Destiny

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Parisienne
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Re: Destiny

Beitrag von Parisienne »

Pandemonium hat geschrieben:VoG uuf Hard wäri also au sehr gern mal debi. Will die drecks Suros.
Also SUROS chunnsch ja MÖGLICHERWIIS au imne Nightfall/ROC Strikes/Crucible/Random legendär engramm über..
Isch kei VoG exklusiv Waffe.
Diä einzige Waffe wofür sich de Hardraid no lohnt isch Fatebringer und d'vex mythoclast.
Und sust generell d'primärwaffene mit elementarschade. Chasch immer guet bruche für Nightfalls.
Aber gäll ich spiels eh nöd wägem loot, mir macht dä raid eifach uhuerre spass. Vor allem nimm ich fast immer s'relikt bim templar und bin dunne solo währenddem s'team en vo obe wäg snipered. :P
Ich chan mit auto rifles fascht nüt meh afah siitdem ich d'Vision of Confluence bzw. min neu Liebling, MIDA multitool han..
En Handcannon wär ufgrunddesse halt ebe au fresh.

Für PVP bruchi scout und d'Plan C. Übel diä waffe.
Bild
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

d'Vision isch geil aber leider nid 331..aber ich nutz sie au sehr viel!

jep, Suros gids sogar bim Kröten Raid, han sie det au scho 2 mal becho :lol:

de VOG uf hard isch sehr geil, de Templer isch eifach es totals Arschloch!
:lol:
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von DeftOne »

Naja, Exotics chasch ja au all i de erste Truhe vom neue Raid becho, so ischs ja au nöd. Confluence isch halt immer no e extrem starki Waffe, freu mi denn au druf, wenn de VoG neu ufgsetzt wird diseb wieder zbecho.

Plan C isch natürli au mitunter eine vo de stärkste Waffene im PvP.
Parisienne
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Parisienne »

d'SUROS isch wahrschinlich au s'einzige woni gern hätt an auto rifles. :P

de templar hemmer mal s2. gschafft, sogar woner enraged isch :groel: best battle gsi bis jetzt. orakel total ignoriere und immer schön zämmebliibe. aber ohni icebreaker hesch kei chance.
Crota leider nur eis mal bis jetzt gleit. Find dmusic immer so geil wennmer ds'schwert ufnimmt.

das Bungie de VoG raid neu macht bezwiifli irgendwie.
dmeiste MMOs mached das ja au nit wenn en expansion usechunnt.
Bild
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von DeftOne »

Naja, sProblem isch, wenn's da nöd machet, hent sie eifach zwenig Content und ufestufe vo dem Züüg wär de eifachst Weg.
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

VoG uuf Hard wäri au grad debii!

Btw. benutz ich au viel lieber Scoutrifles uuf PVE und vilicht au bald ä Handgun wenni d'Thorn im Sack han. Aber im PvP lahni eifach am meiste abe mit Auto Rifles. D'Range liit mir am beste und wenns mal nööch chömed gits irgend ä Legendary Shotgun an Chopf.
D'Plan C wott mer aber au mal hole.

@Ham
Hol der de Vanquisher, de mues es Biest sii und denn häsch en andere Slot frei für ä Exotic!

@Typlor
De Vex seg ja für PVP anschiinend nuno en Schatte vo vorher. Ich stirb zwar immer no viel weg dere aber ich han s'Gfühl dases längt nüm so schlimm isch.
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von DeftOne »

Viel Spass mit de Thorn PVP Mission. Isch mit Abstand die schwierigst vo allne. :lol:

Ha sie zwar zwei Mal gmacht, aber ha abgseh vo de Corrective Measure nöd würkli e Waff gha, wo i aständig ha chönne kille.

Wobi du als Warlock hesch es scho mal um einiges eifacher als i mitem Hunter.
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

als Warlokc und vorallem mit de Epilog isches volllll easy gsi :lol:

@sönic
jajajaja, sie isch au klar schwächer gmacht worde aber immer na brontal starch!
plan c natürlich au wenns fusioniere im griff hesch, han ich leider nid :lol:
Pandemonium
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Pandemonium »

Wie chumi a de Vanquisher?
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

New Monarchy Armband chaufe, bis uuf Level 3 uuflevle und für 150 crucible Marks chaufe. Gaht sicher lang, aber es isch en sicher Weg zunere sehr guete Auto Rifle

@Thorn Bounty
Ich hans Problem das ich momentan nume en Rocketlauncher mit Voiddamage han und das suckt. Ich lueg aber scho dasi no ä Shotgun oder ä Sniper cha uuftriibe.
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

Supersonic hat geschrieben:New Monarchy Armband chaufe, bis uuf Level 3 uuflevle und für 150 crucible Marks chaufe. Gaht sicher lang, aber es isch en sicher Weg zunere sehr guete Auto Rifle

@Thorn Bounty
Ich hans Problem das ich momentan nume en Rocketlauncher mit Voiddamage han und das suckt. Ich lueg aber scho dasi no ä Shotgun oder ä Sniper cha uuftriibe.
granate und novabombe zelled au

aja, nachem pvp teil chund de na was beschisses, freu di :lol:
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Ich glaub ich spiel meh oder weniger normal PvP und campe eifach bi control Heavy Ammo und warte amigs bisi de super han. Denn sekkli zu de Control Points und probier Multi-Kills z'hole. Mal luege. Mit de Granate gits ja bestimmt au de eint oder ander und wasi no fair finde, isch das Assists als volli Kills zählt werded.

Ich han scho glese was nachher chunnt, aber uuf Level 31 sött en schwere Level 26 Strike eher machbar sii, nöd?
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von DeftOne »

Supersonic hat geschrieben:Ich glaub ich spiel meh oder weniger normal PvP und campe eifach bi control Heavy Ammo und warte amigs bisi de super han. Denn sekkli zu de Control Points und probier Multi-Kills z'hole. Mal luege. Mit de Granate gits ja bestimmt au de eint oder ander und wasi no fair finde, isch das Assists als volli Kills zählt werded.

Ich han scho glese was nachher chunnt, aber uuf Level 31 sött en schwere Level 26 Strike eher machbar sii, nöd?
I wör s nöd unterschätze.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

De Strike isch im Prinzip scho easy! S Problem isch abe,r das du nid musch de Strike mache ;) .
Es gaht dru men ganz bestimti Häx/Wizzard z kille. Die chunnt aber rest, wenn du am Schluss bim Pogoth zerst mal es paar Wälle vo Häxe und Ritter umglah hesch... Allei isch es nid z underschätze. Nume de Pogoth umlah wär no easy... aber de musch la läbe und äbe zerst mehreri Wälle vo disne Tuble umlah.
Sobald die d Zielperson usgschalte hesch, chasch de Strike au verlah, ohni de Pogoth z töde....
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

DeftOne hat geschrieben:
Supersonic hat geschrieben:Ich glaub ich spiel meh oder weniger normal PvP und campe eifach bi control Heavy Ammo und warte amigs bisi de super han. Denn sekkli zu de Control Points und probier Multi-Kills z'hole. Mal luege. Mit de Granate gits ja bestimmt au de eint oder ander und wasi no fair finde, isch das Assists als volli Kills zählt werded.

Ich han meh Angst vorem Crucible, de Strike werdemer eh zdritte mache, dass wird scho schief gah. Ma kucken. Ich lahn mer nämli schön Ziit, kein Stress =)
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von DeftOne »

Supersonic hat geschrieben: Ich han meh Angst vorem Crucible, de Strike werdemer eh zdritte mache, dass wird scho schief gah. Ma kucken. Ich lahn mer nämli schön Ziit, kein Stress =)
De Swordbreaker wär ganz guet für die Crucible Mission. :mrgreen:

Atheons Epilogue han i nöd würkli möge und has au ohni die gmacht.
Parisienne
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Parisienne »

Ja, d'atheons isch wük ziemli gaggi.
Allgmein waffene wo 1000123912/schüss per sec. hend, defür aber au nur 2 schade mached mit jedem treffer.
lieber was mit pfupf!
Bild
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Frage mi huere öb Bungie bewusst isch wie viu lagger / cheaters bi däm Game umeloufe? Und i frage mi öbs ihne bewusst isch was für verdammti hueresöhn si si, nid eifach rüm mit Ping beschränkige z mache. Cha doch nid si das i jedem Rum 4 Laggers umeloufe, wo meistens no die bestä spiler wärde, wüäu si irgendwie s doppletä schade mache, und s doppletä möge bise! Super Sach Bungie! Nüt us Halo glehrt :1thumb:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Das wo du aasprichsch passiert mir zimli wenig, es git vieeeeel schlimmers wo nerved i dem Spiel.
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Supersonic hat geschrieben:Das wo du aasprichsch passiert mir zimli wenig, es git vieeeeel schlimmers wo nerved i dem Spiel.
Mir passiert das mindestens i jedem 2e Spiel. I bruche permanänt ( its ou mit emnä Titan ) 1 Pfust und bi Futsch, und Granate ( ou wenn si 1000 meter hinger mir explodiere ) kille mi, und mini Granate mache chum Schade. Finges huere schad
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

DeftOne hat geschrieben:

genau so isches!
1. isch de strike obwohl er Level 26 isch irgendwie komisch hart!
und ja, s'Ziel isch ned eifach.... zu zweit muesch sicher si, susch stirbsch mit Garantie :lol:
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

Parisienne hat geschrieben:Ja, d'atheons isch wük ziemli gaggi.
Allgmein waffene wo 1000123912/schüss per sec. hend, defür aber au nur 2 schade mached mit jedem treffer.
lieber was mit pfupf!

epilog uf 300 mit em perk für d'Stabilität isch absolut geil ihr nasene!
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Bejita hat geschrieben:
Supersonic hat geschrieben:Das wo du aasprichsch passiert mir zimli wenig, es git vieeeeel schlimmers wo nerved i dem Spiel.
Mir passiert das mindestens i jedem 2e Spiel. I bruche permanänt ( its ou mit emnä Titan ) 1 Pfust und bi Futsch, und Granate ( ou wenn si 1000 meter hinger mir explodiere ) kille mi, und mini Granate mache chum Schade. Finges huere schad
Denn schiinsch du Pech z'ha, klar gits immer wieder mal eine wo laggt, aber s'meiste lauft bi mir suuber und problemlos. Ich bin en Granatekiller siti uuf Sunsinger gwechslet ha bi PvP. One Hit Kills sind übrigens durchuus möglich mitem Titan Shoulder Charge oder als Sunsinger im Super Mode. Suscht ischs aber chli weird und das passiert mer nöd wükli. Letschti hett mi aber en glaggte Titan Super verfehlt und ich bin 5 Sekunde spöter trotzdem dra gstorbe :lol:

Fuck it, die Problem sind bi mir selte vorhande.
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

es isch au ned halb so tragisch wie de bejitler seid, er brüelt sowieso IMMER und a JEDEM spiel ume, LOL
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

@Defti
Online chunnt d'Harm's Way gar nöd so viel hate über. Zumindest nöd für PVE. Mal luege. Hett aber scho lieber ä anderi gha. Naja. Vilicht gits ja bim Crota oder bi Harm's Way no öppis!
Antworten