GELD TOPIC / Kryptowährig

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Kryptowährig

Beitrag von Vyse »

Ich setze mier für jede Coin, wo ich bsitze (ussert dä Bitcoin) es Level, ab däm ich ahfahn im Dollercostaverage-Prinzip verchaufe, ganz stier. Hans siit em 2017 nöd gmacht und jedes Mal mich verfluecht. Das Mal eifach im Voruus Level und Mängi setze und roboterhaft dä Chnopf drucke.

Herr Rossi hat geschrieben: 07 Feb 2022 18:52 Ja okay, mir hend e underschiedlichi Strategie.
Was häsch dänn du für eini? (also jetzt uuschlüsslich im Profitkontext, als Ziel zur finanzielle Unabhängigkeit)
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Kryptowährig

Beitrag von thaeye »

s uscashe bimene steile astieg bi so shitcoins isch au nöd z verachte :lol: nöd unbedingt überall eifach und in chürzester ziit möglich.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Kryptowährig

Beitrag von Herr Rossi »

@Vyse
Ich investiere vorwiegend i Projekt und nid in Währig. Real usecase stuff und langfristig. Churzfristigi Gwünn interessiered mich nid
Zuletzt geändert von Herr Rossi am 07 Feb 2022 18:59, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Kryptowährig

Beitrag von Vyse »

Absolut und unbedingt! Letschthin isch eine innerhalb paar Tag 300% uufe, natürlich muesch verchaufe und ich han wieder nöd.
Ich glaube, ich muen würkli zum Psychiater mit miim Problem
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Kryptowährig

Beitrag von Vyse »

Herr Rossi hat geschrieben: 07 Feb 2022 18:59 @Vyse
Ich investiere vorwiegend i Projekt und nid in Währig. Real usecase stuff und langfristig. Churzfristigi Gwünn interessiered mich nid
Das mached ja all. Praktisch jede isch überzüügt vo "siim" Projäkt, du bisch nöd dä einzig.
Stell dier vor, das, wo du sletschte Jahr mit Hero erläbt häsch, passiert scho siit Jahre im Chreis: Kurs stiigt und stiigt, explodiert und gheit über Monate insgesamt um 80%, dänn fangt er sich (duured au Mönet) und faht ah langsam über paar wiiteri Mönet oder gar Jahr ah stiige und bricht irgendwänn wieder uus usw.
Miini Frag ah dich: Wieviel mal willsch dä Zyklus mitmache? Wieviel Jahr?

Ich gahn uuf die 40i zue, viel Läbensziit bliibt da nümm übrig zum uuf Profit in 20 Jahr warte. In 20 Jahr chann ich mich au langsam früehpensioniere lah, dänn bruuch ich dä Scheiss au nümm.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16563
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Kryptowährig

Beitrag von thaeye »

mir gats me um die "liquiditätspool", wenns mal en rieserun ufen coin git, chasch villfach nöd eifach grad uscashe. scho nöd ganz s glich wie mit stinknormale aktie.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Kryptowährig

Beitrag von Herr Rossi »


Vyse hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben: 07 Feb 2022 18:59 @Vyse
Ich investiere vorwiegend i Projekt und nid in Währig. Real usecase stuff und langfristig. Churzfristigi Gwünn interessiered mich nid
Das mached ja all. Praktisch jede isch überzüügt vo "siim" Projäkt, du bisch nöd dä einzig.
Stell dier vor, das, wo du sletschte Jahr mit Hero erläbt häsch, passiert scho siit Jahre im Chreis: Kurs stiigt und stiigt, explodiert und gheit über Monate insgesamt um 80%, dänn fangt er sich (duured au Mönet) und faht ah langsam über paar wiiteri Mönet oder gar Jahr ah stiige und bricht irgendwänn wieder uus usw.
Miini Frag ah dich: Wieviel mal willsch dä Zyklus mitmache? Wieviel Jahr?
Bis es etabliert isch am Markt und en definierte Betrag abwirft woni cha uslöse (erscht einisch vorcho). Oder weni dringend Geld bruche (sit 14 Jahr nümm vorcho.
Ich rechne mal mit 5 Jahr für s einte Projekt und 8 bis 10 Jahr für zwöi anderi.

