Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07
alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Trunks hat geschrieben: d'Wält isch uhuerä glaubhaft.
das find ich ebe nöd will sie inkonsequänt isch. da chönd no soviel büecher umeligge. das ghört ebe zu dere hülle wo me beliebig uffüllt. das chliine kaff zbsp Riverdings mit de sägerei, det ischs grad super. und Whiterun wo wie Rohan im Lotr isch. einzelni ort stimmed. aber dänn chöme mir völlig unverständlich schlächt designti (nöd nur optisch, sondern im tonfall und attitude) charaktere derhär usemene konzeptlose fundus vo x-beliebige rpgs. ich gseh tüüfi vo de Lore au - wird eim ja ständig um d'ohre ghaue - aber die spiegled sich leider nöd immer i de lüüt. das isch eifach schad und mir unverständlich. vilech schaffe da zviel lüüt mit oder bethesda hett e zflachi hierarchi ohni en endgültige design supervisor. susch wie scho xeit hetti's au für mich s'züg zum goty gha. wenn sie bi däm aschpäkt das niveau vomne Witcher erreiche täted und dänn i ihri open world pflanzted, dänn sogar rpgotd.
alli riiche laufed ume wie bonze und alli penner laufed ume wie penner. isch no geil, wenn dieb bisch, gasch die riiche go bechlaue, die händ huere tüüre schmuck aa. die arme händ meischtens alk und rags lol.
Alles was im Hintergrund ablauft isch au so jensiits super. Wenn bim erschte Jarl bisch und zum Hofmagier inestahsch ghörsch hine am Jarl sini Tochter umenörgle, sie welli go chleidli chaufe und das segi jetzt s'letschte, dass mer nöd chan gah (wegem drache lol) denn fangt sie aa trötzle. uhuere guet.
Eine uf de strass hät umegmotzt, wege de scheiss grey-beards nachher hät er mich gfrögt ob ich eine vo dene segi, hani nei gseit. sitt det isch er min beschte fründ. wo ich vom drachetöte zruggcho bin, hät er mir en huet gschenkt.
wenn am Laufmeter so zeugs passiert, dörf gern mal en magier cho mit ere uusgflippte frisur.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
ich nimme aa, es isch kei gueti idee die drache-knoche ds verchaufe, oder? bruucht mer sicher no zum super armors crafte und so? i bruuche geld.
- wie macht mer eigentlich als mage armor, gits tailoring?
- cha mir öppert säge, wo ich mini bereits entdeckte alchemy recipes cha nahluege? ich check's voll nid
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Sylvara hat geschrieben:ich nimme aa, es isch kei gueti idee die drache-knoche ds verchaufe, oder? bruucht mer sicher no zum super armors crafte und so?
ka, han ich verchauft. z'schwer und z'tüür.
- cha mir öppert säge, wo ich mini bereits entdeckte alchemy recipes cha nahluege? ich check's voll nid
gitt sicher en alchemyscht irgendswo wo eim alles erchlärt oder en buech verchauft. ich han jenschtes ingrediänze UNKNOWN UNKNOWN UNKNOWN UNKNOWN UNKNOWN UNKNOOOWN !!! müesst ich au mal meh wüsse.
Sylvara hat geschrieben:ich nimme aa, es isch kei gueti idee die drache-knoche ds verchaufe, oder? bruucht mer sicher no zum super armors crafte und so? i bruuche geld.
bruchsch für Smithing 100 Dragon Armor
mage armor chasch nöd mache. aber chasch glaubs normali chleider verzaubere.
alchemy hät au einzelteili. alles wo'd entdeckt häsch, wird links uufgfüehrt. aber so "Rezept" gitts mines wüssens nöd.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
ah lol...im moment machi so "alchemie-lotto" und lah glaub chli viel mats sinnlos düre
ha gseh, profession skill-lvls chasch o eifach gege geld chaufe...?
@vortex
machi glaub jetz denn o, i bruuche geld. cha mir nidmal all spells leiste oder annähernd.
drachefights wirds ja no einigi ghä. ev. sötti o chli meh stehle; i bi eifach immer zu rechtschaffen.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Sylvara hat geschrieben:ich nimme aa, es isch kei gueti idee die drache-knoche ds verchaufe, oder? bruucht mer sicher no zum super armors crafte und so?
ka, han ich verchauft. z'schwer und z'tüür.
ich hans ih mis nachttischli tuä und döt versorget. zämä mit 23099 äxt, 1309130 schwerter, 1309213 rüschtige, 23023 blabla.
diä wotti dänn all no entzaubere. ih mim nachttischli hänts no rächt viel platz
Sylvara hat geschrieben:machi glaub jetz denn o, i bruuche geld. cha mir nidmal all spells leiste oder annähernd.
drachefights wirds ja no einigi ghä. ev. sötti o chli meh stehle; i bi eifach immer zu rechtschaffen.
bruuchsch halt würkli en companion zum die tüüre und schwere sache zumne händler schleppe. stähle tue ich nüt. aber die internatsschlamp murks ich dänn glaubs ab.
h4xX0r hat geschrieben:wenn du findsch es passt nöd, denn häsch du es problem. Aber für lüüt wie dich gitts ja no gnueg ganz eifach gstrickti schluchlevel rpgs.
Mit de Drachechnoche chanm mer Sache crafte. Gaht eifach huere lang bises sowit isch. Sicher en super Rüstig chamer denn bastle... äb sust no was gaht weiss i nid! Benutzed doch eifach Truhe. Gad im erste Dorf z.B. triffsch ja paar Lüt und die Frau gid dir ja sogar de Husschlüssel zum bi ihre und ihrem Ma wohne. Eifach dete alles ine Truhe haue und guet isch. Sammle dete Rohstoff und wenni gnueg han gani zum Schmid alles go dure lah zum de Lvl pushe. Denn de ganz Mist verkaufe und gad neui Rohstoff chaufe mit dem Geld... z.B. die ganz Zyt nur Dolch bastle. Well das gid au Skillpünggt. Muesch also nid immer s grösschte und türschte crafte...
i ha garkei so frau troffe (guet, ich rede o nid grad mit jedem). und e sklavin hani o nid becho, fürs drache töte. sauerei
aber storage geit eigentlich überall, das isch nid ds problem. i ha i mim zimmer i dr magiergilde alles im schrank lol.
Doch gad am Afang wenn us dere Stadt fliehsch chasch ja dem Trottel (Raglaf, Raglof, Gandalf was au immer) - wo dich ufem Wage voll texted und dir d Armfessleabgno hed - is nöggste Dörfli folge... Das mit dere Sägemühle oder was au immer. Dete bringt er dich zu sinere Bekannte und Ihrem Ma. Dete bechunnsch ja den au d Quest um zum Jarl z gah um ihm vom Drache z verzehle... I dem Sägemühlidorf gid dir die Alt en Schlüssel zu ihrere Hütte... Ich han alles ide Chiste bim Bett inegrumed und isch nach paar Stündli Game und em einte oder andere Save immer no dete gsi...
Weisch dete wo de Quest für Goldenclaw bechunnsch. Die Alt hed mir sogar gseidt, dass ich Ihri Vorrät darf näh. Chan alles ide Hüte isacke ohni dases en Diebstahl wär...
h4xX0r hat geschrieben:wenn du findsch es passt nöd, denn häsch du es problem. Aber für lüüt wie dich gitts ja no gnueg ganz eifach gstrickti schluchlevel rpgs.
ehmja. das schlüssisch du drus. okey.
ja, will die schön duredesigned sind. siehe witcher.
da häsch es RPG mit 200mio npc, wo jede einzeln d'infos über dich tracked und dementsprechend quests gitt, oder dich aaspricht.
aber natürlich isch es für dich total schlimm, wenn mal eine en dialekt hät wo DIR nöd passt oder es hömmli aahät wo DU nöd stimmig findsch.
Mer chas au eifach übertriibe mit em gemotze.
Am beschte spielsch doch eifach mal Planescape: Torment (ich bin mir sicher, dass du das nöd häsch)
Buccaneer hat geschrieben:
Weisch dete wo de Quest für Goldenclaw bechunnsch. Die Alt hed mir sogar gseidt, dass ich Ihri Vorrät darf näh. Chan alles ide Hüte isacke ohni dases en Diebstahl wär...
alles klar
i ha ds intro e paarmal gloset
ich verfolge bisher eifach no fast garnid d'main story; i has nid eilig und wett eigentlich möglichst viel off the beaten track mache. das isch, was mir a so spieli gfallt. es het nid grad wenig sidequests und stories.
Aber zauberle a sich isch enorm super, freu mi scho wenni mit blitz gegner chan platze lah
Mit tastatur hesch au 9 hotkeys für spells. als magier isch das gold wert. muesch sehr hüfig wechsle wäg resistenze und hesch 3 variante pro spell