Panther hat geschrieben:überfail

wenn hät er denn das gschriebe?
hard boiled isch, wenn mer scho dstory nöd mag, immerna es 7-8.
action isch natürlich uf em all time höch, vorallem dä schluss, wo langi sequenze ah eim stuck gfilmt hät.
Panther hat geschrieben:überfail
Kommt ja hin, meine Skala ist ja auch eine andere als die der meisten hier (1/10 bis 10/10 statt 1/10 bis 12/10)Mastler(P) hat geschrieben:hard boiled isch, wenn mer scho dstory nöd mag, immerna es 7-8.
Wenn realistisch dänksch bim Film luege (ist ja Kunst nicht) denn funktioniere die wenigschte HKer für dich. Bi Heroic Bloodshed Streife gohts 90%PlanetHarrieR hat geschrieben:Story und Dialoge sind dafür aber Ubertrash.![]()
Jetzt mal ohne Scheiß: Für diese popelige Waffenkammer unter.
tsuiPanther hat geschrieben:Wenn realistisch dänksch bim Film luege (ist ja Kunst nicht) denn funktioniere die wenigschte HKer für dich. Bi Heroic Bloodshed Streife gohts 90%
um cooless und dramatik (Bruderschaft, Triaden oder Familyshit) seigs no so kitschig oder übertribe. Und Woo, wie Hark sind Meister im Übertribe und Unwichitigs in Szene setze.
Und das isch was ich geil find, ich will kei realistischi logischi Story seh, HK/Taiwan Film sind gmacht zum dr Ächtheit möglichscht cool in Arsch z'trette.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast