme.Parisienne hat geschrieben:welles lvl bruchtmer für invisibility?Moff hat geschrieben:text
wär sicher geil füre nahkampf!
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
unmöglich. isch vill zguat. toptitel 2011!derinderinderinderin hat geschrieben:das Spiel z'skippe
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
Sowieso.gandalf hat geschrieben:aber schpill uf betzeh. kaunsaulgrafick isch absolut übel.
derinderinderinderin hat geschrieben:Dir reget mi uf. Eigentlich im Sinn gha das Spiel z'skippe (da nid gnueg Zyt), aber eui Screenshots und Bemerkige mache mi huere giggerig.
machs nid ich finds rächt langwillig.derinderinderinderin hat geschrieben:Dir reget mi uf. Eigentlich im Sinn gha das Spiel z'skippe (da nid gnueg Zyt), aber eui Screenshots und Bemerkige mache mi huere giggerig.
Parisienne hat geschrieben:enchanting isch es MUSS!Buccaneer hat geschrieben:Uf weli Brüef/Skills spezalisiered ihr eu so?
z.b. Enchanting und Alchemy interessiered mi herzlich wenig. Kei Ahnig wieso. Enchanting wär no güt. Aber mer muess leider defür immer en Waffe zerstöre. Lieber verkaufe das Züg.
Schmide findi defür rächt starch und tuen mich dete chli ufe pushe. Schad nur, dass mir d Händler für n Goldbare nur gad 40 Gold wennd zahle. Well vo dene hani huere viel uf Lager.
Choche interessiert mi au nonig so. Aber bin überall am Zuetate zämechlaue und wirde au bald mal chöcherle. Aber da gids ja glaubs kei Skill-Levels und so...
am afang vom skillbaum bechunnsch ja für jede investierte punkt 20% meh effektivität wennd en gegestand verzaubere tuesch. Bringts uhuerren!
Ich machs zb. immer so: Jede verzaubert gägestand woni de effekt nanig glernt han machi kaputt, ussert ich bruches selber. Sobald aber für de jewilg rüstiggs gägestand es upgrade überchume (zb. en bessere helm) chani mithilf vo enchantment d'alt verzauberig locker uf de neu helm druff tue (Wenn nit sogar mit verbesserte stats, da ich ja ide zwüscheziit au glvlt han.) Das heisst ich chan mer mis equipment sälber zämebastle und bin nöd uf verzauberti gägestand agwiise woni imne dungeon finde oder überchume. Usserdem, mer gfindet ja eh ziehmlich oft magischi gägestand wod nöd würkli bruchsch. gold chunsch mehbesser mit diebstahl oder so überoder du chasch gaaaaaanz vieli vo denne chätteli und ring wod findsch verzaubere und für viel geld wieder verchaufe
Naja, isch z erwarte gis, das d Mainquest eher chruz ghalte isch. Das Spieli läbt ja meh vo dem Züg absits... Companions, Thiefsguild, Dark Brotherhood, Imperium, Rebelle etc...Moff hat geschrieben:Han dmainquest na schnell abgschlosse, die gaht ja nur 2 stund wie erwartet und isch au dementsprechend lame.
Im grosse und ganze gibi skyrim en spielspasswertig vo 38%, gnau sdopplete vo oblivion wills würklich alles besser macht als das. trotzdem het mich oblivion meh gflasht, wills damals halt phänomenal usgseh het, au mit vill schönem fantasy grüen. skyrim wirdmer ehner als graue pflotsch in erinnerig blibe, wie de wo bi eus im winter am strasserand lit.
Scho es glatts spiili, aber begeischteret hets mich zu keiner sekunde.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste