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E3: Nintendo PK - Di 18:00
Verfasst: 04 Jun 2012 10:15
von BrainBug
Streams:
G4TV:
http://www.g4tv.com/e3-2012/press-confe ... tendo/136/" onclick="window.open(this.href);return false;
GameSpot:
http://e3.gamespot.com/press-conference/nintendo-e3/" onclick="window.open(this.href);return false;
GameTrailers:
http://www.gametrailers.com/e3/pressconferences/" onclick="window.open(this.href);return false;
IGN:
http://www.ign.com/events/e3/2012/live-video" onclick="window.open(this.href);return false;
Press release:
http://press.nintendo.com/object?id=33704" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: E3: Nintendo PK - Di 18:00
Verfasst: 04 Jun 2012 10:25
von ritschi
danke für die info zämefassige. isch de lieb vo dir.
Re: E3: Nintendo PK - Di 18:00
Verfasst: 04 Jun 2012 10:42
von BrainBug
dank em neogaf. alles nur klaut!
Re: E3: Nintendo PK - Di 18:00
Verfasst: 04 Jun 2012 11:27
von lakritz
also ich find dich glich nett.
Re: E3: Nintendo PK - Di 18:00
Verfasst: 04 Jun 2012 15:12
von BrainBug
Re: E3: Nintendo PK - Di 18:00
Verfasst: 04 Jun 2012 22:20
von mr.raw
Au vo mir es dankescheen...
Morn mit Chips, Schwipp/schwapp d PK am tv güggsle und do inne via pc drüber schriebe

Re: E3: Nintendo PK - Di 18:00
Verfasst: 05 Jun 2012 12:37
von BrainBug
T -4h

Re: E3: Nintendo PK - Di 18:00
Verfasst: 05 Jun 2012 12:45
von Gurgelhals
De Iwata mues scho gar kei Bombe meh droppe. MS und Sony händ sich ja sälber scho d'Chugle gäh

Re: E3: Nintendo PK - Di 18:00
Verfasst: 05 Jun 2012 13:05
von BrainBug
glaub wenn nintendo auch nid delivered, hör ich auf mit spiile
Re: E3: Nintendo PK - Di 18:00
Verfasst: 05 Jun 2012 13:33
von Sephi
Bonusinfo: Was uf de E3-Konferänze passiert isch nid = was im Videospielsektor passiert, ou wenns eim für ein Wuche im Jahr so chönnt vorcho.
Re: E3: Nintendo PK - Di 18:00
Verfasst: 05 Jun 2012 14:13
von BrainBug
na dann....

Re: E3: Nintendo PK - Di 18:00
Verfasst: 05 Jun 2012 15:04
von BrainBug
Re: E3: Nintendo PK - Di 18:00
Verfasst: 05 Jun 2012 15:04
von Gurgelhals
Nüme lang

Re: E3: Nintendo PK - Di 18:00
Verfasst: 05 Jun 2012 15:07
von Gurgelhals
Re: E3: Nintendo PK - Di 18:00
Verfasst: 05 Jun 2012 15:09
von BrainBug
zusammefassung bis jetzt:

Re: E3: Nintendo PK - Di 18:00
Verfasst: 05 Jun 2012 15:10
von BrainBug
Microsoft - E
EA - F
Ubisoft - C (weis nüd obs fair ist die mit en hardwareherstellern zu vergleichen)
Sony - D
Re: E3: Nintendo PK - Di 18:00
Verfasst: 05 Jun 2012 15:23
von BrainBug
Gurgelhals hat geschrieben:

Re: E3: Nintendo PK - Di 18:00
Verfasst: 05 Jun 2012 15:24
von evo
OMG NINTENDAU ROXX OUR SOXX

Re: E3: Nintendo PK - Di 18:00
Verfasst: 05 Jun 2012 15:26
von BrainBug
remember:

Re: E3: Nintendo PK - Di 18:00
Verfasst: 05 Jun 2012 15:30
von Gurgelhals
rolf, de 3DS-Spot
So Sache macht ebe würklich nume Nintendo (und de Tim Schafer), die andere nähmed sich für das eifach viel z'ernscht

Re: E3: Nintendo PK - Di 18:00
Verfasst: 05 Jun 2012 15:33
von geosnow
es sind ebbe immerno spielzüg!
Re: E3: Nintendo PK - Di 18:00
Verfasst: 05 Jun 2012 15:35
von Gurgelhals
geosnow hat geschrieben:es sind ebbe immerno spielzüg!

Re: E3: Nintendo PK - Di 18:00
Verfasst: 05 Jun 2012 15:47
von BrainBug
Gurgelhals hat geschrieben:Nüme lang

und keiner is da :typej:

Re: E3: Nintendo PK - Di 18:00
Verfasst: 05 Jun 2012 15:50
von BrainBug
specs laut gaf
Main Application Processor
PowerPC architecture.
Three cores (fully coherent).
3MB aggregate L2 Cache size.
core 0: 512 KB
core 1: 2048 KB
core 2: 512 KB
Write gatherer per core.
Locked (L1d) cache DMA per core.
Main Memory
Up to 3GB of main memory (CAT-DEVs only). Note: retail machine will have half devkit memory
Please note that the quantity of memory available from the Cafe SDK and Operating System may vary.
Graphics and Video
Modern unified shader architecture.
32MB high-bandwidth eDRAM, supports 720p 4x MSAA or 1080p rendering in a single pass.
HDMI and component video outputs.
Features
Unified shader architecture executes vertex, geometry, and pixel shaders
Multi-sample anti-aliasing (2, 4, or 8 samples per pixel)
Read from multi-sample surfaces in the shader
128-bit floating point HDR texture filtering
High resolution texture support (up to 8192 x 8192)
Indexed cube map arrays
8 render targets
Independent blend modes per render target
Pixel coverage sample masking
Hierarchical Z/stencil buffer
Early Z test and Fast Z Clear
Lossless Z & stencil compression
2x/4x/8x/16x high quality adaptive anisotropic filtering modes
sRGB filtering (gamma/degamma)
Tessellation unit
Stream out support
Compute shader support
GX2 is a 3D graphics API for the Nintendo Wii U system (also known as Cafe). The API is designed to be as efficient as GX(1) from the Nintendo GameCube and Wii systems. Current features are modeled after OpenGL and the AMD r7xx series of graphics processors. Wii U’s graphics processor is referred to as GPU7.
Sound and Audio
Dedicated 120MHz audio DSP.
Support for 6 channel discrete uncompressed audio (via HDMI).
2 channel audio for the Cafe DRC controller.
Monaural audio for the Cafe Remote controller.
Networking
802.11 b/g/n Wifi.
Peripherals
2 x USB 2.0 host controllers x 2 ports each.
SDCard Slot.
Built-in Storage
512MB SLC NAND for System.
8GB MLC NAND for Applications.
Host PC Bridge
Dedicated Cafe-to-host PC bridge hardware.
Allows File System emulation by host PC.
Provides interface for debugger and logging to host PC.
Re: E3: Nintendo PK - Di 18:00
Verfasst: 05 Jun 2012 15:56
von Supersonic
SHIIIT, ich verpasses
