verdammte huere dräcks STEAM figg - zieht mier wieder chole us de täsche, dass es nüme schön isch...
jetzt gitts praktisch all Horror-Spiili mit 75% Rabatt und so.
shizzle!
Au Deadly Premonition Directors Cut isch debi, halber Preis!
und suscht no geils zeugs...
fuck you STEAM!
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Master(G) hat geschrieben:verdammte huere dräcks STEAM figg - zieht mier wieder chole us de täsche, dass es nüme schön isch...
jetzt gitts praktisch all Horror-Spiili mit 75% Rabatt und so.
shizzle!
sleeping dogs für 5 euro isch also au es verdammts schnäppli. das spiel isch au sehr super!
vor allem kung-fu-fights sind fascht so guet wie im Arkham Batman spiili!
Master(G) hat geschrieben:sleeping dogs für 5 euro isch also au es verdammts schnäppli. das spiel isch au sehr super!
vor allem kung-fu-fights sind fascht so guet wie im Arkham Batman spiili!
ja, aber denn bruch ich en pc controller. oder gaht ps per usb adapter?
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
nimm en xbox 360 kabelcontroller!
isch offischl migrosoft und wird vo praktisch allne steam games understützt.
mit ps-pad oder logitech-abfall hesch früener oder später müeh.
mit xbox pad gaht alles...
gitt au en wireless version vo dem. ich stah aber uf kabel. hett meh rumble unds batteriefach stört mini finger ned.
hani 1x probiert sones oschtblock gedöns, g2a.com oder so... hett sölle en steam key becho, hani au, isch aber bereits in verwendung gsi.
sitthär lani dfinger vo wo ominöse abüter us pole!
Master(G) hat geschrieben:nimm en xbox 360 kabelcontroller!
danke. ha usb kabel zum akku lade. chani mit dem au am pc game?
sonen seich us keyshops würdi au mit händsche nid aalänge. aber die 2 sind vertrauenswürig. sehr sogar. bi getgamesgo steckt eurogamer dehinter, bi gog cd projekt.
randy hat geschrieben:sonen seich us keyshops würdi au mit händsche nid aalänge. aber die 2 sind vertrauenswürig. sehr sogar. bi getgamesgo steckt eurogamer dehinter, bi gog cd projekt.
merci für e tipp mit em getgamesgo
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
aso jetz muss ich nomal es xbox pad chaufe.. mit integriertem kabel? oder verarschisch du mich grad?
so en schwule scheiss. musch s genau gliche produkt nomal chaufe NUR für pc.
aber danke eu zwei.