Switch 2
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Switch 2

han au grad bi ID reserviert, danke eu.
weiss öpper, obs mario kart dete digital debi isch?
das mit japan isch so, japan only isch 49'980 yen. mit multi-language-system chostets 69'980 yen. machets extra, zum im usland chöne d chaufchraft abschröpfe.
jez hani grad realisiert, dass ich ja denn eh z japan bin. ich überlegs mir also dete eini z hole

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ja, söll en download code si
wenn hets äch de huere digitec im shöppli, möchts dört bstelle. mediamärit isch mer nit so sympa
Han no en orginalverpackti Switch irgendwo im Regal stah. No nie uusegnoh, no nie gamed.
Anschiinend würed die alte Games uuf dä Switch 2 mit meh FPS laufe, das wär eigentli en Chaufgrund. Han Breath of the Wild nonig gspiellt, alles under 60fp graust mich gruusig, zum Glück sind die Ziite verbii, wo di mit 15 - 25 fps häsch müesse abfinde, ganz, ganz schlimm, schudderet mich grad bitz, wänni zruggdänke.
Anschiinend würed die alte Games uuf dä Switch 2 mit meh FPS laufe, das wär eigentli en Chaufgrund. Han Breath of the Wild nonig gspiellt, alles under 60fp graust mich gruusig, zum Glück sind die Ziite verbii, wo di mit 15 - 25 fps häsch müesse abfinde, ganz, ganz schlimm, schudderet mich grad bitz, wänni zruggdänke.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Nachem Treehouse gester bini begeistered. Donken kong isch hammer, mario kart top. Drag x drive huere geil, metroid prime 4 so oder so.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ufeskalierti 4K u unstabili 60 FPS, mit PS3 grafik u aliasing ohni Partikeleffekte, kei Liechtefffektä u nüt 

U d Nintendo Fans dräie düre

U die shit Games choste bis zu 90 Stei

Für ne Handheld only wär die Leistig sicher ok, aber aus Konsole am TV? Wo scho d PS5 Pro geschweige denn series x u ps5 teilwis keis richtig subers Bild häre bringe... fuck um so öbis z fire mues mä ä huere höchi Toleranz Gränze ha
Klar d Usred vo dä Nintendo Dummies wird när si es isch kei Konsole, wäre aber die erstä wo würde vo aune Bärge abeschreiä das d Switch wenn si d PS2 würd überhole, die erfolgrichsti Konsole ever isch

Nintendo versteits scho wie niemer angers ihri Fans z vergwautige, aber wenigstens family friendly
Für ne Handheld only wär die Leistig sicher ok, aber aus Konsole am TV? Wo scho d PS5 Pro geschweige denn series x u ps5 teilwis keis richtig subers Bild häre bringe... fuck um so öbis z fire mues mä ä huere höchi Toleranz Gränze ha
Klar d Usred vo dä Nintendo Dummies wird när si es isch kei Konsole, wäre aber die erstä wo würde vo aune Bärge abeschreiä das d Switch wenn si d PS2 würd überhole, die erfolgrichsti Konsole ever isch
Nintendo versteits scho wie niemer angers ihri Fans z vergwautige, aber wenigstens family friendly
Zuletzt geändert von Bejita am 05 Apr 2025 11:20, insgesamt 1-mal geändert.
Magsch technisch recht ha aber als 'shit games' würdi games, wo grafisch nid uf dr höchi si, nid bezeichne. ussert i ha ke ahnig vo games viellech... 

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Nei i bi insgeheim sogar nidisch! Aui die Games wie Yakuza, Monster Hunter, Khazan gli Doom u angeri Spili wo eifach dä pädophil nintendo Ougechräbs touch nid hei, si bringe eifach kei Spass u Herusforderig. Aber uf dr PS3 Portable äh Switch 2 dert chame ä richtige Gamer mit Stockholm Syndrom, u ganz wichtig viu Ahnig vo Videogames si 

mir sin hardware speccs völlig egal, ich wot eifach die geile nintendo games zocke.
- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
Han dä Donkey Kong au no bi ID bstellt, chostet ja 10.- weniger
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
Ich säge nume das sie vo Sony gelernt händ und muessch kei angst ha au dete werdet priise stiegeBejita hat geschrieben: ↑05 Apr 2025 10:56 Ufeskalierti 4K u unstabili 60 FPS, mit PS3 grafik u aliasing ohni Partikeleffekte, kei Liechtefffektä u nüt
Nintendo versteits scho wie niemer angers ihri Fans z vergwautige, aber wenigstens family friendly![]()
- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
…….
Zuletzt geändert von LuiStyle am 05 Apr 2025 19:28, insgesamt 1-mal geändert.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Evtl negscht jahr wenn es Spiel chund wo interessant isch
Also ich han diversi Games ufem PS Portal, Lenovo Legion Go und Asus Rog Allley gamed .... ufem Steam Deck weissi nöd wies isch.
Die TF wo Lenovo hät und Asus mit Z1 Extremw Chip isch sch schön ufdm Papier.
Mit de Switch 2 wird vieles möglich wede. Hät ja me TF als Steam Deck.
Mit de Switch 2 wird vieles möglich wede. Hät ja me TF als Steam Deck.
Aber ich game ufem TV und top Games spieli if de PS Pro. Und Ninrendo Gamws uf de Switch 2.