thaeye hat geschrieben: ↑10 Nov 2021 13:04
en mindestlohn isch staatsinterventionismus. das muess d branche selber löse. de staat isch immer s dümst und bringt immer die schlechtischt lösig. aber ebe das underscheidet oi zentraliste vo mir föderalist. leidr isch das zentraliste gedankeguet ufem vormarsch. mir bruchet dringendst wieder fuehrer.
pflegeintiative nimm ich aa. gang go velofahre. gschider.
Waaaaart? Demfall hed d Wirtschfaft so Zügs wie AHV, Sozialverischierge, Arbeitnehmerrächt und so igfüehrt? Gar nid gwüsst! Immer wieder guet im G chli öppis über Gschicht z lerne.
Ja, chunt alles vom Private. Geit no witer d Lischte: Vom Manchester Kapitalismus bis hüt, isch alles freiwiliig passiert. Chinderarbeit abschafft, 40 Stunde Wuche, 4-5 Wuche Ferie, Sozialhilf, wüll Lüt zwar 100% schaffe, aber immer no kei Chole hei etc.
mir bruchet dringendst wieder fuehrer.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
gandalf hat geschrieben: ↑10 Nov 2021 13:16
alles was jemals im lauf vor gschicht errunge worda isch rechtfertigt jegliches aktuells politischs verhalte vo dr entsprechenda partei wo ma selber befürwortet.
au rächt futztumm.
ich glaub dra das d schwiiz sich extrem verwandlet. mir gebet oisi trümpf us de hand weg so idiote wie dir wo am staat na meh verantwortig will überträge und nöd merkt , das dde staat die gar nömm träge chan.
meh mues ja d weltproblem löse und brucht dezue zentralisitischi massnahme und fuehrer.
gandalf hat geschrieben: ↑10 Nov 2021 13:16
alles was jemals im lauf vor gschicht errunge worda isch rechtfertigt jegliches aktuells politischs verhalte vo dr entsprechenda partei wo ma selber befürwortet.
au rächt futztumm.
emP hat geschrieben: ↑10 Nov 2021 13:24
Öisi Trümpf? Organisierte Stürbschiss vo de Banke? Waffe Export i Drittweltstaate? Übertüürti Pharma? Was genau si üsi Trümpf?
schomal was vo eigebestimmig, föderalismus, direkti demokratie und bürgerverantwortig ghört?
aber ebe, die wert sind passé , fuegemer ois am zentralismus miteme staatsapparat so gross wie na nie siit bestehe vo de CH.
chunt sicher besser.
Euri extreme Positione sind lustig.
Wenn nid für mich bisch, bisch gäg mich!
Ich wähl SVP und du wiedersprichsch, also wählsch du sicher SP und bisch n Cüplikommunist!
Du findsch d Errungeschafte vom Staat guet, du willsch n Diktatur.
Es git für paar da inne irgendwie nur no extremi Positione und entweder bisch für mich, oder gäg mich. Aber wiederspiegled chli de Zytgeist. Aber wahrschindli sind halt all wo nid so Denkfabrike wie ihr sind, eifach voll die tumbe und progammiere Schaf. Ja nu
thaeye hat geschrieben: ↑10 Nov 2021 13:27schomal was vo eigebestimmig, föderalismus, direkti demokratie und bürgerverantwortig ghört?
Heimer das verlore? Hani was verpasst?
Sit 1971 simer sogar e richtigi Demokratie, also ca. 23 Jahr nach Dürtschland zum Bischpil, wo ja bekanntlicherwis chli Müeh hett gah dermit afangs letschtem Jahrhundert.
Zuletzt geändert von emP am 10 Nov 2021 13:31, insgesamt 1-mal geändert.
ja die meiste wo so die du schnorrsch bucca, waend am schluss eifach nix ändere und sind zfriede. das isch ok. söttsch aber au verstah das nöd alli zfriede sind mit de jetzige zueständ.
