FIFA 12 -> FIFA 13
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
gege de önnön gspielt, absolut geniali match.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
söti au mal, ODER GÄG DICH!Skeletor hat geschrieben:gege de önnön gspielt, absolut geniali match.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ja das söttsch würklich mal!
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
ich han dir chürzlich gäld überwiesä. hans dir äigentlich wele persönlich geh, aber da mir eus nie gsend...Skeletor hat geschrieben:ja das söttsch würklich mal!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ächt? ich sött mis konto mal aluege dämfall :lolz:
ich hett scho wieder plunder zum verchaufe. unter anderem d'gran turismo 5 spieli disc, wo ich dir vergässä ha mitzgeh.
ich hett scho wieder plunder zum verchaufe. unter anderem d'gran turismo 5 spieli disc, wo ich dir vergässä ha mitzgeh.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
sötsch wüki. isch aber au nöd en riisä Betrag gsii. Halt eifach die zwei Spieli oni s'GT5 lol.Skeletor hat geschrieben:ächt? ich sött mis konto mal aluege dämfall :lolz:
wenn mal ziit hesch under de Wuchä, chumi verbii.
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
ich has gester wieder mal chli gspielt, mittlerwile regts mi sogar offline uuf. wenn in cup e mannschaft us de 3. liga 60 - 40 ballbsitz häts ischs eifach nur no lächerlich 

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
ja de ballbspitz isch amix chli en witz.Pandemonium hat geschrieben:ich has gester wieder mal chli gspielt, mittlerwile regts mi sogar offline uuf. wenn in cup e mannschaft us de 3. liga 60 - 40 ballbsitz häts ischs eifach nur no lächerlich
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
dunnstig abig hetti ziit.zeromeier hat geschrieben: sötsch wüki. isch aber au nöd en riisä Betrag gsii. Halt eifach die zwei Spieli oni s'GT5 lol.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
chönt mir u.U. au gahSkeletor hat geschrieben:dunnstig abig hetti ziit.zeromeier hat geschrieben: sötsch wüki. isch aber au nöd en riisä Betrag gsii. Halt eifach die zwei Spieli oni s'GT5 lol.

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
meldsch dich.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
wemer fix machä?Skeletor hat geschrieben:meldsch dich.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
vo mir us gern. ich bin sowieso dihei am dunnstig und han ziit.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
fair, ich han no nüd vor denn und nimm mir die ziitSkeletor hat geschrieben:vo mir us gern. ich bin sowieso dihei am dunnstig und han ziit.

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Offline machts wieder Spass, han diversi Schieberegler verstellt - jetzt isch nümä jedi Mannschaft de FC Barcelona was de Ballbsitz agad.
Wüki guet. Online spielis nümä.
Wüki guet. Online spielis nümä.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
usme andere forum usekopiert:
ich han nanig uf manuell und d'hz gad nur 6 minute, aber es isch wüki viel viel besser!Die Slider sind die beste Erfindung seit Gott.
Ich hätte echt nicht gedacht, dass mir ein Fußballspiel im Singleplayer (!) tatsächlich noch einmal Spaß machen würde. Während ich immer noch nicht so ganz weiß, was ich vom menschlichen 1vs1 zu halten habe, macht mir der Karrieremodus wahnsinnig viel Laune. Und das liegt zu einem großen Teil an den aus den NHL-Teilen gleichermaßen bekannten wie beliebten Slidern, mit denen man nun erstmals auch in FIFA quasi das komplette Spiel gehörig umkrempeln und in Richtung Realismus bzw. Nachvollziehbarkeit verschieben kann. Wunderbarerweise funktioniert das jederzeit, so dass man mitten im Spiel pausieren, Dinge umstellen und die Auswirkungen sofort erkennen kann.
Liegt der Schwerpunkt der Default-Settings der CPU-Spieler auf einem extrem hohen Ballbesitz mit übertrieben fehlerlosen Pass-Staffetten, lässt sich dieser Käse durch die Slider tweaken und verleiht den künstlichen Kameraden einen menschlichen Anstrich.
Wer mal auf extreme Art und Weise sehen will, welch eine Auswirkung die Slider haben, der kann mal die Schusskraft auf 100 sowie Torhüterfähigkeit und Fehlerhaftigkeit auf 0 stellen
Wie auch immer, wer ebenfalls mal Bock hat, an den Reglern zu drehen, hier meine aktuellen Settings, die auch vielen anderen ganz gut gefallen:
--------------
MATCH
---------------
Half Length: 15 minutes
Difficulty Level: Legendary/World Class
Game Speed: Slow
If anyone wants a change up for a nice camera view I use Height 0 and Zoom 20. Really shows off FIFA 12's graphics.
---------------
PLAYSTATION/XBOX CONTROLLER
---------------
Auto Switching: Manual
Auto Switching Move Assistance: None
Passing Power Assistance: Off
Pass Assistance: Manual
Through Passing Assistance: Manual
Shot Assistance: Manual
Cross Assistance: Manual
Lob Pass Assistance: Manual
Save Assistance: Manual
Analog Sprint: On
Defending - Tactical Defending
---------------
User/ CPU Game Customization
---------------
Sprint Speed - 55/ 55
Acceleration - 50/ 50
Shot Error - 0/ 55
Pass Error - 0/ 75
Shot Speed - 55/ 50
Pass Speed - 60/ 50
Injury Frequency - 65/ 65
Injury Severity - 65/ 65
Goalkeeper Ability - 40/ 40
Positioning:Marking - 75/ 50
Positioning:Run Frequency - 40/ 30
Positioning: Line Height- 30/ 25
Positioning: Line Length - 35/ 30
Positioning: Line Width - 30/ 30
Positioning: Fullback Positioning - 55/ 65
Power Bar - 65/-
These are based for Career Mode/Manager Mode gameplay.
Been having a few games with this set above and getting some tough competitive games in, each so rewarding. They set will punish your defense if you can't defend with emphasis and FIFA vets will be drawn to use them. I have bumped shot and pass error for human all the way down to 0. I feel if I am using Manual controls, therefor I should make the error in passing/shooting not let the CPU decide/adjust that one. Finally glad to see this in and working well this year.
I played around with the Speed and Acceleration, I found that going to slow animations start to look a little different front from the base default because its quite slow, maybe its just me? Ended up trying a few combinations of highs and lows from both sides only to discover that default on slow worked quite well once sliders got messed around a bit.
If you play on Legendary you will see how effective just jogging/walking with the ball can be to find open players and make a tactical attacking move that can vary in speed and pace. It gives a nice breakaway speed if you are able to beat a defender 1-1. Any thoughts/feedback is most welcome. This is my set so thanks and enjoy.
Shooting bar can probably be user preference since is pressure censored so mess around with that until you find a nice spot to keep it. 65 works absolutely perfect for me."
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
ich mach wieder online, aber numä no manuelli stüürig.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich bin jetzt innere zwickmühli, ich han no 4 spiel und bruch no 6 pünkt und würd dänn ufstiege ih diä 6. liga.
aber jetzt würdi gern manuell spiele, was ich vorher nöd gmacht ha
aber jetzt würdi gern manuell spiele, was ich vorher nöd gmacht ha

Re: FIFA 12
was füres dreckspiel, eifach de 2player coop online useneh. was erlaubn EA??
ischmer erst grad jetzt ufgfalle.
ischmer erst grad jetzt ufgfalle.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
wie chamer da mitmachä:
FIFA Interactive World Cup 2012
????
FIFA Interactive World Cup 2012
????
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
aha, fifa 13 chund ersch am 26.09.2012
rächt spat.
rächt spat.
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
isch schad, aber freu mi extrem druff. gester wieder es paar gueti partie gäg de maru und de jaime gmacht, ziemli super!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
hät öper diä 2 demos vom pes abeglade? diä 1. isch technisch ja no entüschend gsi, vom gameplay aber scho rächt guät.
diä 2. findi rächt super. spielt sich sehr guät. (jaja obs online lauft isch dänn wieder ä anderi frag).
häts no öper süscht probiert? (meier, dini meinig weiss ich).
diä 2. findi rächt super. spielt sich sehr guät. (jaja obs online lauft isch dänn wieder ä anderi frag).
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
wer isch de Jamie?Pandemonium hat geschrieben:isch schad, aber freu mi extrem druff. gester wieder es paar gueti partie gäg de maru und de jaime gmacht, ziemli super!
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Probiert hanis nöd aber pes häts i mine auge chli vergamed. Sie hätted so viel nah zhole zum au nur id nöchi vom fifa zcho im moment. dumm isch natürli au wenn dis team nöd lizenziert isch, machts nöd besser. Ich luegs mers sicher mal ah, aber glaub chum dasi wird wechsle.Skeletor hat geschrieben:hät öper diä 2 demos vom pes abeglade? diä 1. isch technisch ja no entüschend gsi, vom gameplay aber scho rächt guät.