Isch en guete film für chind. Aber s original vo 1977 isch besser

Findes ou zimli strange, das er so Schwirigkeite hätt söue übercho mit de Behörde. Hett ja alli Lütli heldehaft grettet. Eastwood halt mängisch... :typej:Avenger hat geschrieben:Sully -> 6/10
Es Ereignis vo 3 Minute uf 96 Minute Film usdehne? Wo jede weiss wies usgeit? Funkioniert das? Eher nei. Am Schluss hei sie es x-beliebigs Ereignis gnoh, verzelles us verschiedene Perspektive und d Hauptperson het Schwierigkeite beim Ereignis verarbeite. Ds einzige "Böse" im Film isch ds NTSB mit der Unfalluntersuechig. Und wenn sich die tatsächlich so würde uffüehre wärs also meh als peinlich.
der fokus lag leider viel zu stark auf harley und deadshot und die ganzen rueckblenden erst, too much. story wirkte auch recht zusammen gewuerfelt und die chars sahen zudem auch recht dumm aus, vor allem killer croc und katana....kein vergleich zur comic version.resuscitation hat geschrieben:Suicide Squad - 6.5 / 10
Bin chli entüscht gsi.. het meh erwartet.
Du meinsch s'Prequel. Isch inhaltlich fasch glich, aber sie händs 80er Jahr Flair guet anebecho. Chamer easy hinterenander luege.abyss hat geschrieben:Mues gloub mols Remake gugge...isch det guet?
Der sieht echt noch interessant aus, muss ich auch mal schauen.The Sheep hat geschrieben:Imperium (7/10)
de mit em Harry Potter Nazler
rächt chrank gsi, hanen au glueget... heftig!siralos hat geschrieben:Der sieht echt noch interessant aus, muss ich auch mal schauen.The Sheep hat geschrieben:Imperium (7/10)
de mit em Harry Potter Nazler
hoeh?!resuscitation hat geschrieben: Aber sie bringet wenigschtens nüt durenand und wänn mr all X-Men Film gseh hät, dänn gits doch no ab und an äs Aha-Erlebnis.
naja egal, geniesse oder behalte die filme besser so wie du es oben beschrieben hast, ansonsten regst du dich nur noch auf......so wie ich zum beispiel.resuscitation hat geschrieben:dänn muess ich ihn wohl nomal luege.. viellicht han ich würklich nöd überall guet ufpasst.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste