Doom 3 Remastered (PC/XBOX 360/ PS3)
Verfasst: 30 Mai 2012 19:31
Quelle
oha geil. endlich chamers denn mitere vernünftige Uflöösig spiele. Es gseht eifach immer no geil us.
1156×720?Reinforced hat geschrieben:oha geil. endlich chamers denn mitere vernünftige Uflöösig spiele. Es gseht eifach immer no geil us.
im game hets mal 1600x... gha aber das het nie funktioniert irgendwie. und sowieso isches uf 4:3 progarmmiert gsi.O_O hat geschrieben:1156×720?Reinforced hat geschrieben:oha geil. endlich chamers denn mitere vernünftige Uflöösig spiele. Es gseht eifach immer no geil us.
weiss niemerd. doom 1 & 2 isch öpis vom beschte aller ziite, doom 3 isch bullshit.Pandemonium hat geschrieben:S isch es würkli sehr sehr bescheidnigs game gsi, damals scho. es cha nöd guet galteret si, warum wot mer sich das namal atue?
Ebe. Nüüt isch guet gsi dra. s isch kei horror gsi, dämlichi level struktur, taschelampe scheiss. Nüüt spricht für das gamezeromeier hat geschrieben:weiss niemerd. doom 1 & 2 isch öpis vom beschte aller ziite, doom 3 isch bullshit.Pandemonium hat geschrieben:S isch es würkli sehr sehr bescheidnigs game gsi, damals scho. es cha nöd guet galteret si, warum wot mer sich das namal atue?
wie chunsch druf, dass das i letschter minute ibaut wurde isch?derinderinderinderin hat geschrieben:Leider isches keis guets Spiel. id hei in letschter Minute no ibout gha, dass Taschelampe und Waffe nid glichzytig chasch bruche (denzumal PC Version, darum hetts ou das duct tape mod gäh). So isch künschtlech no chli Spannig ufcho.
sehr gueti kritik lol, das game isch vor Atmosphäre sowas vo abgange. Mer het nid eifach wie bim Quake chönne durd level rushe wülls ebe a vilne Ecke Dunkli Versteck het mit Gegner. Das mite Taschelampe het mich nid sooo gstört aber es isch scho gäbiger wemer nid mues switche.Pandemonium hat geschrieben:Ebe. Nüüt isch guet gsi dra. s isch kei horror gsi, dämlichi level struktur, taschelampe scheiss. Nüüt spricht für das gamezeromeier hat geschrieben:weiss niemerd. doom 1 & 2 isch öpis vom beschte aller ziite, doom 3 isch bullshit.Pandemonium hat geschrieben:S isch es würkli sehr sehr bescheidnigs game gsi, damals scho. es cha nöd guet galteret si, warum wot mer sich das namal atue?
Ganz eifach, ir Demo isches no anders gsi (oder isches d'beta gsi? Bi nüm sicher)Moff hat geschrieben:wie chunsch druf, dass das i letschter minute ibaut wurde isch?derinderinderinderin hat geschrieben:Leider isches keis guets Spiel. id hei in letschter Minute no ibout gha, dass Taschelampe und Waffe nid glichzytig chasch bruche (denzumal PC Version, darum hetts ou das duct tape mod gäh). So isch künschtlech no chli Spannig ufcho.
With Doom 3 and Mass Effect 3, the alterations came at the behest of the audience, essentially a crowdsourcing of development decisions. Whether these post-release changes are actually improving the works in question is irrelevant. That these changes are being made at all is an admission that the original works and the decisions made therein are not inherently valuable. If creators are willing to change the fundamentals of their art just because the audience didn't like it, then clearly those creators didn't care all that much about what they were doing or saying in the first place.
And that might be the most damaging idea in play here, because it lends itself to treating games more like a product where the customer is always right than an art form capable of meaning. The more decisions are made based on what the audience wants, the less room there is for the kind of creativity that might frequently result in failure, but every now and then pushes the medium forward in huge strides. And when there's less room for experimentation that could potentially alienate an audience, we get more games designed to be safe and approachable for the masses, an industry where everything tries to be Call of Duty. (Like, even more than it already does.)
So en Ussag im Kontext vo Doom 3 und vor allem vo Mass Effect 3 = ganz fescht auweiazwirrlibatz hat geschrieben:And that might be the most damaging idea in play here, because it lends itself to treating games more like a product where the customer is always right than an art form capable of meaning.
has au uf de box düregmacht. uf pc hetts kei bock gmacht da zschwachi leischtig damals.mr.raw hat geschrieben:eis vo de wenige xbox games, wo ich damals duurezockt ha...
kennsch amnesia? muesch mol video gügsle. isch grad imene indie bundleReinforced hat geschrieben:En Atmosphäre womer nur sälte findet in egoshooters.