Herr Rossi hat geschrieben: ↑14 Aug 2021 11:28
Armee sch die sinnlosischti Organisation wos gid in CH
Han ich au immer gmeint aber bin mitlerwiile absolut andere Meinig. Du bruuchsch en Armee für dLandesverteitigung für im schlimmschte Fall und au wänn (und das isch miis Hauptargumänt) sich uusestelle wür, dass en Widerstand zwäcklos wär, dMöglichkeit überhaupt sich zverteidige ghört zur mänschliche Würd, du chasch nöd eifach dä Mänsch entwaffne und en em Gschick vo dä Wältgschicht, wo immer grausam und brutal gsi isch, überlah. Für e Nation gilt sgliich wie für es Individum: du muesch Möglichkeite ha e Gfahr in Schach zhalte. Wänn du däre Gfahr machtlos gägenüberstahsch, gaht öppis i dä Würd vom Mänsch verlore. Das mein ich nöd mal schwammig, dWürd defniert sich u.a. uuf e Gfahr chönne adäquat zreagiere (z.B. wänn gfange wirsch, gfesslet und gfolteret, dänn isch diini Würd gfährdet, will all Möglichi Option uuf die Gfahr zreagiere sind dier gnoh worde und die einzig Möglichkeit, wo übrigbliibt, isch dFlucht iis innere und somit e Traumatisierig), sgliiche gilt für e Gfährdig vonere Nation und dArmee isch notwändig, zum ebbe däre Dynamik nöd unterligge.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.