Öisi Trümpf? Organisierte Stürbschiss vo de Banke? Waffe Export i Drittweltstaate? Übertüürti Pharma? Was genau si üsi Trümpf?
schomal was vo eigebestimmig, föderalismus, direkti demokratie und bürgerverantwortig ghört?
aber ebe, die wert sind passé , fuegemer ois am zentralismus miteme staatsapparat so gross wie na nie siit bestehe vo de CH.
chunt sicher besser.
Niemmer hed öppis gäg e Föderalismus.
Aber du sändisch mixed signals.
"Überall wett mer STaate abschaffe und vereinheitliche. Blödi EU. Staate münd eigeständig si, starchi Gränze ha, unabhängig ihres Ding mache".
"Staat isch voll doof, lieber nur Kanton"
thaeye hat geschrieben: ↑10 Nov 2021 13:27schomal was vo eigebestimmig, föderalismus, direkti demokratie und bürgerverantwortig ghört?
Sit 1971 simer sogar e richtigi Demokratie, also ca. 23 Jahr nach Dürtschland zum Bischpil, wo ja bekanntlicherwis chli Müeh hett gah dermit afangs letschtem Jahrhundert.
:typej: egal. lömmers. am beste verstaatlichemer na d chind und familie.
chunt sicher besser.
Niemmer hed öppis gäg e Föderalismus.
Aber du sändisch mixed signals.
"Überall wett mer STaate abschaffe und vereinheitliche. Blödi EU. Staate münd eigeständig si, starchi Gränze ha, unabhängig ihres Ding mache".
"Staat isch voll doof, lieber nur Kanton"
Ich find d Schwiiz guet. Du nid?
was niemert haet öpis geg föderalismus? du häsch die letschte paar jahr i de schwiiz au mitüberchoh? was für tendenze haemmer da? welle wirtschaftlichi bereich wachst so starch wie de staat/bund/verwaltig? frage über frage.
nix mixed signals, du wottsch eifach chli de jones spiele. den lieber na en emp.
thaeye hat geschrieben: ↑10 Nov 2021 13:31
ja die meiste wo so die du schnorrsch bucca, waend am schluss eifach nix ändere und sind zfriede. das isch ok. söttsch aber au verstah das nöd alli zfriede sind mit de jetzige zueständ.
dis "mittige" getue isch au affig.
Es isch sicher nid perfekt. Mittig isch gar nid so de Punkt. Es wär eifach wichtig, d Meinig vo de andere öppis lah gälte und uf Augehöhi mitenand und so... aso nid hie im Forum. Hie isch afiggerei voll ok und unterhaltsam.
Aber de politischi Diskurs finded ja ähnlich statt mit extreme Positione und nur keiffende Volldeppe. Uf allne Site. Aber mer chan halt nid erwarte, wenns ganze Volk umegeufered wie tollwüetigi Hünd, dass Politik zivilisiert ablauft.
Familie isch Kommunismus. Und er funktioniert wunderbar. Da müesse mer nüt ändere. Aber versuechs gar nid ersch, das verteisch eh nid.
Familie isch Kommunismus. Und er funktioniert wunderbar. Da müesse mer nüt ändere. Aber versuechs gar nid ersch, das verteisch eh nid.
i dinere familie isches eventuell kommunismus. aber red nöd vo anderne. ja das verstahn ich nöd. muen wohl au en sehr verquerti logik si wot du da awendisch. oder häsch es ufsätzli vomene gschide linksintellektuelle ufgnah und sini meinig gschluckt.
Zuletzt geändert von thaeye am 10 Nov 2021 13:38, insgesamt 1-mal geändert.
oh mann, lueget zahle aa, wie starch d verwaltig i de letschte jahre gwachse isch. au scho vor corona.
egal. lömmers. meh muess es ja nöd gseh. konsequenze werdet aber alli merke (siehe app etc.), uusert die ganz dumme natürli wos geil findet vom staat überwacht z werde und irgendwaen miteme social score umezgumpe.
thaeye hat geschrieben: ↑10 Nov 2021 13:27
miteme staatsapparat so gross wie na nie siit bestehe vo de CH.
bewährt sich ufem ganze planet. bigger is better.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07
alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
thaeye hat geschrieben: ↑10 Nov 2021 13:32
den lieber na en emp.
puuuuh
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07
alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...