Seite 32 von 52
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 31 Mär 2014 07:58
von Supersonic
Smelter Demon tot und de Iron King au. Vor allem s'Füür abgstellt im Fire Keep, isch no gäbig.
Hend ihr gwüsst das mer mitem Iron Key die Tüür im Gang vorem Last Giant chan uufmache? Hett öpper die Füüreidechse scho bodiget? Finds no tough
Jetzt grad im Nebelweld, mitem Ultra Greatsword ischs en Klacks dank de Horizontale Slashs und
d'Skorpion Nutte hani au grad gmacht (Large Chest ahead

)
Hett öpper vo eu sini Waffe scho Elemental uufgmotzt. Ich überleg mir mis Ultra Greatsword entweder mit Füür oder Blitz uufzmotze. S' Dexterity-Scaling gaht zwar abe, aber de kuumulierti Schade isch ja enorm viel höcher, oder irr ich mich da? Vor allem bin ich eigentlich en Strength Build.
Im PVP sucki übrigens hert. Die Bastarde chönd perfekt uuswiche uuf alli mini Schwerthieb

Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 31 Mär 2014 08:05
von Pandemonium
Für mich als eher Dex Build isch halt s Scaling scho no wichtig. Aber ich han mer überleit wenni denn mal 2 geili Katanas han, die dualwielde und eis mit Bleeding z versehe. Aber ich ha au im 1 nie mit Elementaldamage kämpft. Aber wenn da als Tank chunsch und denn massiv meh Schade machsch wärs natürli kein Seich.
Ich bimer allerdings nöd sicher öb sich denn de Schade mit Elemental Damage kumuliert, müesstisch versueche imene Wiki oder so was usezfinde. PvP isch au schwer. S git ja Lüüt wo eigeni Builds mached.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 31 Mär 2014 17:32
von Parisienne
ja die eidechse nuttesöhn sind huerre müehsam.
mal 99 giftpfiil chaufe denn setts keis problem sii

Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 01 Apr 2014 00:24
von Supersonic
Grad wieder zwei Bossgegner gmacht. D'Royal rat isch ä Royal Pain gsi :typej:
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 01 Apr 2014 07:05
von DeftOne
Supersonic hat geschrieben:Grad wieder zwei Bossgegner gmacht. D'Royal rat isch ä Royal Pain gsi :typej:
Miner Meinig na e sehr guets Bispiel defür, was i dem Spiel am Bossdesign fehlt. Boss eigentli kei Problem, aber haue mer doch eifach mal no paar nervigi chlini zuesatzviecher dezue.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 01 Apr 2014 07:07
von thaeye
Parisienne hat geschrieben:ja die eidechse nuttesöhn sind huerre müehsam.
mal 99 giftpfiil chaufe denn setts keis problem sii

mitem zauberer chasch vo obe de sausiech scho am afang töte
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 01 Apr 2014 07:30
von Supersonic
thaeye hat geschrieben:Parisienne hat geschrieben:ja die eidechse nuttesöhn sind huerre müehsam.
mal 99 giftpfiil chaufe denn setts keis problem sii

mitem zauberer chasch vo obe de sausiech scho am afang töte
"De" Sausiech isch au keis Problem, mit Giftpfiil ischer i 2 Minute tot. Aber vier Sausieche meh oder weniger gliichziitig sind durchuus es Problem. Isch zum chotze und ich wott wüsse was dete umeliit! Sekkle hett schomal nöd klappt :fail:
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 01 Apr 2014 07:33
von Supersonic
DeftOne hat geschrieben:Supersonic hat geschrieben:Grad wieder zwei Bossgegner gmacht. D'Royal rat isch ä Royal Pain gsi :typej:
Miner Meinig na e sehr guets Bispiel defür, was i dem Spiel am Bossdesign fehlt. Boss eigentli kei Problem, aber haue mer doch eifach mal no paar nervigi chlini zuesatzviecher dezue.
Das isch nöd mal das wo mi stört aber s'Bossdesign isch definitiv es rechts Stuck schlechter als no im Alte. Bis jetzt sinds alli chli Fantasielos und weniger interessant. S'Spiel isch nach wie vor fantastisch aber irgendwie hend sichs im erste Teil glaub scho chli meh überleit bi de Bossgegner.
Er da vo IGN hetts Problem recht guet beschriebe:
This solidifies my feeling of uneasiness about Dark Souls II. It's not that this boss fight is bad – in fact it's super-tough, because the dude's one-shotting me and his limbs seem to do AOE damage that constantly fools me with its impact zones. I'm dying a lot. I can forgive these things. But the design... man.
There's a quote from Masanori Waragai in the Dark Souls Design Works book that did the rounds, about something Hidetaki Miyazaki said to him with regards to the design of the undead dragons in that game:
'I submitted a design draft that depicted a dragon swarming with maggots and other gross things. Miyazaki handed it back to me saying “This isn't dignified. Don't rely on the gross factor to portray an undead dragon. Can't you instead try to convey the deep sorrow of a magnificent beast doomed to a slow and possibly endless descent into ruin?”'
The Last of the Giants, when you think about, has a similar kind of theme to the undead dragon. But this design is like a big papier-mache doll, with axes and swords stuck in its back and a giant wooden pole through its stomach. Halfway through the fight, it pulls off its own arm to attack you.
It does not feel, to me, like an elegant or refined design. As it finally falls to my blade, I feel the wrong kind of sorrow. Has Fromsoft got it wrong? I'm feeling uneasy. But I'm not giving up yet, not by a long shot.
Re: AW: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 01 Apr 2014 16:28
von Skeletor
Parisienne hat geschrieben:Skeletor hat geschrieben:ich bi därä verfiggte gift-nutte geschter fascht duredrüllt. hans 2-3 mal fascht gschafft, aber tja, bitz zspaht gsi amigs.
uhuere hässig gmacht. däfür hani
dä ratte/hundbesiegt. wär eigentlich ganz eifach, wenn ich nöd immer so dermasse ufs schild blocke g'achtet hett.
und
d'spinne schaffi au nöd

meinsch
diä medusa-like nutte mitem gift im ganze ruum?
bim zweite bonfire chasch rächt nöch as windrad ane -> verbrenne. denn verschwindet s'gift.
lol danke, total easy gsi jetzt. und ich bi vorher weg dem scheiss gift immer gstorbe :typej:
danke tuusig!
Re: AW: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 01 Apr 2014 21:10
von Supersonic
Skeletor hat geschrieben:Parisienne hat geschrieben:Skeletor hat geschrieben:ich bi därä verfiggte gift-nutte geschter fascht duredrüllt. hans 2-3 mal fascht gschafft, aber tja, bitz zspaht gsi amigs.
uhuere hässig gmacht. däfür hani
dä ratte/hundbesiegt. wär eigentlich ganz eifach, wenn ich nöd immer so dermasse ufs schild blocke g'achtet hett.
und
d'spinne schaffi au nöd

meinsch
diä medusa-like nutte mitem gift im ganze ruum?
bim zweite bonfire chasch rächt nöch as windrad ane -> verbrenne. denn verschwindet s'gift.
lol danke, total easy gsi jetzt. und ich bi vorher weg dem scheiss gift immer gstorbe :typej:
danke tuusig!
Das hani au nöd checkt. Bis det ane hani nöd mal gwüsst, dass mer d'Fackle a jedem Bonfire chan aazünde.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 03 Apr 2014 06:51
von Skeletor
so bin au im "EISENSCHLOSS" (Wie geil isch das!?) . Dä Smelter Demon isch nöd so es problem gsi, mä muäss eifach ruhig und geduldig bliebe (öpis wo mir amigs fählt, ich wirde amigs übermüetig).
Jetzt bini aber chli wiit gloffe und han 30'000 seele uhuere wiit vom lüchtfüür zrugg glah. diä bechumi kaum namal :typej:
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 03 Apr 2014 06:59
von Supersonic
Haha, Eisenschloss isch aber gar nöd so ä schlechti Beschriebig! Denn bisch du besser als ich, ich han bis jetzt immer Geduld gha. Aber wenn mis Schild wertlos wird muesi umdenke. Bis det ane hani alles duretankt und bin z'schwer für d'Rolle gsi.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 03 Apr 2014 07:03
von Skeletor
ich lueg immer, dass ich unter dä 70% bliebe. nur bim smelter hanis nöd gschafft, will ichs füürfeschte schild vo dä huere zwerge brucht ha.
nachdem nachher namal ih dä rum gange bisch, isch ja namal so än komische ritter cho mit em blaueschwert wo ein verfluecht hät. bi däm hani huere geduld brucht. nur ein schlag, schild ufe. ja nöd 2-3 schläg wölle mache, will nachher hesch zwenig kondition gha zum uswiche.
dis schild wird wertlos? was häsch dänn für eis? mis schild isch jetzt no niä wertlos worde, aber mis bastardschwert gaht amigs no gern kaputt

Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 03 Apr 2014 07:41
von Supersonic
Ich bin nonig bi de Zwerge gsi (meinsch du das grosse Chnocheschild?) bzw. han ich keis füürfests Schild gha. Das heisst, sobald er mich gschlage hett mit em Flammeschwert isch bi mir en Drittel Lebe weg gsi. Und ja, freu di uuf de nöchsti Boss. S'füürschild wird dir dete zwar no hilfriich sii i bestimmte moment. Ich hanen ohni Schlild gmacht.
Btw. Ultra Greatsword +9

Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 03 Apr 2014 07:45
von Skeletor
diä scheiss spinne isch bi mir au no offe.
ich han huere müeh mit dä gägner wo no chlini scheissviecher däzue händ.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 03 Apr 2014 08:03
von Supersonic
Skeletor hat geschrieben:diä scheiss spinne isch bi mir au no offe.
ich han huere müeh mit dä gägner wo no chlini scheissviecher däzue händ.
Die Scheissratte hend mi au uugfregt, aber bis jetzt laufts immer no guet. Bi de Spinne bini jetzt grad, aber de Boss hani nonig gseh.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 03 Apr 2014 08:05
von Skeletor
d'ratte wäg eigentlich eifach. ich han döt eifach au viel z'ungeduldig gspielt. uhuere viel gstorbe ab minere dummheit.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 07 Apr 2014 06:10
von Skeletor
s'drangleic schloss isch dä tod

Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 07 Apr 2014 07:55
von Pandemonium
Skeletor hat geschrieben:s'drangleic schloss isch dä tod

det bini au grad. stirb ständig. freu di uf de boss det. was für es arschloch. wobi eigentli sinds arschlöcher...
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 07 Apr 2014 07:56
von Skeletor
welle boss meinsch? han scho 2 bösser gmacht.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 07 Apr 2014 08:12
von DeftOne
also am drangleic schloss han i eigentli eifach de eint ruum ziemli assig gfunde am afang.
und i ha mösse sgame neu afange wil be mir de igang vom schloss bugt het.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 07 Apr 2014 08:13
von Pandemonium
Die
doppelte Dragonriders. Ich schaff die nöd

Würkli de erst Boss woni mega Mühe han.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 07 Apr 2014 08:19
von Skeletor
Pandemonium hat geschrieben:Die
doppelte Dragonriders. Ich schaff die nöd

Würkli de erst Boss woni mega Mühe han.
ich han au müeh gha, aber hans dänn gschafft gha. gaht imfall scho. dä grau isch rächt schwach, dä häsch relativ schnell.
und sie sind füürafällig
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 07 Apr 2014 09:01
von Pandemonium
Good to know, danke. Ha glaub no Pine Resin.
Re: Dark Souls (360/PS3)
Verfasst: 07 Apr 2014 09:03
von Skeletor
mis bastardschwert hät jetzt füürschade. han lang überleit, aber bi dä meischte (leider halt ebä nöd bi allne) bringt dä füürschade ebä scho was.