i fends bi dem game au ned eso tragisch…Tatsujin hat geschrieben:shienryuu brucht irgendwie billige midi sound.
d'sprites ond de groove machez wett!
Moderatoren: Master(G), mr.raw
i fends bi dem game au ned eso tragisch…Tatsujin hat geschrieben:shienryuu brucht irgendwie billige midi sound.
io, das chamer, unfairi schtelle hüfed sech ebe echli ah…hanf hat geschrieben:mit unendlich credits chasch di ja im letschte level abscnitt für abschnitt durebombe...
ide schpötere levels wärsch fro hetschen emmer am schtart…evo hat geschrieben:i finds au geil. aber mitem elektro schuss goht dr spass in de ershcte levels scho chli flöte. viiiiiel zu stark
secher scho! ech gsee allesevo hat geschrieben:kei einzigs vo dine bilder funktioniert dude
komisch io, hmm…vellecht in en andere folder tue…evo hat geschrieben:isch berächtigungs problem. die links sin irgendwie vomne dropbox profil wo nur du ahluege kasch. und ja ich weis es stoht PUBLIC, aber wohrschiins gliich was falsch igstellt.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
i dä später levels findi dä unbruchbar, will er eifach z'schwach isch. da fahrsch mit em streuschuss oder mit dä ragete besser! ab level 5 bruch ich en drum nie meh...Fade hat geschrieben:ide schpötere levels wärsch fro hetschen emmer am schtart…evo hat geschrieben:i finds au geil. aber mitem elektro schuss goht dr spass in de ershcte levels scho chli flöte. viiiiiel zu stark
susch wärs es 10/10 gällm.o.terra kaesi hat geschrieben: ridge racer high-spec
genau so geil. s'original in 60 frames. schad fählt s'nommere-ckick. 9/10.
Ja isch ja für PCE aakündigt gsi, den leider verworfe worde. Uf em SFC wärs sicher grafisch nöcher dra here cho, vor allem wells sich na viel a mode-7 bedient, aber technisch wärs wohl na en viel grösseri schlafpille worde.m.o.terra kaesi hat geschrieben:gäschter doregschpellt metäm fade:
xexex
wow, diä grafik scho 1991! esch offebar niä omgsetzt worde well of 16-bit konsole techn. zschwerig gsi. das glaub i gern!
es hammergame, blibe definitiv bi de wertig 8/10 (mer chönt au es 9/10 gä). Kritikponkt nor dä öbertrebnig schwerigkeitsgrad.
leider fehled (bis uf eis) au na alli andere chärelis. isch wohl denn doch z viel gsi für di alti hardware..lol.Panther hat geschrieben:susch wärs es 10/10 gällm.o.terra kaesi hat geschrieben: ridge racer high-spec
you name itPanther hat geschrieben:susch wärs es 10/10 gällm.o.terra kaesi hat geschrieben: ridge racer high-spec
hmm… hed öppis, er esch aifech praktisch, saft hedder aber z'wenig…hanf hat geschrieben:i dä später levels findi dä unbruchbar, will er eifach z'schwach isch. da fahrsch mit em streuschuss oder mit dä ragete besser! ab level 5 bruch ich en drum nie meh...Fade hat geschrieben:ide schpötere levels wärsch fro hetschen emmer am schtart…evo hat geschrieben:i finds au geil. aber mitem elektro schuss goht dr spass in de ershcte levels scho chli flöte. viiiiiel zu stark
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste