turntablism hat geschrieben:ich find en nach wie vor guet. aber s remake chasch spüele. eigentlich jedes remake. warum macht mer eigentlich remake`s
Das carrie remake find ich noch supr, Einer der wenigen die dem orig. Fast ebenbuertig ist.
turntablism hat geschrieben:ich find en nach wie vor guet. aber s remake chasch spüele. eigentlich jedes remake. warum macht mer eigentlich remake`s
wäm scho nidabyss hat geschrieben:Dä ischmer ou gäng chei suschpekt inecho als Kind...![]()
[img]poltergeist-ii-the-other-side.jpg[/img]
wägem Gold natürlich, inerschterlinie. und will suscht kei Idee. git aber jo scho au au anderi Asätz, wiä Lüt wo eifach wänd en Stoff neu interpretiere, sigs jetzt wills anderi Ideä händ defür, oder s Gfühl hän aktuell bringtmers besser herä wäg Technik und Co.turntablism hat geschrieben:ich find en nach wie vor guet. aber s remake chasch spüele. eigentlich jedes remake. warum macht mer eigentlich remake`s
...und meined mer chöng en Film wo älter als 10 Johr alt isch nüm luege.zwirrlibatz hat geschrieben:vilech wills lüüt gitt wo vor 20 jahr no kei film gluegt händ.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
ohni gross ds spoilere in wie fern nimmt er d Schwyz bzw. d Armee höch?The Sheep hat geschrieben:Swiss Army Man (dafuq? /10)
hanen nid länger als e halb Stund ertrage. De Daniel Radcliffe als furzendi Leiche isch scho en herte Ischtig gseh, aber s'chunnt no schlimmer, und irgendwenn ischs mir zu bizarr worde.
das und drzue no Dano & Winstead tönt zäme ehner nach 11/10, muessi luege.The Sheep hat geschrieben:Swiss Army Man (dafuq? /10)
hanen nid länger als e halb Stund ertrage. De Daniel Radcliffe als furzendi Leiche isch scho en herte Ischtig gseh, aber s'chunnt no schlimmer, und irgendwenn ischs mir zu bizarr worde.
Es isch en Castaway Film und het glaubs nüt mit der Schwiz oder unserer Armee ztue. Ich glaub der Titel isch abgleitet vom literarische Wärk "Swiss Family Robinson" und vo der Kunscht z'überläbe in der Wildnis, für das s'Swiss Army Knife mit sine unzählige Tools stoht. Aber das isch nur en Vermuetig. Hanen wie gseit nid allzuwit gluegt.Reinforced hat geschrieben:ohni gross ds spoilere in wie fern nimmt er d Schwyz bzw. d Armee höch?The Sheep hat geschrieben:Swiss Army Man (dafuq? /10)
Han de Film nonig gseh, aber bim Trailer hani recht müesse lache. Denke wirde de Film schono luege. Ab und zue no guet, so schrägs Züg luege.The Sheep hat geschrieben:Swiss Army Man (dafuq? /10)
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Gschlafe häsch au mal!Avenger hat geschrieben:70mm Festival in Karlsruhe. Isch abgange!
2OO1: A Space Odyssey -> 8/10
Het nid zum eigentliche Festival ghört und isch darum digital gsi. Defür isch der Jan Harlan debii gsi und het interessanti Anekdote verzellt über sini Arbeit mit em Kubrick.
Wiedersehen in Howards End -> 6/10
Empire of the Sun -> 8/10
Batman v Superman: Dawn of Justice -> 5/10
Superheld vs Superheld. Nei, das isch nüt für mich.
Секрет успеха / Sekret uspekha / Bolshoi Ballet 67 -> 4/10
Gorillas im Nebel -> 8/10
The Hunt for Red October -> 8/10
The Hateful Eight -> 8/10
Ganz klar ds Highlight vo dem Festival. 70mm, Roadshow Version mit zuesätzliche Szenen, in Englisch und mit dütsche Untertitel. Ultrageil!![]()
![]()
Dick Tracy -> 7/10
Der Stoff aus dem die Helden sind -> 5/10
Ultrapatriotisch und geit gfühlti 6 Stund. Isch kei Roadshow Version gsi, aber sie hei trotzdem müesse e Pause ibaue zum d Filmrolle wächsle. Sie hei Angst gha dass der Filmteller zämekrachet unter em Gwicht.
The Little Shop of Horrors -> 7/10
Lethal Weapon 2 -> 7/10
Der Leo Getz nervt!
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
god mir au oft so...teilwies mit guete Film oder Film überhaupt. Nach dem de Film fertig isch dänki denn immer wiä blöd i bin und wienes viel öfter söt machä.Xinobrax2 hat geschrieben: Ich bruche jedes Mal wider chli Überwindig um die Film überhaupt z starte....aber nachdemis denn amigs gseh han merki trotzdem jedes Mal wider, dass die Werk e ganz eigni Qualität hend und das i de Witerentwicklig bis hüt einiges uf de Strecki blibe isch...
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast