En Option für Pink Bullets wär mal no was, ich cha die Schüss z.T. soooo schlecht erkänne...
Re: Battle Garegga (PS4)
Verfasst: 27 Okt 2016 11:50
von damian
ich finds super so wies isch...
Re: Battle Garegga (PS4)
Verfasst: 27 Okt 2016 17:42
von evo
t schüss sin nit s problem, die huere trümmerteili verwirre mi massivscht. no 10 mol schlimmer isches bim ibara
Re: Battle Garegga (PS4)
Verfasst: 27 Okt 2016 18:02
von geosnow
d drümmer teili gönd no, aber uf score spiele findi scho nöd soo iisi.
Re: Battle Garegga (PS4)
Verfasst: 29 Okt 2016 15:20
von damian
s'ranking system isch behinderet wämmers uf score will spiele. en höchere rang müesti au me pünkt gä, denn wärs fair.
Re: Battle Garegga (PS4)
Verfasst: 29 Okt 2016 16:40
von sadoanarcho
a Battle Garegga isch mines Wüssens recht wenig behindered, 's häd eis vode volländedschte Regelwerk ide Videospiel-Gschicht. Ob zuefällig oder nöd, oder obs eim gfallt oder nöd, sind anderi Frage.
en höchere Rank bide Yagawa-Shooter füert u.a. dezue, dass d'Feinde meh zerstörbari Projektil ablönd, was entscheidend isch für de Score, 's prominäntischte Bischpil isch de Boss Black Heart Mk.2 und sin Granatehagel, da ab 43:00:
das isch alles total intransparent. es chan doch nöd si dass mer es regelwerk studiere mues zums chöne spiele. drum spielet mer doch genau computerspieli will det alles intuitiv lernsch und sofortigs feedback überchunsch. also mindestens dä rang aazeige und d'pünkt wo abgschossni gägner gäbet müestis da scho mache wämmer das am spiel will chöne aarechne. suscht chasch au es regelwerk über finanzinvestitione läse und dur din fliiss sogar ächts geld verdiene....
ps. ich find battle garegga trotzdem eine vo dä beste shooter wos git, eifach will er so guet isch und sehr viel leibi und detailriichtum drin hät, und so vielfältig und abwechsligsriich isch. aber das score system als guet aazluege findi trotzdem falsch.
Re: Battle Garegga (PS4)
Verfasst: 30 Okt 2016 18:34
von sadoanarcho
Battle Garegga häd keis Scoresystem
es grundlegends Verständnis vom Rank-System (nöd ali Items ufsammle, kei Läbe horte, möglichst wenig Medallie mit gringem Wert ufsammle, nöd permanänt schüsse) langed für de 1CC, wänn alles wotsch usechützle wirds komplizierter, was aber au nöd überrasche sött.
Re: Battle Garegga (PS4)
Verfasst: 30 Okt 2016 22:12
von evo
isch en 1cc viel schwerer zereiche wemme uf das rankzügs gar nit achtet? und eifach luegt dass mer nit stirbt?
Re: Battle Garegga (PS4)
Verfasst: 30 Okt 2016 22:44
von damian
ja
Re: Battle Garegga (PS4)
Verfasst: 31 Okt 2016 08:55
von sadoanarcho
wämmer Battle Garegga so normal heufrässer-mässig spielt, dänn chund mer wie imne konventionellere Shooter mit es biz Üebig i die zwoitletschti Stage, ohni sich gross mit de Details befasst z'ha oder de Rank bewusst wahrgno z'ha. Wämmer de 1CC wott, dänn muesmer einiges me a Zit investiere (wie bi allne schwerere Shooter) und sich a die gröbschte Rank-Regle halte, will heisse grundsätzlich kei Ressource sammle und horte, womer nöd brucht. Läbe sind bi de Yawaga-Shooter Ressource, wo im System-Chreislauf ibunde sind und mer bruche sett. Ich find das intuitiv z'versta, wämmer 's mal akzeptiert häd.
im Übrige isch Rank omnipräsent bi Arcade-Games und d'Rücksichtnahm druf es verbreitets Konzept, d.h. d'Arcade-Spieler sind 1996 nöd voreme Enigma gstande. Battle Garegga häd sich dänn aber bispielslos uslote la.
Re: Battle Garegga (PS4)
Verfasst: 31 Okt 2016 13:08
von damian
wie gfallet dir eigentli armed police batrider, battle bakraid und dimahoo?