Puzzle-/Action-MiniGames

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Antworten
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Puzzle-/Action-MiniGames

Beitrag von h4xX0r »

Mal e Frag
Mini Uufgab: Ich muess Spiele (flash wahrschiinlich) zum Thema Dateschutz brainstorme. wichtig: mer muess öppis debii lerne chönne (isch für chind ab 10 bis öppe 13), aso nöd eifach nur klicke und denn gitts pünkt. z.b. mit was mer phishing konteret.

Wännd er grad mitmache? lolz
bis jetzt hani:

TowerDefense
Memory
Shooter, stationär
moorhuhn
centerstation, konteraktionen auf die "angreifer" ziehen
Shooter, bewegt
Jewelqueststyle puzzle, pairing-puzzle
gems-style
Ausweichspiel
dur es labyrinth durecho mit unter ziitdruck
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Puzzle-/Action-MiniGames

Beitrag von emP »

h4xX0r hat geschrieben:Mal e Frag
Mini Uufgab: Ich muess Spiele (flash wahrschiinlich) zum Thema Dateschutz brainstorme. wichtig: mer muess öppis debii lerne chönne (isch für chind ab 10 bis öppe 13), aso nöd eifach nur klicke und denn gitts pünkt. z.b. mit was mer phishing konteret.

Wännd er grad mitmache? lolz
bis jetzt hani:

TowerDefense
Memory
Shooter, stationär
moorhuhn
centerstation, konteraktionen auf die "angreifer" ziehen
Shooter, bewegt
Jewelqueststyle puzzle, pairing-puzzle
gems-style
Ausweichspiel
dur es labyrinth durecho mit unter ziitdruck

ich wür gern helfe. vertsah aber di post nid würklich.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Puzzle-/Action-MiniGames

Beitrag von h4xX0r »

emP hat geschrieben:
h4xX0r hat geschrieben:Mal e Frag
Mini Uufgab: Ich muess Spiele (flash wahrschiinlich) zum Thema Dateschutz brainstorme. wichtig: mer muess öppis debii lerne chönne (isch für chind ab 10 bis öppe 13), aso nöd eifach nur klicke und denn gitts pünkt. z.b. mit was mer phishing konteret.

Wännd er grad mitmache? lolz
bis jetzt hani:

TowerDefense
Memory
Shooter, stationär
moorhuhn
centerstation, konteraktionen auf die "angreifer" ziehen
Shooter, bewegt
Jewelqueststyle puzzle, pairing-puzzle
gems-style
Ausweichspiel
dur es labyrinth durecho mit unter ziitdruck

ich wür gern helfe. vertsah aber di post nid würklich.
also
ich muess es minispiel designe/vorschlag bringe zum thema "datenschutz" für chinder und jugendlichi 10-13. das chamer denn online spiele. mer muess bim spiel öppis über dateschutz lerne, aso z.B. wie mer phishing siite erchennt, dass mer nöd allne sini email adresse gitt, dass mer mit fix-ip chan sache usefinde, dass mer uf facebook und dene ganze figg sitte mues uufpasse was mer druffschriibt usw usf.
bis jetzt sind d'idee immer so adventure point-and-click mässig gsi, aber ich wott das action-spieli mässig ufbereite. z.B. wie imene stationäre shooter, wo es cartoon figürli i de mitti vom screen am pc hockt und vo uuse die "gfahre" inechömmed, denn muess mer die gfahre mit gegemassnahme kontore (per drag'n'drop, z.B. IP mit anonymizer, email mit "kenne ich den, der nachfragt?" usw) es sött eifach denn dur d'repetition en lerneffekt entstah und gliichziit spass mache.
Oder so es Pairing-Buzzle wie Dr. Mario, wo mer tetrisähnlich muess Gfahr und de Konter nebed oder ufenandlege damit d'feldli weggönnd.

isch chli schwierig zum beschriebe. was ich fröge: händ ihr (du) idee, wie mer das thema chönnti in minispiel bringe.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Puzzle-/Action-MiniGames

Beitrag von emP »

Invaders: Du bisch ds Ruumschiff unne und hesch normali Schüss. Für Spezielli Gägner hesch super Waffe: dini persönliche Informatione. Die chasch scho ids "netz" uffe schiesse, allerdings verlürsch glichzytig Di Schutzschild.

WOW. Wie kreativ. :mrgreen:
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Puzzle-/Action-MiniGames

Beitrag von emP »

sch ja brain storming, also hie es gedankefragment: D Mechanik, dass mehreri Teili vo "Dire" Information es Sinn ergäbe und so en Vorteil für die Gegner ergäbe wär doch no glatt irgndwo idsbaue.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
Asskicker
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 14747
Registriert: 22 Jan 2003 18:50
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
117
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Puzzle-/Action-MiniGames

Beitrag von Asskicker »

Wie wärs miteme Jump'n'Run wod internet kriminelli muesch miteme flügetätscher abschlah und immer pro halbs level en frag beantworte muesch zum wiiter cho?
Benutzeravatar
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Beiträge: 15828
Registriert: 06 Mai 2003 16:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Puzzle-/Action-MiniGames

Beitrag von Sephi »

Contra-Style 2D-Shooter wod uf allne Site vo Internet-Pädos agriffe wirsch.

Aber im ernscht, hät öppis ähnlechs wie de Asskicker vorgschlage. Simpel und nid gad originell, aber sicher effiziänt für das wo du suechsch. Es Jömp n Rön oder süscht en Art Uswichspiel (ohni schüsse natürlech) wo der irgendöpper uf der Spur isch/dich verfolgt. S Konzept vom Uswiche passt ja super mitem Thema zäme. Anstatt Zwüschebosse hesch denn immer wider chlini Froge wod muesch beantworte zum witercho. Oder isch dir dä Teil ebe z fescht point 'n' click, bzw. zwenig verbunde mitem räschtleche Spiu? Problem isch dass wenn der lehrrich Teil mit Zitdruck machsch er vermuetlech nid so guet inegeit wie wenn ne churz Zit zum überlegge gisch.

Edit: Gheimagente sind cooli Hauptcharaktere und müesse Computer benutze zum zwüsche de Levelabschnitte witerzcho, ohni dass ne die Pöhse ufd Spur chöme (dört chasch dini Lektion denn ibaue). Vilech list öpper vo Quantic Dream hie mit und stellt mi ah. Besser als Heavy Rain allemal.

Am emP sis Konzept isch übrigens super, aber evtl. bitz z weni istigerfründlech.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 40 Gäste