Ausländerinitiative (jetzt mit POLL)

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Wie stimmsch ab?

zweimal ja
1
50%
zweimal nein
1
50%
einmal ja, einmal nein
0
Keine Stimmen
einmal nein, einmal ja
0
Keine Stimmen
gar nöd
0
Keine Stimmen

Insgesamt abgegebene Stimmen: 2

emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Re: Ausländerinitiative

Beitrag von emP »

h4xX0r hat geschrieben:
emP hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben: wie wärs mal mit fruehner scho d weiche für en qualifizierti Iwanderig z stelle?

mache mer das de nid?
ROFL

gimmer de erklärbär? ig ha immer gmeint, mi müessi zersch e arbeit ha, bevor meh hie cha cho wohne (Schengen). und süsch gitts zuezüg via asyl. ussert de knackig Juan us de dom rep wo ar dicke claudia no gfalle hett und si ne darum grad ghürate hett chunt also eigentlich niemer inne wo nid cha schaffe. (guet die familieaghörige vo dem mit dr stell viellecht no) oder wie, oder was?
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

das isch eifach de falsch asatz, was sie scho machet isch d urängst vo de lüüt z bediene ja. Die ängst aber eifach nur als dummheit oder als landgag abztue isch den doch chli z eifach und züügt eher vonere abghobene haltig vo de gegefraktion.

als chlises land mit wenig ressource muesch dich schütze. so eifach isches. gfahr irgendswaen völlig vord hünd z gha und jeglichi kulturelli und traditionelle wert z verlüüre isch gross i somene gmischwarelade wod d schiiiz immer meh hi driftet. de wohnruum isch sehr beschränkt etc. deshalb isches immens wichtig die lüüüt is land z hole wo au öppis bringet und de rest söll den widr abfahre.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

canada:

Skilled Worker Class Immigration

Business Class Immigration

Family Class Immigration

den häsch nah flüchtling

id schwiiz chunt jede wo au nur einigermasse normal im chopf isch,da mir ja d menscherecht über alle setzet und immer als ersts flüchtling vo überall her ufnehmet (jetzt grad eritrea). es gaht mir nöd drum nur nah die absolut beste, intelligentischte chöpf inezlah aber umnes flexibels iwanderigskonzept (die branche wo grad lüüt brucht, dörf so lüüt au im uusland rekrutiere etc.)

asyl isch ja jetzt chli verbesseret worde. den gahts halt au mal drum d judikative id pflicht z neh. d richter söllet gfälligt mal chli härter werde.

ich han eifach s gfüehl bi eus herrscht dschungel.

öpis grundsätztlichs au namal: jede mündig bürger wählt ufgrund vo sine erlebnis und erfahrige, deshalb find ichs recht peinlich für sich de heilig gral welle zentdeckt ha und den die lüüüt so z diffamiere wies da ine grad abgaht.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

Wie gseit, ich empfinde d'svp wähler au eher als opfer, es isch eifach burefängerei und es git nur ein partei wo das so schamlos sit jahre duresetzt.

Aber mer dörf au es gwüsses mass a intelligenz ned überdchrite zum sich so verhetze z'lah, so leidsmer tuet. Isch aber keis problem, d'svp stellt ja klar, dass intellektuell es schimpfwort isch
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

thaeye hat geschrieben:id schwiiz chunt jede wo au nur einigermasse normal im chopf isch,da mir ja d menscherecht über alle setzet und immer als ersts flüchtling vo überall her ufnehmet (jetzt grad eritrea

du würsch also di Flüchtling nid us Flüchtling anerkenne?
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

intellektuell isch völlig ok. nur leider gits ebe intellektuelli wo au nah es gsunds mass sozialkompetenz mitbringet, und nöd grad anderstdenkendi als dummi und sauhinterwäldler betitlet.

es chönd nöd alli vo stipendie lebe bis 40gi und den grad 170k im jahr verdiene, es muess au nah chli "beschränkteri" wese i de schwiiz geh.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

emP hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:id schwiiz chunt jede wo au nur einigermasse normal im chopf isch,da mir ja d menscherecht über alle setzet und immer als ersts flüchtling vo überall her ufnehmet (jetzt grad eritrea

du würsch also di Flüchtling nid us Flüchtling anerkenne?
flüchtling korrekt z bezeichne isch en sehr schwierigi situation. das isch sehr individuell und gfahr für missbruch uf beidi siiite sind sehr gross. grad darum bruchts es schlüssigs konzept. ich bin kein politiker, ich han keis patentrezept, glaub aber das de jetzig weg wener wiiterhin so igschlage wird, für sehr grossi soziali unrueh wird sorge i de schwiiz. es dampft überall --stüürgrechtigkeit, verstädterig, asyl, zuewanderig, eubiitritt, richi-mittelschicht, alles frage wo mal söttet glöst werde und nöd vorsich her schiebe.

wieso d schwiiz während em balkanchrieg am meiste prozentual zu de bevölkerig ufgnah haet vom ganze eu ruum, isch au scho es zeiche das mir eusi sach scho machet und evtl. sogar chli zvill.
Zuletzt geändert von thaeye am 10 Nov 2010 14:29, insgesamt 2-mal geändert.
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2

Beitrag von mousch »

Schummelschumi hat geschrieben:de mousch. nöd verstande hätte um was es gaht :typej:
Ah und du scho? Das hassi am meischte, Lüt wo vo angerne säged si heige ke Ahnig, aber selber meine si heigeds voll im Griff.

Au du Gurgelhals mit dim "truthiness". Ich säge iz ganz eifach du lidisch au unger dire "truthness". Sorry aber bim Thema Politik scheide sech d Geischtr eifach, genau wie bir Religion, genau darum gids au Chrieg, will so Idiote ihri Meinig für richtig haltet und dänke alles andere stimmt nöd!!

Derum..i blibe bi mim "Buchgfüeu" wie du ds nennsch, ev. ligi ja falsch, chan si, jedoch chani au d Gägepartei akzeptiere und versto, und mache denn au kes Gettho wenn angers abgstumme worde isch, so ischs halt imne demokratische Land! (demokratie ir Schwiiz lol...)

Immer no besser als zu euch pseusdo intelektuelle ds ghöre wo meinte ihri Schissi schmöckt nach Rose :!:

Edit: Gd fertig worde mit nocheläse...de thaeye heds begriffe...respeggt!
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!

D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Re: Re: Ausländerinitiative

Beitrag von Moff »

thaeye hat geschrieben:intellektuell isch völlig ok. nur leider gits ebe intellektuelli wo au nah es gsunds mass sozialkompetenz mitbringet, und nöd grad anderstdenkendi als dummi und sauhinterwäldler betitlet.
Es gaht ned um anderschdenkendi, ich ha keis problem mit öpperem wo glaubt mir hend es usländerproblem, ersch wenner sich vo de svp zu so unsägliche abstimmige verhetze laht willer meint das sind die einzige mitere lösig, will das isches ned, au kein afang, und das weiss d'svp au, und sie weiss au dass das egal isch will ihri wähler nedmal de initiative text dureläsed, gsehtmer a ihrem stimmzettel plakat
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ich glaub nöd dases es usländerproblem isch, für das isch d thematik vill z komplex und ich würd als dütschte z.b sicherlich au als 1. mir d schwiiz als neue usgangspunkt sueche. s problem liit nöd bi de "uusländer" sondern im dschungel us "menscherechtserfinder", asylgsetszgebig, iwanderigskonzept und internationals recht.

isches dilemma und da en suuberi lösig für alli anezbringe isch sicherlich en grossi herusforderig. aber es muess was gmacht werde. aber wenns so wiitergaht glaub ich nöd dra, das d schwiiz als willensnation nah so wiiterbestaht wie bisher, sehr skeptisch, aber ich glaubs da würdis grossi kosequenze geh.

de emp haets scho atönt, d gräbe werdet immer grösser: stadt-land thematik, links-rechts, uusländer ja oder nein etc. etc. für die entwicklige gits immer ursache und die muesset mal erforscht werde.
Schummelschumi
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
42
Trading points minus
0

Beitrag von Schummelschumi »

mousch hat geschrieben:
Schummelschumi hat geschrieben:de mousch. nöd verstande hätte um was es gaht :typej:
Ah und du scho? Das hassi am meischte, Lüt wo vo angerne säged si heige ke Ahnig, aber selber meine si heigeds voll im Griff.
aha.
was meinsch denn würd sich verbessere i dene pünkt mit annahm vo dä initiative?
mousch hat geschrieben:2 mal ja!

Weiss ja nid wies bi euch so isch, aber ds Biel wirds langsam immer schlimmer. Mir hei ja süsch scho e sehr "multikulturelle" Mönschehufe hie, abr ir letschti blicki eifach nümm ganz dürre. Täglech Lüt us Eritrea (alli gsen irgendwie glich us), alli chönd keis Wort dütsch odr französisch aber kassiere eifach schomol schön e B-Pass und Sozialhilf. Sid sicher um die 500 neui cho ide letschte paar Mönet...irgendwenn hörts de eifach uf.

Scho allei de ganze Working-Poors gägeüber ischs eifach nümm fair!
mousch hat geschrieben: Han letschti gd de Bildigsbricht vode letschte Jahr vor Stadtbiel gläse vo mim Mami, und es isch eifach nur truurig und haarsträubend. Oder de bricht usdr Aktuelle Biel/Bienne vode Sozialungersützige, da chani ds Chötzi nümm dunge phalte!

ebe.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

isch immer geil chli quote und es paar eizeiler dezue schriebe. so macht meh en diskussion kaputt.

aber hey isch inet. jede isch guet da.

im prinzip häsch recht, mit de annahm verbesserter sich gnau gar nix. aber ebe, meh macht sichs den ganz eifach i de politische szene: die linke werdet s abstimmigsresulat nöd ernstneh, und die rechte werdet sich erst recht "beruefe" fuehle, nah meh z "verschlimmbesere". aber eigentlich zeigts alles scho uuf das es am brodle isch.

wo bliiebt eigentlich d mitti????? halloooooooooo
han gmeint d minarettinitiatve würdi als schuss vor bug gnuege, aber muess wohl doch nah chli meh siii.
Schummelschumi
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
42
Trading points minus
0

thaeye hat geschrieben:blub
ich han nur am mouch g'antwortet und nid d'frag gstellt öb sich allgemein öpis verbesseret mit de anahm vo dä initiative.
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Chäller »

thaeye hat geschrieben: wo bliiebt eigentlich d mitti????? halloooooooooo
han gmeint d minarettinitiatve würdi als schuss vor bug gnuege, aber muess wohl doch nah chli meh siii.
was wott d'Mitti mache? d'Mitti macht schlussendlich Realpolitik und muess Kompromiss finde. Da gnüegts nöd, eifach es paar eifach verständlichi Parole usezschreie. Das chammer mitere extreme Position vill besser. Meistens sind d'LÖSIGE wos präsentiered für eusi "Medie" wie 20min vill z'kompliziert um sie richtig am Leser verchaufe z'chönne.

Das gseht mer ja au bim Chräfteverhältniss im Nationalrat, d'Mitti isch vill z'schwach, die letsti Session hät das wunderbar zeigt.
d'AHV-Reform isch bachab, will sie de SP zu unsozial gsi isch und de SVP hät sie nöd passt, will sie zuu sozial gsi isch. Liit dänn d'Wahrheit nöd i de Mitti?
s'gliiche bi de chliine Gsundheitsreform wo immerhin es paar 100Mio Franke jährlich iigspart hätti. SP und SVP sind degäge gsi. Miner Meinig nah mit System,
sie versuechet im Gsundheitswese all Reforme z'blockiere damit d'Chöste wiiter stiiged. Resultat wird sii, dass SP irgendeinisch seit so gahts nümm wiiter und sie werdet d'Einheitschrankekasse fordere. SVP wird s'gliiche Argument benutze um d'Abschaffig vom Obligatorium z'fordere.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

mir göh die ganze besserwüsser o ufe sack wo meine, jede wo für die initiative sig, sig e svp-hohlchopf ohni eigeni meinig!
es isch immer so vo obe herab gsproche die kommentär und beleidigt doch e rächt grosse teil vor ganze CH bevölkerig u das muess nid si!
wie dr mousch seit, stimmt doch jede ufgrund sine erfahrige und wahrnähmige ab! wär z.b. das mitbechunnt, wo ig fasch tagtäglech mitbechume, brucht ganz sicher ke svp um z'wüsse, dass i däm land einiges falsch louft! das faht bim asylgsetz a (lüt chöme ohni ächte asylgrund i d'schwiz und wärde vo linke awält berate, was sie genau mache müesse, dass sie i ihrem heimatland verfolgt wärde und somit e asylgrund hei) und hört bir personefreizügigkeit (EU länder ohni kontingentierig: hunderti ungarischi/rumänischi sexarbeiterinne chöme ine! länder MIT kontingentierig: IT spezialist us kanada darf nid cho, wiu z'kontingent dür ostblock nutte erschöpft isch) soviu zum thema "mir hole fähigi lüt"! :schraube:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ungarinne sind guet im nest!
Schummelschumi
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
42
Trading points minus
0

