orphen hat geschrieben:ich bruch erstunlich vili sache vo google wie mer ize gad uffalt: google chrome, android, gmail, google docs, google calendar, google reader, google adwords, google trends, google code, youtube und sicher no paar sache wo i nid weiss das es google ghört.
ritschi hat geschrieben:google maps hesch vergässe.
ritschi hat geschrieben:orphen hat geschrieben:ich bruch erstunlich vili sache vo google wie mer ize gad uffalt: google chrome, android, gmail, google docs, google calendar, google reader, google adwords, google trends, google code, youtube und sicher no paar sache wo i nid weiss das es google ghört.
google weiss alles über di, alles!
Vyse hat geschrieben:Solang ich nöd ii miine Bewegigs- und Handligsfreiheit iigschränkt bin (also, uuf eimall uuf dä Strass mier öpper dä Wäg versperrt, will ich Infos bi google "abgäh" oder so was) isch mier das völlig egal.
BrainBug hat geschrieben:Vyse hat geschrieben:Solang ich nöd ii miine Bewegigs- und Handligsfreiheit iigschränkt bin (also, uuf eimall uuf dä Strass mier öpper dä Wäg versperrt, will ich Infos bi google "abgäh" oder so was) isch mier das völlig egal.
O_O hat geschrieben:BrainBug hat geschrieben:Vyse hat geschrieben:Solang ich nöd ii miine Bewegigs- und Handligsfreiheit iigschränkt bin (also, uuf eimall uuf dä Strass mier öpper dä Wäg versperrt, will ich Infos bi google "abgäh" oder so was) isch mier das völlig egal.
So lüüt wie de vyse sind tschuld am untergang vom abigland.
ritschi hat geschrieben:orphen hat geschrieben:ich bruch erstunlich vili sache vo google wie mer ize gad uffalt: google chrome, android, gmail, google docs, google calendar, google reader, google adwords, google trends, google code, youtube und sicher no paar sache wo i nid weiss das es google ghört.
google weiss alles über di, alles!
ritschi hat geschrieben:isch nid z'thema vom topic und hesch min post offebar falsch verstande.
G-ay-lien hat geschrieben:
btw. isch das Thema sehr guet definiert worde vo dir, dur das bildli.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 7 Gäste