S wichtigste isch dassi selbst wenn alles sett und Null abegheie ich nid weniger glücklich bi. Eigentlich logisch, alles andere wär beduurenswert.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Kryptowährig

Beitrag von Mastler(P) »

em rossi und mir gahts ebe nöd direkt ums geld und darum gsehnd mir das au recht entspannt ah.

ich will nöd jedä tag züg durregah, kontrolliere und abwäge. denn beherrscht mich s geld und s frisst mer zvill ziit weg. ich will bim ne guete ziitpunkt inehaue und ab und ah es aug druff werfe, aber tendenziell au ersch nach jahre was useholle und drum das ganze eifach mal laufe lah.
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 07 Feb 2022 19:23, insgesamt 1-mal geändert.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Kryptowährig

Beitrag von Vyse »

Herr Rossi hat geschrieben: 07 Feb 2022 19:16

S wichtigste isch dassi selbst wenn alles sett und Null abegheie ich nid weniger glücklich bi. Eigentlich logisch, alles andere wär beduurenswert.
Das macht absolut kein Sinn. Wieso söttsch weniger glücklich si? Solang nöd verchaufsch, häsch sGäld sowieso nöd, also chasch eigentlich wiiterläbe, als obs gar nöd hättsch.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Kryptowährig

Beitrag von Vyse »

Mastler(P) hat geschrieben: 07 Feb 2022 19:21 em rossi und mir gahts ebe nöd direkt ums geld und darum gsehnd mir das au recht entspannt ah.

ich will nöd jedä tag züg durregah, kontrolliere und abwäge. denn beherrscht mich s geld und s frisst mer zvill ziit weg. ich will bim ne guete ziitpunkt inehaue und ab und ah es aug druff werfe, aber tendenziell au ersch nach jahre was useholle und drum das ganze eifach mal laufe lah.

Also gahts dier doch ums Gäld und wie genau stellsch dänn dä Ziitpunkt fescht, wo du erwähnsch?
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Kryptowährig

Beitrag von Herr Rossi »


Vyse hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben: 07 Feb 2022 19:16

S wichtigste isch dassi selbst wenn alles sett und Null abegheie ich nid weniger glücklich bi. Eigentlich logisch, alles andere wär beduurenswert.
Das macht absolut kein Sinn. Wieso söttsch weniger glücklich si? Solang nöd verchaufsch, häsch sGäld sowieso nöd, also chasch eigentlich wiiterläbe, als obs gar nöd hättsch.
Ich ha nid nur ei Läbensplan wo mich glücklich macht. Du?

Edit: NFA
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Kryptowährig

Beitrag von Mastler(P) »

tja, das wird sich us dä intuition us irgendwenn ergäh.
uf was ich hinus han welle isch; ich han scho monate lang mini coin investitione nümme aghluegt und mir gahts super. ich han peace of mind und das isch mer wichtiger, als konstant ziit ufzwände und sache ahzpasse, nur damit ich nachr chli meh geld useholl, oder so.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Kryptowährig

Beitrag von Vyse »

Ich nöd, da Gäld = Läbensziit isch und sälber überhaupt für irgend en Läbensplan au über diini Läbensziit muesch chönne verfüege, gsehn ich absolut kei anderi Möglichkeit, die gits eigentlich au nöd würkli (ussert du gahsch iis Chloster und lahsch döt diis Läbe finanziere oder bisch zfriede als Uustiiger aber ohni jegliche Ahnemlichkeite oder findsch e super tolleranti Sugar Mom). Wüsst nöd, wie me ohni Läbensziit, über die autonom chasch verfüege, irgendwelchi eigeständigi Plän chönntsch schmiede. Es isch en Widerspruch in sich.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Kryptowährig

Beitrag von Mastler(P) »

läbensziit isch läbensziit, bro. wievill vo dinere läbensziit investiersch sitt jahre mit däne deals und wievill geld, mit dem dir läbensziit erchaufe willsch häsch useghollt? es isch en widerspruch in sich.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Kryptowährig

Beitrag von Herr Rossi »

Vyse hat geschrieben:Ich nöd, da Gäld = Läbensziit isch und sälber überhaupt für irgend en Läbensplan au über diini Läbensziit muesch chönne verfüege, gsehn ich absolut kei anderi Möglichkeit, die gits eigentlich au nöd würkli (ussert du gahsch iis Chloster und lahsch döt diis Läbe finanziere oder bisch zfriede als Uustiiger aber ohni jegliche Ahnemlichkeite oder findsch e super tolleranti Sugar Mom). Wüsst nöd, wie me ohni Läbensziit, über die autonom chasch verfüege, irgendwelchi eigeständigi Plän chönntsch schmiede. Es isch en Widerspruch in sich.
Das tönt superaschtrengend
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Kryptowährig

Beitrag von Vyse »

Mastler(P) hat geschrieben: 07 Feb 2022 19:34 läbensziit isch läbensziit, bro. wievill vo dinere läbensziit investiersch sitt jahre mit däne deals und wievill geld, mit dem dir läbensziit erchaufe willsch häsch useghollt? es isch en widerspruch in sich.

