Once more with Feeling isch sooo wahnsinnig super, es früürt mich fast. Jahrelang hani dä Hägser usglachet und immer gseit was für en huerä Mongo er isch das er Buffen luäget, aber es isch ebe würklich absolute wahnsinn.. Härt, mehr glaubs gar nöd wänn mehr ab und zuä mal so inäzäpt
Sälbstverständlich, ich chönti au is Flight of the Concords Topic schriibe und detä säge wiä unwahrschiinlich super diä Serie isch. Aber das hani nöd gmacht, aber da dafür im Baffen Topic. Dä Randy..
Beschti Serie, wo ich jemals gluäget han und wohl au jemals wirde luäge. Tönt total unlogisch und tumm, aber es isch eifach numä fantastisch gsi.
Hölle von einem Ritt
Trunks hat geschrieben:Beschti Serie, wo ich jemals gluäget han und wohl au jemals wirde luäge. Tönt total unlogisch und tumm, aber es isch eifach numä fantastisch gsi.
Hölle von einem Ritt
es isch tatsächlich super gsii, aber lang lang laaaaaaaaaaaaang nöd s'bescht.
Lost isch massiv besser gsii, Rome überragend usw.
aber bi lost isch rückblickend ou nid alles so super gsi. v.a. die letscht staffle isch wohl die gröschti verarschig gsi wos je gä het im tv.
rome isch super gsi, leider isch die 2. staffle när chli abrupt beändet worde. aber si hei ja leider müesse.
Trunks hat geschrieben:Beschti Serie, wo ich jemals gluäget han und wohl au jemals wirde luäge. Tönt total unlogisch und tumm, aber es isch eifach numä fantastisch gsi.
Hölle von einem Ritt
es isch tatsächlich super gsii, aber lang lang laaaaaaaaaaaaang nöd s'bescht.
Lost isch massiv besser gsii, Rome überragend usw.
ROFL Lost
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
h4xX0r hat geschrieben:ich finde Rome isch e totali scheiss Comedy Serie. Han nie glached, d'Gags sind inexistent, es hät zviel gore und d'charakter sind nöd luschtig
hesch nöd luschtig gfundä wos de cäsar erstoche hend?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel