[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Mastler(P) »

Jones hat geschrieben: 14 Aug 2021 07:57 sit dir fertig mit de gmeinsamkeite und em gägesitige schwanzriibe und göht bitte wieder zum gewohnte gegesitige afigge über? danke!
hey, min schwanz isch no ungriibe!
thaeye hat geschrieben: 13 Aug 2021 19:41 dir haeti na sanitäter geh, meistens chli schwul und ufem feld nöd z bruche. :lol: evtl. verwechsli di au mitem rossi :lol: guet d hardcorekiffer au meistens sani :lol:
shit, ich bin betreu-san gsi. hät glaub scho was. :)
han no so en andere hc kiffer bi dä sanitätsusbildig kenneglernt.
Herr Rossi hat geschrieben: 14 Aug 2021 11:36 De gröschti Mongotroll bisch übrigens worde. Gang wieder zu de Schmier du Arschloch.
:groel:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Mastler(P) »

Vyse hat geschrieben: 14 Aug 2021 11:38 Für e Nation gilt sgliich wie für es Individum: du muesch Möglichkeite ha e Gfahr in Schach zhalte.
Bild
feeshlee hat geschrieben: 15 Aug 2021 07:56 bim kim gahts dä lüüt au scheisse. sit jahrzehnt. warum isch da ächt kei sau ine die go 'befreie'? nöd gnue mohn?
richtig.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

De kim het e bombe... Cha u.U. o chli es hindernis si... Het er gschied gmacht sich die bombe z'mache... lol

Im irak etc isches klar z'Öl gsi..
Was büte d'amis in Afghanistan us? Hei scho diversi bodeschätz aber das isch nid eso mediepresent wie Öl...
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8119
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

Heroin
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8119
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

Fön Fäct zu Heroin

Taliban finded Droge schlemm.
Vor em Imarsch dur d Amis hed Afghanistan ca. 5-10% zum Wälthandel mit Opium bitreit.
Mit de kapitalistische Understützig vo de Amis hed mers denn uf über 90% usbaut. (Whaaaaat? Und wie chunnt das us em Land use und wird über die ganz Wält verteilt? Kraaaaas!)
Wenn en Heroin Junkie bisch würi ez afa umsattle. Well d Taliban wärded das Züg wieder rächt abefahre.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

Buccaneer hat geschrieben:Heroin
Ja stimmt.. aber wie sich d'amis das genau profitabel ungere Nagel risse isch mer no nid ganz klar... BildBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

also hände hoch für die taliban! ich wür eher s lithium mal aluege als das veraltete mohn.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8119
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

Oh Lithium vergässe. So doof! Afghanistan hed verdammt viel Lithium! Wer schnappt sich das jetzt? Hend d Amis da Firma in place oder ghört das Afghanistan und die chönnd verchaufe wemms wönnd? Das wär no interessant!
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8119
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

Jones hat geschrieben: 16 Aug 2021 11:45
Buccaneer hat geschrieben:Heroin
Ja stimmt.. aber wie sich d'amis das genau profitabel ungere Nagel risse isch mer no nid ganz klar... BildBild

Fälder vo NATO Truppe la bewache
Mit Militärflüger id USA oder wo ane au immer lah bringe
Verticke

Dass d CIA gärn mal mit Droga handled isch ja allgemein gekannt.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
kingcaid
Trashtalker
Beiträge: 1281
Registriert: 03 Jan 2021 16:49
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von kingcaid »

Sind gnue Opiodiersatz "legal" zha. Dä Pfizer und sini Pharmabuddies verchaufed scho sitt Jahr s feinscht industriell härgstellti Morphium, Metadon & Co. Für was au än Markt kabutt machä, wänner scho so guet lauft?
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8119
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

Weiss nid... Weiss nur dass sie sind 2001 Wältmarktfüehrer sind und die offizielle Medie säged: Es sig wäg de Taliban. Taliban hends aber eigentlich verbote gha... so what.

https://en.wikipedia.org/wiki/Opium_pro ... fghanistan
Afghanistan has been the world's leading illicit drug producer since 2001.[1] Afghanistan's opium poppy harvest produces more than 90% of illicit heroin globally, and more than 95% of the European supply.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

Buccaneer hat geschrieben: 16 Aug 2021 12:21 Taliban hends aber eigentlich verbote gha... so what.
die hatten doch nichts, also mit was kohle scheffeln?

war glaubs schon vor der taliban so gewesen, aber als die taliban dann an die macht kamen mit all den sanktionen, gabs halt nicht mehr viel auswahl möglichkeiten und es wurde noch mehr forciert im mohnfelder anbau.

die ganz welt hed nid dänkt dass sie so schnell ufmarschiere, und die dumm ex regierig am allerwenigschte. der ex präsident(ghani oder so) het wohl dänkt ka dass dr biden die us truppe würde dörte la und somit nüd, absolut nüd gmacht und das geld witter veruntreut. gross am plodderle si sie gsi..."mir wärde a grossi offensive gäg taliban mache" etc. :typej:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Mastler(P) »

kingcaid hat geschrieben: 16 Aug 2021 12:06 Sind gnue Opiodiersatz "legal" zha. Dä Pfizer und sini Pharmabuddies verchaufed scho sitt Jahr s feinscht industriell härgstellti Morphium, Metadon & Co. Für was au än Markt kabutt machä, wänner scho so guet lauft?
für morphium und paar anderi opioid bruchsch trotzdem mohn zur herstellig. meinsch das züg gaht nur uf dä schwarz märt?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8119
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

D Taliban hend en Opium - Ban gmacht. Opium Produktion isch um 99% zrugg gange! Also praktsich nix meh.
Und ez wosch du mir säge, obwohl en gross Teil vom Land under NATO Kontrolle isch und d Taliban zrugg drängt worde sind, dass die innert churzer Zyt stärker als jemals zuvor zrugg gsi sind und 90% vom Wältbedarf a Opium decke chönnd? Wow, en rächti Leischtig.

Und doch, es isch relativ klar gsi, dass die massiv zrugg chömed, wenn d USA und anderi Truppe wäg sind. Die hend nur druff gwarted. Viellicht isch es biz schneller als ertwarte gsi ,aber dass sie s Land zrugg erobered isch sunneklar gsi. Hend au gnueg Friwilligi.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3790
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

Taliban het ja gross mitgrührt i sache drogehandel....sie hend ja spsch nüd gha.
Voredüre säge sie droge isch gaggi, aber um a kohle zu cho, hei o sie ghandlet...isch gloubs cheis grosses gheimnis.

De weste hed ganz chlar mit gmisched, so chli ähnlixh wie taliban gsi. Voredüre opium iscj scheisse, höred uf, hingedüre schön brav mit de warlords kohle gmacht.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Mastler(P) »

siralos hat geschrieben: 16 Aug 2021 13:21 ...cheis...chlar...
blieb bim dütsch, töhnt besser. :kicher:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
kingcaid
Trashtalker
Beiträge: 1281
Registriert: 03 Jan 2021 16:49
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von kingcaid »

Mastler(P) hat geschrieben: 16 Aug 2021 12:35
kingcaid hat geschrieben: 16 Aug 2021 12:06 Sind gnue Opiodiersatz "legal" zha. Dä Pfizer und sini Pharmabuddies verchaufed scho sitt Jahr s feinscht industriell härgstellti Morphium, Metadon & Co. Für was au än Markt kabutt machä, wänner scho so guet lauft?
für morphium und paar anderi opioid bruchsch trotzdem mohn zur herstellig. meinsch das züg gaht nur uf dä schwarz märt?
logisch nöd. solangs jedoch ellei mohn betrifft isch d produktion nid nur uf afghanistan beschränkt. chli wie mit ganja.
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18531
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Avenger »

Krass wie schnell das gange isch. Ds afghanische Militär het sich I nullkommanichts ufglöst. Het das überhaupt no existiert? Oder hei sie ds Inventar eh scho abgeh und niemer het öppis gseit? Cha me sich natürlich au überlege we jetz da vom 20 Jahre lang investiere profitiert het. :kicher:
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31693
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von feeshlee »

ich glaub nöd, dass die versiert im handle sind.
da wird was schlimmers, als dunkles mittelalter. inquisition isch es zahms büsi gäg so hirngwäscheni, wo mit freude für d'sach alles gäbed - au s'läbe.
verstahn scho die lüüt, wo sich versuechet am am fahrwerk z'hebe.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

aber guet trainiert sinds worde, de afghanisch militär , das sie geg es paar steiziitkämpfr ufgebet :groel: deutschland wird am hindukusch verteidigt :lol:

ISAF (internationale schutztruppe für afghanistan) en top job gmacht :lol: evtl. sind taliban gar nöd so unbeliebt im land selber, gegewehr isch ja gwaltig gsi.

en "schwiizer" nationalrätin forderet scho das "d CH mit de Taliban inen dialog tretet, falls sie sich a menscherecht haltet". :groel: :groel: wie chönd so idiotischi,weltfremdi lüüt gwählt werde. menschrecht und taliban. basel halt.

CH chan fraue und chind ufneh temporär, die junge manne wod uf de bilder so gsesch am flughafe söllet sich am widerstand (falls sowas überhaupt git, irgendswie schiinet schariah und so dene ja z gfalle , gegewehr isch ja nöd vorhande gsi) aschlüsse. oder uf pakistan oder arabisch liga chan sonderkonferenz mache und chli zeltstädt ufstselle, aber europa haet jetzt gnueg mit sich selber z tue.

d amis chönt gar nix meh "richtig" mache momentan, entweder me akzeptiert en failed state jetzt und isoliert ihn politisch oder aber interveniert härt. beides wird nöd schön. vo russland und china ghörsch gar nix, wemme scho i de gschicht umewuehle muen, vor luuter selbstkasteiig böse weste. au die haend ihre teil bitreit.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

endi juli haet sich übrigens en taliban gründer Mullah Abdul Ghani Baradar mitem chinesische usseminister wang yii troffe, china segi "beunruhigt" über d instabilität im nachbarland.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Mastler(P) »

Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

Betr gegewehr: gloub dr stadt-land grabe dörfts o in Afghanistan gäh. Viune isch gloub d'besatzig o nid grad guet inecho i all dene Jahr. De korrupte Politiker, wo sich fetti chohle igsteiche hei, hets sicher passt... Z'normale Volk het gloub nid eso profitiert...

Und betr verhandle: mir handle u verhandle o mit andere Länder, wo mönscherächt teilwiis e dreck interessiere...
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8119
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

Jones hat geschrieben: 17 Aug 2021 08:42 Betr gegewehr: Viune isch gloub d'besatzig o nid grad guet inecho i all dene Jahr.
Wenn du 20gi bishc in Afghanischtan, kennsch dis Land nur i besetzem Zuestand. Wer will das scho?
Und de Taliban heds natürli liecht. De chan jetzt allne Junge säge: Es isch hier nur so scheisse, well mir voner usländische Macht besetzt wärded. Wettsch i eusem Verein mitmache?

1839 - 1842 Birte im Land
1919 WWI wieder chömmed Brite
1980er Russe
2000er Amis

Und mir kenned all Bilder wies in Afghanistan um 1960 und 1970 usgseh hed... Was da alles de Bach ab isch... Schad.

Bild
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8119
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

Bild
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 40 Gäste