Jones hat geschrieben:mir göh die ganze besserwüsser o ufe sack wo meine, jede wo für die initiative sig, sig e svp-hohlchopf ohni eigeni meinig!
es isch immer so vo obe herab gsproche die kommentär und beleidigt doch e rächt grosse teil vor ganze CH bevölkerig u das muess nid si!
wie dr mousch seit, stimmt doch jede ufgrund sine erfahrige und wahrnähmige ab! wär z.b. das mitbechunnt, wo ig fasch tagtäglech mitbechume, brucht ganz sicher ke svp um z'wüsse, dass i däm land einiges falsch louft! das faht bim asylgsetz a (lüt chöme ohni ächte asylgrund i d'schwiz und wärde vo linke awält berate, was sie genau mache müesse, dass sie i ihrem heimatland verfolgt wärde und somit e asylgrund hei) und hört bir personefreizügigkeit (EU länder ohni kontingentierig: hunderti ungarischi/rumänischi sexarbeiterinne chöme ine! länder MIT kontingentierig: IT spezialist us kanada darf nid cho, wiu z'kontingent dür ostblock nutte erschöpft isch) soviu zum thema "mir hole fähigi lüt"! :schraube:
das isch ja alles guät und recht. aber was hät das mit de usschaffigsinitiative ztuä?
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

thaeye hat geschrieben:ungarinne sind guet im nest!
steit dis bett am strasserand vom sihlquai? de hesch no paar mönet öpis vo ihre guete künst! nämlech dr tripper oder sowas! :lol:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

git au "normali" ungarinne lol. fast unglaublich....ach chum scho vo bitzli tripper isch nah niemerts gstorbe lol.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Schummelschumi hat geschrieben: das isch ja alles guät und recht. aber was hät das mit de usschaffigsinitiative ztuä?
i ha doch gseit, es loufi einiges schief! ;)
und die fake-asylante, woni obe erwähnt ha, delinquiere en masse und üses gsetzt isch nutzlos!
viu vo dene lache sich denn e dicki schwizerin a und schwups hei sie es "B"! und genau settig sött me äbe wieder chönne useschmeisse!
korrektur: me SÖTT sie useschmeisse! me chönnt ja aber me MUESS äbe nid gem. gsetz und genau das isch z'problem! ;)
i rede erfahrigsgemäss haut rächt züribezoge! die jugobüebli, wo da jedes weekend lüt abschlöh und usroube, chame eh nüm usschaffe! die hei aui heimatort ZÜRICH! :typej:

@thaeye: isch dänk scho klar! isch ja eher als witz gmeint gsi! aber isch doch lächerlech, dass me spezialischte us NID-personefreizügikeitsländer nüme cha inelah, wiu z'kontingänt dür ostblock nutte etc erschöpft isch! das sich sowas vo sinnlos und zeigt, wie d'schwiz jeglichi kontrolle über d'migration abgäh het!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ja also das mit google isch scho recht lächerlich gsi, aber eher wohl au es zürcherischs problem, nimm ich mal aaa.
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Chäller hat geschrieben:
was wott d'Mitti mache? d'Mitti macht schlussendlich Realpolitik und muess Kompromiss finde.
Ehner: Die sog. "politischi Mitti" interessiert's nöd, solang nöd unmittelbari Wirtschaftsinteresse betroffe sind. Dene ihres Inträsse für die Initative gaht genau bis zu de Frag "Inwiefern chönnt en Annahm vo däre Initiative eusi (wirtschaftliche) Beziehige zum Usland beiträchtige?" und kein Schritt wiiter. Entsprächend s'zrugghaltende Engagement gäge d'Initiative resp. für de Gägevorschlag. D'SVP isch für d'"Mitti" ja au nöd nume en politische Gägner. Wänn's drum gaht, bi de Bildig no chli meh z'spare, versteckti Stüürerhöchige für weniger Verdienendi durezbringe (z.B. wie chürzlich im Kanton ZH d'Chürzig vo de KK-Prämieverbilligunge für 2011) und defür d'Stüüre für die Guetverdienende wieder no chli z'sänke, usw. sind d'SVP-Parlamentarier jedefalls immer zueverlässigi Mehrheitsbeschaffer. Und wänn's die SVP-Parlamentarier dänn au no regelmässig schaffed, vo dene Lüüt gwählt z'wärde, wo vo so Massnahme eigentlich immer klar negativ betroffe sind: Umso besser. Weniger Stimme für die politische Chräft, wo d'Inträsse vo ihrne Wähler eigentlich besser verträte würded :idea:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

