XBone - s Topic

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Re: XBone revealed :palmface:

Beitrag von mr.raw »

in de Staate klar Xbox One...denn PS4 und irgendwo denne d WiiU.
In Japan düttlich d PS4 und denne d WiiU. One dümplet wiiit abgschosse im hintergrund.
Europa dängg i, dass d PS4 diesmol s Renne mache wird...denne One und am schluss d WiiU.

Ja, ich bin Nintendo fan...aber en realistische. :(
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

warum sötti nintendo als absolute marktleader is hintertreffe grate?
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

weil kaum jemand die wii u kauft
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von BrainBug »

"instant" everything, through the power of xbone:

Bild

http://www.youtube.com/watch?v=ifa9Q7ATfVA" onclick="window.open(this.href);return false;
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

nintendö verfolgt die glich strategie wie ms: nachme bahnbrächend erfolgriiche erfolg mit wii / windows 7 bringets erschmal son tötschscreen scheiss, wie wii u / windows 8. um dänn später wieder öppis guet bringe ? / windows 8.1.

chli schleppend dä verglich :oops:
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

geosnow hat geschrieben:warum sötti nintendo als absolute marktleader is hintertreffe grate?
mir hend nümmi 2009/2010/2011/2012....
mir sind im 2013...endi johr sind sies nümmi.
oder sicher spötischtens aafang 2014.
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Sie haben ja wie immer ihre Handheld-Versicherung. Und Rücklagen. Sorgen würde ich mir nicht machen.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

mr.raw hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:warum sötti nintendo als absolute marktleader is hintertreffe grate?
mir hend nümmi 2009/2010/2011/2012....
mir sind im 2013...endi johr sind sies nümmi.
oder sicher spötischtens aafang 2014.
wer weiss das scho. häsch mit em wii sport erfolg grechnet? oder em DS?

was mer nöd dörf vergesse, isch, dass nintendo es sehr guet distributionsnetzwerk hät und d händler im notfall immer wieder uf nintendo produkt zrugggriefed.

sega händs falle lah, aber bi nintendo isch d kommunikation idR au klar. bi MS isch es riise puff und Sony chönti wieder zueschlah. aber wer weiss das scho.
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

geosnow hat geschrieben: häsch mit em wii sport erfolg grechnet? oder em DS?
Ja, bim Wii grad gwüsst, dass sie de Nerf wärde träffe...vor allem bi dere "eifache" Remote stüürig. Die hett sogar mini Mum checket...und sie isch eini, wo echt no in de 70ger tuet läbe (was Technik aagoht!) Ich ha sie fascht nid ewäg brocht bim Bowling spiele :groel:

Am DS zerscht chli zwiiflet...Ich weiss no, als ich im Alcom dr DS zum erschte mol in dr Hand kha (mit Mario 64) ha (i glaub, irgend es fescht isch denne gsi bim Pitsch)...und näbedra d PSP mit Ridge Racer. PSP wieder siigloh, als ich d Ladezitte gseh ha....goht doch nid bineme Handheld game. Zerscht am DS enttüscht gsi wäg dr Graphik etc...aber gmerkt, dass dr DS eigentlich en bessere N64 isch und mit em Touchscreen meh potenzial als dPSP kha hett...und bi beidne hanni recht kha.
geosnow hat geschrieben:was mer nöd dörf vergesse, isch, dass nintendo es sehr guet distributionsnetzwerk hät und d händler im notfall immer wieder uf nintendo produkt zrugggriefed.
Jo, do gibi dir recht. Vor allem dFanbase bi Nintendo isch gigantisch. AAABER....Au die Zielgruppe wird älter und ich behaupt emolle, dass me die junge (aktuelli) Zielgruppe mit eme Mario oder Zelda Game nümmi eso kha fessle wie mit eme Call of Duty. Ich kha mi au tüsche...
geosnow hat geschrieben:sega händs falle lah, aber bi nintendo isch d kommunikation idR au klar. bi MS isch es riise puff und Sony chönti wieder zueschlah. aber wer weiss das scho.
Sega hett in dr Vergangeheit leider sehr vieli fähler gmacht...isch leider so :(

Falls Sega (evt. mit Nintendo und NEC :!: zämme?!?!) wieder ins Konsolegschäft würdi iistiege (und das könnte sie mit em Gäld wo sie momentan hend)...denn müesste sie nur alti Markene* wiederbeläbe...2-3 exklusivi Deals mit classic EA (Strike Trilogy :!: Road Rash, e neus Chaos General ) Capcom (Power Stone, Street Fighter) , Square (Final Fantasy) oder 2K (sportreihe) veriibare und klassiker vo Hudson, Codemaster, Acclaim, Taito sowie THQ neu ufflegge und uff en Markt schmeisse. Vo Nintendo wirsch mit Mario, Zelda etc pp iideckt... und das ding würdi laufe.

Nid uff Technik schnickschnack baue...sondern e reini Gamekonsole bringe. E art Dreamcast 2 oder Gamecube 2. 4 Controller aaschlüss...e eifachs Online System e basta.
Sorry, aber i finde dr Name (bezeichnig) Gamecube sensationell : Box, Station < Cube

*Markene wie:
Streets of Rage, Shinobi, Phantasy Star, VirtuaCop/Striker/fighter, Shenmue, Panzer Dragoon, Shining Force, JetSetRadio,Wonderboy,Daytona,ScudRace...

überleg mol...

Launch titel:
Wrestling Game (uffbau & stüürig wie damals mit NoMercy)
Mario 128 (64x2 - wär en geile titel) :sabber:
Scud Race HD
Street of Rage 4
Goldeneye HD
"Taliban" Strike :mrgreen:
Virtua Soccer
Extreme G HD
Turok HD

boah, ich wür au bineme Mitternachtsverkauf drbii sii...!!!
Ja, ich weiss...isch absolut unrealistisch das ganze. Aber hey...es würdi funktioniere.
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Chäller »

mr.raw hat geschrieben: Launch titel:
Wrestling Game (uffbau & stüürig wie damals mit NoMercy)
Mario 128 (64x2 - wär en geile titel) :sabber:
Scud Race HD
Street of Rage 4
Goldeneye HD
"Taliban" Strike :mrgreen:
Virtua Soccer
Extreme G HD
Turok HD

boah, ich wür au bineme Mitternachtsverkauf drbii sii...!!!
Ja, ich weiss...isch absolut unrealistisch das ganze. Aber hey...es würdi funktioniere.
Nintendo! Leader in Innovation :wixer:
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

mr.raw hat geschrieben:Ja, bim Wii grad gwüsst, dass sie de Nerf wärde träffe...vor allem bi dere "eifache" Remote stüürig. Die hett sogar mini Mum checket...und sie isch eini, wo echt no in de 70ger tuet läbe (was Technik aagoht!) Ich ha sie fascht nid ewäg brocht bim Bowling spiele :groel:
richtig. es isch es fänomen gsi. wobii mis mami als einzig vo de familie s'bowle überhaupt nöd kapiert hett. :lol:
aber gmerkt, dass dr DS eigentlich en bessere N64 isch und mit em Touchscreen meh potenzial als dPSP kha hett...und bi beidne hanni recht kha.
gruusigi aber ufpolierti N64 3D grafik = bescht. siehe oot, conker, banjo und perfect dark remakes. ich wett alli eso nomal.
Nid uff Technik schnickschnack baue...sondern e reini Gamekonsole bringe. E art Dreamcast 2 oder Gamecube 2. 4 Controller aaschlüss...e eifachs Online System e basta.
Sorry, aber i finde dr Name (bezeichnig) Gamecube sensationell : Box, Station < Cube
au alles wahr.
Extreme G HD
Turok HD
und Forsaken, World Driver Championship, Rocket Robo, Excitebike, Body Harvest, Jet Force Gemini, lieber alles HD remache als dä jetzgen Chabis.

(aber s'gitt ja immerhin Pc Emulatione.)
I speeled my drink!
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Und wieder mal e "gueti" Nachricht: MS hätt schiinbar gröberi Produktionsproblem mit em CPU/GPU/eSRAM-Chipsatz (Info: Bi eme Masseprodukt, wo i weniger als eme halbe Jahr erschiine sött, isch das zum aktuelle Ziitpunkt es Rieseproblem). Das isch an sich keis Wunder bi dem Design, offebar isch de eSRAM d'Hauptursach vo de Problem. Die aktuell Reaktion vo MS isch, dass sie die finale Taktrate wänd sänke, zum d'Usbüüti erhöhe - also faktisch s'Grät im Verhältnis zu de PS4 no leischtigsschwächer mache, als es ohnehin scho isch. Das isch bitter, aber wänn das so stimmt und fertigungstechnisch nöd no irgend es Wunder passiert, gitt's i so Fäll näbed ere Verschiebig vom Launchtermin (was us naheliegende Gründ kategorisch nöd in Frag chunnt) kei anderi Möglichkeit. Entsprächend wärdeds a de E3 Nintendo-mässig scho gar nüme über d'Spezifikatione rede; de Press Q&A-Roundtable händs au scho churzfrischtig abgseit.

:arrow: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=576869" onclick="window.open(this.href);return false;
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

klingt ja nicht grad gut für die bone...
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

MS wird schon mit genügend Marketingbullshit davon abzulenken wissen. Dann läuft halt Call of Douchy auf der Xbone nur in 720p und auf der PS4 dann halt in 1080p - die Hauptzielgruppe des Geräts interessieren solche Faktoren ohnehin nicht.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von BrainBug »

power of teh cloudz
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

Gurgelhals hat geschrieben:Und wieder mal e "gueti" Nachricht: MS hätt schiinbar gröberi Produktionsproblem mit em CPU/GPU/eSRAM-Chipsatz (Info: Bi eme Masseprodukt, wo i weniger als eme halbe Jahr erschiine sött, isch das zum aktuelle Ziitpunkt es Rieseproblem). Das isch an sich keis Wunder bi dem Design, offebar isch de eSRAM d'Hauptursach vo de Problem. Die aktuell Reaktion vo MS isch, dass sie die finale Taktrate wänd sänke, zum d'Usbüüti erhöhe - also faktisch s'Grät im Verhältnis zu de PS4 no leischtigsschwächer mache, als es ohnehin scho isch. Das isch bitter, aber wänn das so stimmt und fertigungstechnisch nöd no irgend es Wunder passiert, gitt's i so Fäll näbed ere Verschiebig vom Launchtermin (was us naheliegende Gründ kategorisch nöd in Frag chunnt) kei anderi Möglichkeit. Entsprächend wärdeds a de E3 Nintendo-mässig scho gar nüme über d'Spezifikatione rede; de Press Q&A-Roundtable händs au scho churzfrischtig abgseit.

:arrow: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=576869" onclick="window.open(this.href);return false;
wer het produktionsproblem? :lol:
:lol:
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von BrainBug »

lololol:

Bild

:groel:

es reißt nicht ab
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

wer macht das SRAM überhaupt? Samsung? Micron?
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

Edit: has grad usegfunde
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

Uriel hat geschrieben:Edit: has grad usegfunde
?
verzell!

i schrieb mal eine vo eusne futzis bi micron ah, d'worschinlichkeit isch ja nid gad chli das die sind :kicher:
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

isch um was anderes gange, sorry, Type.
Dr Problem isch aber, dass so we ichs verstande han, alles uf eim Chip druf isch.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Gurgelhals hat geschrieben:Dann läuft halt Call of Douchy auf der Xbone nur in 720p und auf der PS4 dann halt in 1080p - die Hauptzielgruppe des Geräts interessieren solche Faktoren ohnehin nicht.
so isches, d frag isch eher, was cooler isch. xbone oder pleisi. das heisst denn konkret, wo plaziert ms oder sone ihri werbige, bi NFL und UFC oder bide X-Games und Draksterrenne. :groel:
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Uriel hat geschrieben:Dr Problem isch aber, dass so we ichs verstande han, alles uf eim Chip druf isch.
Wer stellt de eigentlich her? TSMC?

Und isch es tatsächlich ein Riesechip (also CPU, GPU und eSRAM uf em gliiche Die - i dem Fall würds mich nämlich nöd wundere, wänn d'Usbüüti beschisse isch) oder isch es es Multi-Chip Package?
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

Gurgelhals hat geschrieben:
Uriel hat geschrieben:Dr Problem isch aber, dass so we ichs verstande han, alles uf eim Chip druf isch.
Wer stellt de eigentlich her? TSMC?

Und isch es tatsächlich ein Riesechip (also CPU, GPU und eSRAM uf em gliiche Die
Genau so han ich das Bisherige verstande. und das eSRAM nimmt e sehr grossi Flächi ii. Ebe, kes wunder, wennd usbüüti niedrig isch.
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Microsoft zeigt Killzone: Shadow Fall-Bild auf Facebook

06.06.13 - Microsoft Niederlande hat auf seiner offiziellen Facebook Seite ein Bild von Sonys Killzone: Shadow Fall (PS4) veröffentlicht.

Microsoft zeigt insgesamt vier Bilder aus verschiedenen Spielen und fragt: "Vier Top-Spiele. Wer erkennt sie?" Zu sehen sind Forza Motorsport 5, Madden, Call of Duty Ghosts und Killzone: Shadow Fall. Was der Sony-Shooter auf Microsofts Website zu suchen hat, ist unklar - es handelt sich aber offensichtlich um einen Fehler.
CLICK PICTURE (Facebook Microsoft Killzone Shadow Fall)

Update 11:10 Uhr
Microsoft hat den fehlerhaften Eintrag auf Facebook entfernt.

Muahahaha
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Antworten