Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
The Swimmer (8.5/10) en super burt und erstuunliche film für '68 

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
wort!Tatsujin hat geschrieben:The Swimmer (8.5/10) en super burt und erstuunliche film für '68
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
Raising Cain (1992) 6/10
de Köbi Kuhn

de Köbi Kuhn

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
chönti rigentlich fascht diich si, wie er sis adventure so durezieht.chind hat geschrieben:wort!Tatsujin hat geschrieben:The Swimmer (8.5/10) en super burt und erstuunliche film für '68
@rein: frisch de lithgow, huere gern haninen. de hani nani gseh, drum wird er bald gluegt

- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
isch kein must-watch aber paar gueti szene.Tatsujin hat geschrieben: @rein: frisch de lithgow, huere gern haninen. de hani nani gseh, drum wird er bald gluegtund den na vo de palme.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
lucky kids 5/10 schad hani die film nie als chline gseh. rächt freud hetti gha.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
solomon kane
eeeehhhh ich glaub bim erschte lueg vor vielne monde han ich zümftig eine i dr chrone gha. schaso nöd ganz eso grandios wie in erinnerig.
alatriste
en mantel und dege mit em viggo. spielt im 17 jh und de viggo isch en art freelancer für de chünig und muess ab und zue i d'höll - sprich uf flandern - go ufruume. schiins de tüürscht spanisch film jemals und de viggo redt sogar spanisch im original. hans aber ersch bis i d'helfti gschafft will isch rächt langfädig für en hollywoodverdorbne wie mich.
edit, aha darum langfädig: http://unseenfilms.blogspot.com/2010/08 ... -2006.html" onclick="window.open(this.href);return false;
eeeehhhh ich glaub bim erschte lueg vor vielne monde han ich zümftig eine i dr chrone gha. schaso nöd ganz eso grandios wie in erinnerig.

alatriste
en mantel und dege mit em viggo. spielt im 17 jh und de viggo isch en art freelancer für de chünig und muess ab und zue i d'höll - sprich uf flandern - go ufruume. schiins de tüürscht spanisch film jemals und de viggo redt sogar spanisch im original. hans aber ersch bis i d'helfti gschafft will isch rächt langfädig für en hollywoodverdorbne wie mich.
edit, aha darum langfädig: http://unseenfilms.blogspot.com/2010/08 ... -2006.html" onclick="window.open(this.href);return false;
I speeled my drink!
- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
nei, cuz das wo er macht isch es letschts uufböime agesichts vo de unufhaltbare herte fucking realität.Tatsujin hat geschrieben:chönti rigentlich fascht diich si, wie er sis adventure so durezieht.chind hat geschrieben:wort!Tatsujin hat geschrieben:The Swimmer (8.5/10) en super burt und erstuunliche film für '68
ich. ich chum vo de herte fucking realität und han si hinder mir. d'realität hät mich aber derart krass gfiggt, dass ich 10-15 jahr lang under em nachbebe..em nachhall glitte han. und mich jetzt wieder langsam beweg, will ich äntli merk, dass s'läbe nümme so schlimm isch. de näbel vo de schplitterbombe wo näbed mir iitroffe isch liechtet sich langsam, und ich gsehn wieder sunne! ich schtahn da, mit explodierte bei und ärm, nur no torso, aber i schallendem glächter, cuz..SUNNE. hahahaha und ich brüel vor freud und sunne brännt sich i mini auge cuz ich lueg nöd weg.
MERKE: ich bins schnäggli und öppert hät 1000x mal uf mini äugli glanget so dass sich d'äugli zruggzoge händ und gschrumpft sind. JETZT WAGED SICH D'ÄUGLI WIEDER VOR, HAHAHAHA. SEHE DIE WELT, WIE SIE WIRKLICH IST ----- NÄMLI TOLL UND WUNDERBAR. ÜBERALL PASSIERED SACHE, MIT JEDEM MÄNNSCH CHÖNNTSCH THEORETISCH ES GSCHPRÖCH AFANGE. MIT JEDEM! LIFE = S'BESCHTE VIDEOGAME EVER, FO' REAL!
ALLAHU ACKBAR, ich lieb eu all. :>
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
he pisschopf (ja ich hans es paar mal brav gseit vorher), hör mal mit dem scheiss CUZ uf.
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Fall39 7/10
Suckerpunch 5/10
Frenemy hani nödmal fertig glueget... passiert sälte dasi en Film usenimme, aber das isch eifach so wahnsinnig langwiilig und nöd unterhaltsam gsi dases hät müese use.
Suckerpunch 5/10
Frenemy hani nödmal fertig glueget... passiert sälte dasi en Film usenimme, aber das isch eifach so wahnsinnig langwiilig und nöd unterhaltsam gsi dases hät müese use.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
dä jigsaw man 5/10
michael caine - englische spion wo fürd russe zrugg uf england gaht um uf russ zmache und deht wieter zspioniererle.
er macht aber schnell uf ego und muess denn luege das er nöd vo beidne site gfiggt wird.
en low budget spionfelm.