Ich han die meist Ziit müesse nachere Struktur vomene Arbetgäber läbe, da die Struktur fremd- und nöd sälbschtbestimmt isch, isch es nöd diini Läbensziit, verstahsch du das? (Ich meine, ich hätt nöd müesse, aber dänn wärs mier richtig mies gange uuf dä Strass).
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Kryptowährig

Beitrag von Vyse »

Herr Rossi hat geschrieben: 07 Feb 2022 19:36 Das tönt superaschtrengend
Total, aber so isch dWürklichkeit.
Wie machsch du dänn das, dass du diini Läbensziit vollumfänglich sälber bestimmsch und trotzdem diine finanzielle Verpflichtige chasch nahcho?
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Kryptowährig

Beitrag von Herr Rossi »

Vyse hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben: 07 Feb 2022 19:36 Das tönt superaschtrengend
Total, aber so isch dWürklichkeit.
Wie machsch du dänn das, dass du diini Läbensziit vollumfänglich sälber bestimmsch und trotzdem diine finanzielle Verpflichtige chasch nahcho?
Ich ha en Arbet wo mich erfüllt, alles anderi macht kei Sinn
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Kryptowährig

Beitrag von Vyse »

Das glaub ich dier eifach nöd, es git kei erfüllendi Arbet: dLüüt müend sich das aber iirede, demits nöd wahnsinnig werdet, e notwändigi Läbenslüüg, en Würklichkeitsfilter, wo sie vor dä verherende Ernüechterig bewahrt (will, was wär dAlternative?) aber ok, whatever, muesch mich nöd überzüüge.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Kryptowährig

Beitrag von Mastler(P) »

:lol: :lol: :lol:

es gitt allmögliche mensche uf dä welt :idea:
meinsch dä david lynch redets sich au nur ih, das ihm sini arbet spass macht? oder händ nur d'arbetnehmer verseit?
beantwort lieber mini frag. wievill ufwand und nutze isch bis jetz bi dir gflosse?

ich find du gsesch alles zu eng. du mousch din geist öffne.
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 07 Feb 2022 20:03, insgesamt 1-mal geändert.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Kryptowährig

Beitrag von Vyse »

Ich han ja gseiht, ich han nüüt uusegholt, will ich nüüt verchauft han siit Jahre. Viel investiert (ziitlich) han ich aber au nöd würklich.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Kryptowährig

Beitrag von Mastler(P) »

denn isch ja easy. bonne chance.
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 07 Feb 2022 20:07, insgesamt 1-mal geändert.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Kryptowährig

Beitrag von Vyse »

Isch jetzt chli pseudocool aber ok.

Und dä Lynch isch ja kein Ahgstellte, er hät sich in Chopf gsetzt, Film ds mache, ich will ja nüüt produziere oder verwürkliche, ich will miini Rueh.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Kryptowährig

Beitrag von Herr Rossi »


Vyse hat geschrieben:Das glaub ich dier eifach nöd, es git kei erfüllendi Arbet: dLüüt müend sich das aber iirede, demits nöd wahnsinnig werdet, e notwändigi Läbenslüüg, en Würklichkeitsfilter, wo sie vor dä verherende Ernüechterig bewahrt (will, was wär dAlternative?) aber ok, whatever, muesch mich nöd überzüüge.
Du bisch eifach chli en ibildete Gockel wo vo sich uf anderi mues schliesse wil er sich nid cha vorschtelle dass mer cha glücklich sii usserhalb vo dem pseudoromantische Gedanke vom Nütmache. Isch okay, muesi nid verschtoh
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: GELD TOPIC / Kryptowährig

Beitrag von Vyse »

Ich luege id Wält, rede mit dä Lüüt und merke ja au wie dStimmig bi dä Mitmänsche isch.
Bin no niemertem begägnet, wo lieber isch go schaffe, als frei gha hät und wer genau am Ändi vo siim Läbe hät jemals bereut, nöd no meh gschaffed zha? Sorry Mann, aber red doch kein Seich. Wänn du eine vo dä wenige bisch, ok, miinetwäge (au wänn ich dier das nöd abchaufe) aber für die meiste isch es es notwändigs Übel (und leider gits au kei Alternative, zum überhaupt e Zivilisation uufrächtzerhalte, dFrag isch, was für es Opfer jede Einzelni defür erbringe söll).
Zuletzt geändert von Vyse am 07 Feb 2022 20:40, insgesamt 2-mal geändert.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 39 Gäste