- Otomedius X (X360 JP)
Moderatoren: Master(G), zeromeier
oha... sicher guet batz wärtmastercello hat geschrieben: Capcom Classic - Makaimura
Weiss es ned mol...hans untestet kauft gha - 95USD inklusive Versand us de US of A - et voila - lauft!Reinforced hat geschrieben:oha... sicher guet batz wärt
mir händ vo nid allzu langer zit es halbs palett voll mit fabrikneue crackdown PCBs kha. leider alli ohni disklaufwerk. villicht sinds no ume. söll i mol luege ?mastercello hat geschrieben:Sega System 24 - Crack Down (untestet), werd aber ned laufe wells en FD1094 security processor druff gha hed.
Aber evtl. chanis in es Scramble Spirit oder Bonanza Bros. umwandle.
Wär super cool...merci Chris!The Sheep hat geschrieben:mir händ vo nid allzu langer zit es halbs palett voll mit fabrikneue crackdown PCBs kha. leider alli ohni disklaufwerk. villicht sinds no ume. söll i mol luege ?
geil, git nöd viel 24k spiel in 2d, ussert dä 68000 heimpc vo sharp (han gad vergässe wie heisst)mastercello hat geschrieben:24k also midres
vo Alvaplay. De Chief dört het die uns immer welle als super deal abiete. Aber zum eine isches es 24KHz Spiel wo die wenigschte öppis chönd dermit afange und inkomplett sinds erscht rächt wärtlos. drum hani se nie welle.mastercello hat geschrieben:Wär super cool...merci Chris!The Sheep hat geschrieben:mir händ vo nid allzu langer zit es halbs palett voll mit fabrikneue crackdown PCBs kha. leider alli ohni disklaufwerk. villicht sinds no ume. söll i mol luege ?
Wo hender die här gha?
Damals isch das hires gxi.mastercello hat geschrieben:24k also midres, ned hires!
ja zu dere ziit ischs ebe na hires gsi..lolmastercello hat geschrieben:24k also midres, ned hires!
Aber auch ne FreundinNERV hat geschrieben:Passt schon. Hab jetzt Urlaub.
Passt schon, die guckt genauso gerne Animus wie ich und zockt.LeviathanX hat geschrieben:Aber auch ne FreundinNERV hat geschrieben:Passt schon. Hab jetzt Urlaub.
Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 0 Gäste