Bi mine beide Blasts isch s'bild irgendwiä komisch... und däbii woni ahgfange han mit arcadechäste hättmer vo überall her ghört : blastcity isch huere super wäge Sound und will er eine vo dä beste trisync Monitore drin hät.
Huere Scheissräck! also mini Monitore i mine Blasts sind wahrlich nöd dä riesser... ich glaube ich fange ah Monitore chaufe wo nur für 1 Frequenz sind aber däfür super. Nur wo chummi über?
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
wänd sBild chliner machsch isch es super d.h. mit schwarze Rahme um en mame pc izbaue oder es mame multiboard isch de Monitor pefäkt will mer kein RGB Signalverstärcher brucht ...und falls du die nanao multisync drin häsch unds kei Ibrännige hät die händ einiges wert
wänn dä nanao multisync intakt isch ischer dä best arcademonitor wos git und dä einzig wo sowohl in 15khz wie au in 31 khz es guets bild anebringt... wänn natürli d'konvergenz am arsch isch oder sust öppis nümm stimmt, isch eifach din monitor nümm guet, s'model isch aber grundsätzlich guet.
bi monitore mit 1 frequenz (resp. 2, fast alli sind 15/24khz) chönd genau di gliiche defekt uuftrette. und je ründer d'front desto besser d'konvergenz idR. D'ms9 woni bis etz gseh han sind ali i iiwandfreiem zuestand gsi, die sind i au fast jedem cab drin (new astrocity, egret 2...)
das mit flat und gwölbte monitors chani beschtätige. die meischte flat händ konvergenz problem. klar isch en nanao trisync nöd schlecht aber trotzdem einiges schlechter in 15khz wie en only 15khz schirm. das isch eifach so. sind ihr blind?
sam hat geschrieben:das mit flat und gwölbte monitors chani beschtätige. die meischte flat händ konvergenz problem. klar isch en nanao trisync nöd schlecht aber trotzdem einiges schlechter in 15khz wie en only 15khz schirm. das isch eifach so. sind ihr blind?
Lieber en 15khz only und däfür ischer guet, somit Wort!
Ich bin eifach nöd zfride und ich wott es grosses Bild, kackt mi ah alles müese go verchlinnere....
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
han jetzt dä neue mame cave wip chli chöne teschte. bin überrascht wie guet das alles lauft. hüt isch bereits es update cho mit chli besserem sound und original slowdowns. neu lauft jetzt au pink sweets. schienbar söll au Dai-Fukkatsu bald cho.
folgendi games laufed
- ibara
- ibara black label
- mushihimesama
- futari
- mushihimetama
- muchi muchi pork
- pink sweets (nonig teschtet)
- espgaluda I
- espgaluda II
- deathsmiles
- ketsui
- ddp dai ou jou (neus rom/nonig teschtet)
sam hat geschrieben:klar isch en nanao trisync nöd schlecht aber trotzdem einiges schlechter in 15khz wie en only 15khz schirm. das isch eifach so. sind ihr blind?
ich finds nöd so extrem. d'scanlines sind chli fetter bim trisync wie bim ms9. wänn wilsch chömmer im fall gern tusche...
laufets au so dasses spass macht zums spiele? also beestorm isch vor eme jahr ja no ziemli scheisse gloffe und das isch au cave 2nd generation...
alles nonig ganz 100% aber si sind mit hochdruck dra. demul lüüt händ chräftig mitgholfe. spass machts uf jede fall aber am beschte tuesch selber teschte