da trainiert er grad mit sim neue schnauz.
michael caine - englische spion wo fürd russe zrugg uf england gaht um uf russ zmache und deht wieter zspioniererle.
er macht aber schnell uf ego und muess denn luege das er nöd vo beidne site gfiggt wird.
en low budget spionfelm.

da trainiert er grad mit sim neue schnauz.

- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
crazy stupid löv 8/10...am schluss 6/10
drive 7/10....meh style als story
drive 7/10....meh style als story
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
- chind
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
120
ich wirds wiiter schriibe, bis es mir verleidet (meischtens passiert das nach 6-7 mönet mit mine lieblingswörter völlig allei).Skeletor hat geschrieben:he pisschopf (ja ich hans es paar mal brav gseit vorher), hör mal mit dem scheiss CUZ uf.
mir isch aber wichtig, dass du nöd dänksch, dass ich "cuz" jetzt us trotz wiiter schriib.
so à la "lul dänkt de skeletor er chann mer säge was ich mache söll?? ich schrib jetzt extra es cuz in satz inne, hahaha. und immer wänni en im forum gsehn schribis hahaha." leider tick ich ebe nöd e so (schuscht hett ich's im läbe viel eifacher).
ich verzichte i dem biitrag hie sogar extra uf es "cuz", wäg dir, will ich dini vieles negierendi & abrasivi persona da im forum sehr toll find.
ok?
:>
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
teh calling (7/10)

Re: Welchen Film hast du gerade gesehen?
geschter: land of the dead
hüt: dawn of the dead
bi grad ufem horror / zombie trip!
hüt: dawn of the dead
bi grad ufem horror / zombie trip!

- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 (8/10)
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
- mousch
- Shady's Personal Trainer
- TRADINGPOINTS:
-
512
Also demfall besser als die letschte 4 Teil?The Sheep hat geschrieben:Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 (8/10)
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!
D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
ich han praktisch jede Teil es bitz besser als de vorig gfunde. Möglicherwis wills jedesmal es bitz düschterer und erwachsener worde isch.
Zuletzt geändert von The Sheep am 28 Okt 2011 07:58, insgesamt 2-mal geändert.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
capote 9/10
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
also öppis längwiligers als de 2. letscht teil gits jetzt nid. drum cha die steigerig scho mal nid stimmeThe Sheep hat geschrieben:ich han praktisch jede Teil es bitz besser als de vorig gfunde. Möglicherwis wills jedesmal es bitz düschterer und erwachsener worde isch.

de neust hani no nid gseh.
- mousch
- Shady's Personal Trainer
- TRADINGPOINTS:
-
512
Kei Ahnig ich han die erschte 3 alli zimmlech ok gfunde, de 4. isch absolut schrecklech gsi, de 5. widr chli besser, de 6. widr zimmlech scheisse und de 7i hani ebe au zimmlech langwilig gfunge, daher bini sehr kritisch...
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Mir händ alli Teil gfalle vor Atmosphäre und vo de Details här. Aber bi de erschte hani d'Rahmegschicht langwilig und unplausibel gfunde. Chingerächt halt. Aber mit jedem Teil sind nid nur d'Charaktere erwachsener und düschterer worde, sondern au de Plot.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
Battle: Los Angeles 5/10
eigentlich gar nöd schlächt gmacht, aber totlangwillig. und es isch eifach chrieg, es passiert nix.
eigentlich gar nöd schlächt gmacht, aber totlangwillig. und es isch eifach chrieg, es passiert nix.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
geschter bini uf saint gülle go the guard luege. 9/10
schön das dä strong dine isch, ich mag ihn.
schön das dä strong dine isch, ich mag ihn.