chunt die oder nöchscht wuche. im chinesische appstore isch es bereits erhältlich...
Re: Contra Evolution
Verfasst: 24 Jan 2013 07:55
von Tatsujin
noed mal contra choends richtig schriibe. gseht ja andersch verschisse uus
Re: Contra Evolution
Verfasst: 24 Jan 2013 07:55
von zeromeier
kein mänsch uf dere wält will das miteme touch irgendwass scheissdräck spiele.
Re: Contra Evolution
Verfasst: 24 Jan 2013 08:07
von turntablism
aso ich find so mobile games au total en gagel. es gseht geil us aber wird nödwürklich spass mache wenn di ganz ziit muesch händy/tablet gülle hebe. würed gschiiters e pcb mache oder für de dc
Re: Contra Evolution
Verfasst: 24 Jan 2013 08:14
von Master(G)
turntablism hat geschrieben: wird nödwürklich spass mache wenn di ganz ziit muesch tablet gülle hebe.
säg das nöd de wii u fans!
aber: es hett im fall joypad support.
Re: Contra Evolution
Verfasst: 24 Jan 2013 08:14
von zeromeier
Masatshi hat geschrieben:
aber: es hett im fall joypad support.
denn sölleds es doch uf xbox live arcade bringe, tip top
Re: Contra Evolution
Verfasst: 24 Jan 2013 08:16
von Master(G)
das wärs!
Re: Contra Evolution
Verfasst: 24 Jan 2013 08:39
von damian
das spiel isch mal hochkant gsi, wieso nöd au uf em iphone????
Re: Contra Evolution
Verfasst: 24 Jan 2013 10:10
von Avenger
E logischi Entwicklig bi de Startbildschirme: Press Start -> Shoot Screen -> Touch Screen. Mir grauts jetz scho bi Touch-Stüürig und hoffe uf icade-Support. Gseht aber nach eme gueti Flash-Spieli us mit viele Details. Nume d Explosione passe nid ganz dri. Die hätt me meh uf "alt" sölle trimme.
soriginal isch eine vode wenige arcade games, wo ich mit 1 coin fertig spiele chan. gaht 30 minute.
Re: Contra Evolution
Verfasst: 24 Jan 2013 10:50
von Tatsujin
Masatshi hat geschrieben:gaht 30 minute.
Noed chli lang?
Re: Contra Evolution
Verfasst: 24 Jan 2013 10:52
von Tatsujin
turntablism hat geschrieben: es gseht geil us
Wenns das wenigschtens na wuer.
Re: Contra Evolution
Verfasst: 24 Jan 2013 10:52
von Marco_in_motion
Tatsujin hat geschrieben:
Masatshi hat geschrieben:gaht 30 minute.
Noed chli lang?
Gäll Du spillsches im Hosesack i 2 min. dure...
Re: Contra Evolution
Verfasst: 24 Jan 2013 10:53
von Shadow
zeromeier hat geschrieben:kein mänsch uf dere wält will das miteme touch irgendwass scheissdräck spiele.
denn schpili lieber s'original uf em ipad mame mit em wiimote/classic controller.... oder grad pcb uf em cab wenni dihei bin.
Re: Contra Evolution
Verfasst: 24 Jan 2013 10:53
von Tatsujin
Marco_in_motion hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben:
Masatshi hat geschrieben:gaht 30 minute.
Noed chli lang?
Gäll Du spillsches im Hosesack i 2 min. dure...
Nei, aber ich hans als straight 1cc einiges chuerzer in erinnerig.
Re: Contra Evolution
Verfasst: 24 Jan 2013 10:56
von Marco_in_motion
Re: Contra Evolution
Verfasst: 24 Jan 2013 10:57
von Shadow
Tatsujin hat geschrieben:
Masatshi hat geschrieben:gaht 30 minute.
Noed chli lang?
sowiit ich mich erinnere hämmer das amigs i 11-13min duregha dude.
EDITH! LOL de Haselnuss bim Tatsu! Klassiker.
Re: Contra Evolution
Verfasst: 24 Jan 2013 11:01
von Tatsujin
Shadow hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben:
Masatshi hat geschrieben:gaht 30 minute.
Noed chli lang?
sowiit ich mich erinnere hämmer das amigs i 11-13min duregha dude.
So ischs. Es gaht sogar au under 10min. Wenn mer bi de 3D levels und bosse chli gas git.
Re: Contra Evolution
Verfasst: 24 Jan 2013 11:17
von Master(G)
guet möglich! ich han eifach no in erinnerig, dass es SEHR CHURZ gsi isch, wemmers checkt hett...
sött mal glaub wieder spiele! ich hans ja no uf XBLA...
Re: Contra Evolution
Verfasst: 24 Jan 2013 11:23
von Tatsujin
Ich hans uf em DS
Und natuerli na de spielerisch mehr besser Famicom version.
Re: Contra Evolution
Verfasst: 24 Jan 2013 11:39
von damian
Marco_in_motion hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben:
Masatshi hat geschrieben:gaht 30 minute.
Noed chli lang?
Gäll Du spillsches im Hosesack i 2 min. dure...
es isch eis vo dä chürziste arcadespiel überhaupt. öppe 10 minute hetti etz gschätzt...
Re: Contra Evolution
Verfasst: 24 Jan 2013 11:40
von Avenger
Tatsujin hat geschrieben:Und natuerli na de spielerisch mehr besser Famicom version.
fc version >>> nes version
und nid nume will sie d manöggels zu roboter gmacht hei, sondern no wege es paar anderne details:
While the gameplay remains identical, the Famicom cartridge contains a custom-made Multi-Memory Controller that Konami produced called the VRC2 (as opposed to the UNROM chip used by the NES version), which allowed for additional graphical effects not featured in its American counterpart. The effects essentially consist of background animations, including the windblown palm leaves in Area 1, the snowstorm during parts of Area 5, and the undulating innards which comprise virtually all of Area 8. The Famicom version also features cut-scenes before each stage, including a map of the Galuga archipelago displaying the player's current location. It also features additional cheat codes (such as a stage-select code and a sound test) as well as a hidden post-credits scene which can be accessed by holding down the Select and Start buttons during the ending credits sequence.