zb?
HB ross, HB age, HB (G), HB covid.
oh, dä hät ja wükli HB. HB bro.

Moderator: Avenger
zb?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
danke.Avenger hat geschrieben: ↑03 Nov 2021 10:49 Da gseht me es paar vo de sprüch: https://www.nau.ch/news/schweiz/zermatt ... t-66034321
wie chumsch uf die schnapps idee?
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
Nur scho rein vo de förderig vo hilfsgelder.Mastler(P) hat geschrieben: ↑03 Nov 2021 12:06wie chumsch uf die schnapps idee?
häsch bi dä letscht abstimmig au glaubt wos drin gheisse hät, dass corona dä schlimmst notstand sitt em zweite weltchrieg wär?
thaeye hat geschrieben: ↑03 Nov 2021 13:00 will s instrument vom zertifkat für en pandemie gnau nix bringt und nur en gängelei isch vo de böse "impfverweigerer".
isch d schwiiz scho jemals bekannt gsi für starchi staatsinterventione? oder isch d schwiiz bekannt für ihre föderalismus und das de kanton/ort s wichtigst für de bürger entscheidet und nöd de bund.
bisch hoffentli scho na nöd ganz verblödet.
hilfsgelder chönt immer irgendswie gsproche werde, wieso glaubet ihr dem bund jede shit?
"Vermutlich nie. Wir sind in den USA inzwischen bei der 4-ten „Auffrisch-Impfung“ angekommen.Wänn werdet jetzt genau all Massnahme uufghobe? Welli Bedingige müend erfüllt si? Was isch nötig, demit dä Bundesrat e verbindlichi Ussag diesbezüglch macht?
Mark my words: Iher Gimpfte werdet bald i dä gliiche Situation si, wie mier Ungimpfte. Eu Impfig wird irgendwänn ablaufe und eues Zertifikat wird ungültig werde, dänn chönnt iehr eu entweder go teste (falls die Option nöd abgschafft wird) oder es wiitersmal go impfe lah. Das wird dä Normalzuestand werde!
isch au kei pündner. sicher so sauzürcher wo hangabliba isch.
Mastler(P) hat geschrieben: ↑03 Nov 2021 12:06
häsch bi dä letscht abstimmig au glaubt wos drin gheisse hät, dass corona dä schlimmst notstand sitt em zweite weltchrieg wär?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste