neinei haet alles nix mit allem z tue.Nach einer Studie der britischen Fachzeitschrift Reproductive Health Journal von 2009 über Verwandtenehen in der arabischen Welt werden 25 bis 30 Prozent aller Ehen zwischen Cousins und Cousinen 1. Grades geschlossen, insgesamt 20 bis 50 Prozent zwischen Blutsverwandten. Die Bereitschaft dazu steigt in Ländern wie Jemen, Katar und den Vereinigten Arabischen Emiraten, sinkt aber in Ländern mit wachsendem Bildungsstand der Frauen (nicht so bei Männern).
Das „Centre of Arab Genomic Studies“(CAGS) hat 2009 einen Bericht veröffentlicht, nach dem die arabischen Länder eine der höchsten Raten genetischer Störungen weltweit aufweisen, wobei diese zu zwei Dritteln durch konsanguine Heiraten bedingt sind. Es begegnen im Orient nicht nur besonders vielfältige Formen der Verwandtenheirat, sie treten hier auch in besonderer Häufigkeit auf. So betrug der Anteil konsanguiner Ehen insgesamt in den 1990er Jahren im Sudan 65%, in Saudi Arabien 57%, in Jordanien 51%. Relativ niedrig ist der Wert für den Libanon mit 21%.
[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
böööööös:
Eilverfahre gäge sVerbot vo dä Compact GmbH isch durecho, sVerbot isch vorerscht abgschmätteret worde.
Popcorn ready mache, das wird underhaltsam bi dä Nachbere.
Quelle
Popcorn ready mache, das wird underhaltsam bi dä Nachbere.
Sieg, Sieg, Sieg
Quelle
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
geil, guet so! bravo!
hoffe das gilt au fürs "näncy" magazin
hoffe das gilt au fürs "näncy" magazin
2009... Sit här hed sich das no zuegspitzt. Vorallem i de westliche Ort, wos nid allzu viel hed.thaeye hat geschrieben: ↑08 Aug 2024 11:52 böööööös:
neinei haet alles nix mit allem z tue.Nach einer Studie der britischen Fachzeitschrift Reproductive Health Journal von 2009 über Verwandtenehen in der arabischen Welt werden 25 bis 30 Prozent aller Ehen zwischen Cousins und Cousinen 1. Grades geschlossen, insgesamt 20 bis 50 Prozent zwischen Blutsverwandten. Die Bereitschaft dazu steigt in Ländern wie Jemen, Katar und den Vereinigten Arabischen Emiraten, sinkt aber in Ländern mit wachsendem Bildungsstand der Frauen (nicht so bei Männern).
Das „Centre of Arab Genomic Studies“(CAGS) hat 2009 einen Bericht veröffentlicht, nach dem die arabischen Länder eine der höchsten Raten genetischer Störungen weltweit aufweisen, wobei diese zu zwei Dritteln durch konsanguine Heiraten bedingt sind. Es begegnen im Orient nicht nur besonders vielfältige Formen der Verwandtenheirat, sie treten hier auch in besonderer Häufigkeit auf. So betrug der Anteil konsanguiner Ehen insgesamt in den 1990er Jahren im Sudan 65%, in Saudi Arabien 57%, in Jordanien 51%. Relativ niedrig ist der Wert für den Libanon mit 21%.
Aber im weste isch äbe geil. Wenn mer behindi chind gitts chole vom staat.
Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke
Standard-Antwort vo linke Politiker uf e Messeragriff vome Psycho oder ame Terrorist: Messer verbiete...
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Meh sötts vielech uf Arabisch schribe. Süsch chöisis ja gar nid lese.
Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
R.I.P Henry - Ernst bleiben
also langsam isches freimuurer mässig Ordo ab chao.
was für vollidiote überall.
was für vollidiote überall.
Compact isch zrugg und hed ez wahrschindli meh Publikum als vorher
ISIS bekännt sich zum Aschlag in Solingen -> Konsequänz: Demos gäge Rächts in Solingen
wtf
ISIS bekännt sich zum Aschlag in Solingen -> Konsequänz: Demos gäge Rächts in Solingen
wtf
Ich verstah nöd, wieso me Gwalt gäge die eigeni Bevölkerig tolleriere chann und da nöd gnadelos und effiziänt degäge vorgange wird.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Die eiget bevölkerig? Glaubsxh die a de macht gsehnd sich als teil vo de bevölkerig lol
min arbetskolleg chunt us solingen, isch voll vielfalt fründlich, er isch au so, er gset de aschlag wieder als "psychisch" chranke und ich bin chli hässig worde.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ha gmeint isch vo isis bestätigte terror-aschlag gsi ?
Isis bekännt sich dezue.
Öbs würkli eine vo deme gsi isch oder öb sie das eifach wönnd für sich in chauf näh weiss mer nitt.
Spielt au kei rolle... Die hend JEDE Tag mässerstächerei, aber uf d strass gönnds go gäg rächts demonstriere.
Ja ok. Wenn die dütsche nid dänked, das es es ptoblem isch, chönnts ja so witer mache. Jede wie er will
isch ja nid per se falsch!
wär us religiöse gründ lüt umbringt, isch sicher psychisch nid uf dr gsunde site...
aber natürlech isches falsch, das NUR uf d'psyche z'schiebe und dr extremistisch hingergrund uszblände...
verblendeti uf beide site...
linki wo so tüe, als wär terrorismus i dere art kes problem, wo primär usländer / asylbewerber / lüt mit nid-christlechem hingergrund würd betreffe
rechti wo so tüe, als ob jede usländer e terrorist wär und denn ufgrund vo some aschlag wei gah es asylheim azünde obwohl dert 99% kener terroriste si...
dass sich rechtsextremi vollpföschte unter e demo mische, wo es an sich plausibles aliege het, isch genau so ärgerlich, wie wenn sich d'antifa unter e demo mischt, wo für es guets links aliege kämpft...
Ez nid falsch verstah.
Was mer viellicht au muss bedänke: viel vo dene lüt chömmed us regione, wo i de letschte 20+ jahr fliessig vom weste "bsuecht" worde sind.
Sicher nid so schlau, lüt inelah us länder, wo eher en negativi sicht uf de weste hend.
Und viellicht lernt de weste au mal, sich us dene länder fern z halte.
Aber au ohni die imischige gids det unne gnueg spinner wo hie nix verlore hend.
Was mer viellicht au muss bedänke: viel vo dene lüt chömmed us regione, wo i de letschte 20+ jahr fliessig vom weste "bsuecht" worde sind.
Sicher nid so schlau, lüt inelah us länder, wo eher en negativi sicht uf de weste hend.
Und viellicht lernt de weste au mal, sich us dene länder fern z halte.
Aber au ohni die imischige gids det unne gnueg spinner wo hie nix verlore hend.
mit "psychisch" chrank chunsch im weste na en behandlig über. und gwüssi flüget uf das na ine. dümmer gats nöd.
DAS wär mau e idee! aber die, wo sich dert am imische si, si primär die uf dr andere site vom atlantik, und die bechöme denn weniger so bsuecher ab als europa...
es haend sicherlich so vill asylhüüser brennt, wies jetzt messerstechereie und aschläg git aber aber die rechtsextreme sind überallJones hat geschrieben: ↑27 Aug 2024 12:59verblendeti uf beide site...
linki wo so tüe, als wär terrorismus i dere art kes problem, wo primär usländer / asylbewerber / lüt mit nid-christlechem hingergrund würd betreffe
rechti wo so tüe, als ob jede usländer e terrorist wär und denn ufgrund vo some aschlag wei gah es asylheim azünde obwohl dert 99% kener terroriste si...
dass sich rechtsextremi vollpföschte unter e demo mische, wo es an sich plausibles aliege het, isch genau so ärgerlich, wie wenn sich d'antifa unter e demo mischt, wo für es guets links aliege kämpft...
die bechunnsch o süsch...
schwer chranki georgier z.b. werde vo ihrne verwandte da ane bracht zur behandlig uf dini chöschte...
ussert dr sira findet das äuä niemer guet...
e zytlang het meh o jedem asylbewerber d'zähn gflickt... hüt wird eher mau e zahn zoge, was günstiger isch...
ja ebe und du seisch dene na "psychisch" chrank, nei das sind eifach verbrecher, ganz eifach.