Angeri Frog zum Thema. Im Abstimmigsbüechli isch folgende Satz ds lese:
So müsste etwa ein in der Schweiz aufgewachsener ausländischer Jugendlicher wegen eines einmaligen und geringfügigen Einbruchdiebstahls automatisch weggewiesen werden. Ein Erwachsener hingegen, der einen sehr schweren Betrug begangen und erst seit kurzem eine Aufenthaltsbewilligung für die Schweiz hat, müsste nicht automatisch ausgewiesen werden, weil derTatbestand des Betrugs von der Initiative nicht erfasst wird.
Guet isch vo der Bundeskanzlei im Amtsdütsch gschriebe. Aber was isch e "einmaliger geringfügiger Einbruchdiebstahl"? Was heisst das i der Praxis? Eis a selecta-Automat gingge? Is Migros loufe, Sugus lo mitgoh und wieder use? :lol: Was für Scheiss darf me sich leiste bis me ernsthafti Problem würd übercho?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Chäller »

Gurgelhals hat geschrieben:
Chäller hat geschrieben:
was wott d'Mitti mache? d'Mitti macht schlussendlich Realpolitik und muess Kompromiss finde.
Ehner: Die sog. "politischi Mitti" interessiert's nöd, solang nöd unmittelbari Wirtschaftsinteresse betroffe sind. Dene ihres Inträsse für die Initative gaht genau bis zu de Frag "Inwiefern chönnt en Annahm vo däre Initiative eusi (wirtschaftliche) Beziehige zum Usland beiträchtige?" und kein Schritt wiiter. Entsprächend s'zrugghaltende Engagement gäge d'Initiative resp. für de Gägevorschlag. D'SVP isch für d'"Mitti" ja au nöd nume en politische Gägner. Wänn's drum gaht, bi de Bildig no chli meh z'spare, versteckti Stüürerhöchige für weniger Verdienendi durezbringe (z.B. wie chürzlich im Kanton ZH d'Chürzig vo de KK-Prämieverbilligunge für 2011) und defür d'Stüüre für die Guetverdienende wieder no chli z'sänke, usw. sind d'SVP-Parlamentarier jedefalls immer zueverlässigi Mehrheitsbeschaffer. Und wänn's die SVP-Parlamentarier dänn au no regelmässig schaffed, vo dene Lüüt gwählt z'wärde, wo vo so Massnahme eigentlich immer klar negativ betroffe sind: Umso besser. Weniger Stimme für die politische Chräft, wo d'Inträsse vo ihrne Wähler eigentlich besser verträte würded :idea:

guet, wämmer d'FDP als Mitti aaluegt stimmt das scho. Aber en Grossteil zB vo de CVP-Lüüt sind strikt gäge Sparprogramm i de Bildig.
Aber easy...wämmer natürlich völlig usblendet, dass au d'SP scho so einiges hät chöne durebringe WÄG de Mitti, dänn passt das scho so.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Chäller »

Avenger hat geschrieben:Angeri Frog zum Thema. Im Abstimmigsbüechli isch folgende Satz ds lese:
So müsste etwa ein in der Schweiz aufgewachsener ausländischer Jugendlicher wegen eines einmaligen und geringfügigen Einbruchdiebstahls automatisch weggewiesen werden. Ein Erwachsener hingegen, der einen sehr schweren Betrug begangen und erst seit kurzem eine Aufenthaltsbewilligung für die Schweiz hat, müsste nicht automatisch ausgewiesen werden, weil derTatbestand des Betrugs von der Initiative nicht erfasst wird.
Guet isch vo der Bundeskanzlei im Amtsdütsch gschriebe. Aber was isch e "einmaliger geringfügiger Einbruchdiebstahl"? Was heisst das i der Praxis? Eis a selecta-Automat gingge? Is Migros loufe, Sugus lo mitgoh und wieder use? :lol: Was für Scheiss darf me sich leiste bis me ernsthafti Problem würd übercho?

Das staht eso? :shock: Lies ich nachher glaubs aumal no dure :lol:

Also wänn eine vo mine beste Kollege, en i de Schwiiz geboorne und ufgwachsne Italiener öppis laht lah mitgah, muess er us de Schwiiz use? :|
Antworten