In Japan düttlich d PS4 und denne d WiiU. One dümplet wiiit abgschosse im hintergrund.
Europa dängg i, dass d PS4 diesmol s Renne mache wird...denne One und am schluss d WiiU.
Ja, ich bin Nintendo fan...aber en realistische.

Moderatoren: Master(G), zeromeier
mir hend nümmi 2009/2010/2011/2012....geosnow hat geschrieben:warum sötti nintendo als absolute marktleader is hintertreffe grate?
wer weiss das scho. häsch mit em wii sport erfolg grechnet? oder em DS?mr.raw hat geschrieben:mir hend nümmi 2009/2010/2011/2012....geosnow hat geschrieben:warum sötti nintendo als absolute marktleader is hintertreffe grate?
mir sind im 2013...endi johr sind sies nümmi.
oder sicher spötischtens aafang 2014.
Ja, bim Wii grad gwüsst, dass sie de Nerf wärde träffe...vor allem bi dere "eifache" Remote stüürig. Die hett sogar mini Mum checket...und sie isch eini, wo echt no in de 70ger tuet läbe (was Technik aagoht!) Ich ha sie fascht nid ewäg brocht bim Bowling spielegeosnow hat geschrieben: häsch mit em wii sport erfolg grechnet? oder em DS?
Jo, do gibi dir recht. Vor allem dFanbase bi Nintendo isch gigantisch. AAABER....Au die Zielgruppe wird älter und ich behaupt emolle, dass me die junge (aktuelli) Zielgruppe mit eme Mario oder Zelda Game nümmi eso kha fessle wie mit eme Call of Duty. Ich kha mi au tüsche...geosnow hat geschrieben:was mer nöd dörf vergesse, isch, dass nintendo es sehr guet distributionsnetzwerk hät und d händler im notfall immer wieder uf nintendo produkt zrugggriefed.
Sega hett in dr Vergangeheit leider sehr vieli fähler gmacht...isch leider sogeosnow hat geschrieben:sega händs falle lah, aber bi nintendo isch d kommunikation idR au klar. bi MS isch es riise puff und Sony chönti wieder zueschlah. aber wer weiss das scho.
Nintendo! Leader in Innovationmr.raw hat geschrieben: Launch titel:
Wrestling Game (uffbau & stüürig wie damals mit NoMercy)
Mario 128 (64x2 - wär en geile titel)![]()
Scud Race HD
Street of Rage 4
Goldeneye HD
"Taliban" Strike![]()
Virtua Soccer
Extreme G HD
Turok HD
boah, ich wür au bineme Mitternachtsverkauf drbii sii...!!!
Ja, ich weiss...isch absolut unrealistisch das ganze. Aber hey...es würdi funktioniere.
richtig. es isch es fänomen gsi. wobii mis mami als einzig vo de familie s'bowle überhaupt nöd kapiert hett.mr.raw hat geschrieben:Ja, bim Wii grad gwüsst, dass sie de Nerf wärde träffe...vor allem bi dere "eifache" Remote stüürig. Die hett sogar mini Mum checket...und sie isch eini, wo echt no in de 70ger tuet läbe (was Technik aagoht!) Ich ha sie fascht nid ewäg brocht bim Bowling spiele![]()
gruusigi aber ufpolierti N64 3D grafik = bescht. siehe oot, conker, banjo und perfect dark remakes. ich wett alli eso nomal.aber gmerkt, dass dr DS eigentlich en bessere N64 isch und mit em Touchscreen meh potenzial als dPSP kha hett...und bi beidne hanni recht kha.
au alles wahr.Nid uff Technik schnickschnack baue...sondern e reini Gamekonsole bringe. E art Dreamcast 2 oder Gamecube 2. 4 Controller aaschlüss...e eifachs Online System e basta.
Sorry, aber i finde dr Name (bezeichnig) Gamecube sensationell : Box, Station < Cube
und Forsaken, World Driver Championship, Rocket Robo, Excitebike, Body Harvest, Jet Force Gemini, lieber alles HD remache als dä jetzgen Chabis.Extreme G HD
Turok HD
wer het produktionsproblem?Gurgelhals hat geschrieben:Und wieder mal e "gueti" Nachricht: MS hätt schiinbar gröberi Produktionsproblem mit em CPU/GPU/eSRAM-Chipsatz (Info: Bi eme Masseprodukt, wo i weniger als eme halbe Jahr erschiine sött, isch das zum aktuelle Ziitpunkt es Rieseproblem). Das isch an sich keis Wunder bi dem Design, offebar isch de eSRAM d'Hauptursach vo de Problem. Die aktuell Reaktion vo MS isch, dass sie die finale Taktrate wänd sänke, zum d'Usbüüti erhöhe - also faktisch s'Grät im Verhältnis zu de PS4 no leischtigsschwächer mache, als es ohnehin scho isch. Das isch bitter, aber wänn das so stimmt und fertigungstechnisch nöd no irgend es Wunder passiert, gitt's i so Fäll näbed ere Verschiebig vom Launchtermin (was us naheliegende Gründ kategorisch nöd in Frag chunnt) kei anderi Möglichkeit. Entsprächend wärdeds a de E3 Nintendo-mässig scho gar nüme über d'Spezifikatione rede; de Press Q&A-Roundtable händs au scho churzfrischtig abgseit.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=576869" onclick="window.open(this.href);return false;
?Uriel hat geschrieben:Edit: has grad usegfunde
so isches, d frag isch eher, was cooler isch. xbone oder pleisi. das heisst denn konkret, wo plaziert ms oder sone ihri werbige, bi NFL und UFC oder bide X-Games und Draksterrenne.Gurgelhals hat geschrieben:Dann läuft halt Call of Douchy auf der Xbone nur in 720p und auf der PS4 dann halt in 1080p - die Hauptzielgruppe des Geräts interessieren solche Faktoren ohnehin nicht.
Wer stellt de eigentlich her? TSMC?Uriel hat geschrieben:Dr Problem isch aber, dass so we ichs verstande han, alles uf eim Chip druf isch.
Genau so han ich das Bisherige verstande. und das eSRAM nimmt e sehr grossi Flächi ii. Ebe, kes wunder, wennd usbüüti niedrig isch.Gurgelhals hat geschrieben:Wer stellt de eigentlich her? TSMC?Uriel hat geschrieben:Dr Problem isch aber, dass so we ichs verstande han, alles uf eim Chip druf isch.
Und isch es tatsächlich ein Riesechip (also CPU, GPU und eSRAM uf em gliiche Die
Mitglieder in diesem Forum: sadoanarcho und 0 Gäste