The raid und the raid 2. Beidi vo mir es 10/10. Ha leider i de letschte 3-4 Johr kei Film meh gseh wo nur i d'Nöchi cho währed vo dene. D'Fights sind eifach so geil gmacht das richtig s'Gfühl hesch die gäbed sichs so verdammt kernig.
Falls öpert no moives kennt wo i die richtig gönd bitte ane demit. Ong Bak und die Ip Man hani alli scho gseh.
Was für ne langwilige Hipsterbrunz, s beschte dra isch s opening und de Abspann. Und denn. So sinnlos lang... Macht mi huere hässig. Nid mal als Arthouse taugt er öpis, total overrated. Ha. No chli über d Hindergründ gläse wili dänkt ha es steckt e tüfere Sinn dehinder. Aber nei... Schad um Zit gsii
^^^ Danke seisch Du so öpis und ändlech o öper wos glich gseht wie ig. I finge der Regisseur extremst überbewärtet. Aber vilech simer ja o nume zwenig intellektuell?
Wo ich gseh han, dass dä Clint Eastwood d'Regie füehrt, bin ich eher misstrauisch gsi.. aber dä Tom Hanks spielts eifach würklich grandios. Än eher ruhige Film, ohni dä typischi Hollywood Pathos
...das mer us dere uralte gschicht nomal so en relativ guete film hett chöne mache isch scho erstuunlich... aber wenns de meister selber macht, chas eigentlich nur guet werde...
not bad!
6/10
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
ha mer au inezoge, zwar nöd s gschiedschte nachdem dstory vo legacy of kain games luegsch will dialög >>>>>>>>>>>>>>>> anders level händ.
dä scary movie 5 ha mer au letschti geh, no easy fair.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Es beklemmends Kammerspiel im Tarantino Stil. Stellewis so surreal, dass i mi an früeneri Lynch Film erinneret gfühlt han. El Story hani wahrschinlich scho morn wieder vergässe. Aber s'Acting (Jeff Bridges, Jon Hamm und Chris Hemsworth, und au Dakota Johnson) isch brilliant gseh und d'Stimmig wird mir bestimmt länger in Erinnerig blibe. Hetmer also guet gfalle. Han aber au nüt erwartet, wili so guet wie nüt drüber gwüsst han vorhär.