Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3884
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von siralos »

Waldschrat hat geschrieben: 03 Dez 2021 12:33 spritspare isch für armi.
Ig probiere fascht immer mit weniger sprit uszucho. Bi zwar oh muus arm.

Gibt ja so freaks, wo ungerenang so a wettbewerb mache, wer mit 20L am meischte wiit chumt. :groel:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

siralos hat geschrieben: 03 Dez 2021 15:23
Waldschrat hat geschrieben: 03 Dez 2021 12:33 spritspare isch für armi.
Ig probiere fascht immer mit weniger sprit uszucho. Bi zwar oh muus arm.

Gibt ja so freaks, wo ungerenang so a wettbewerb mache, wer mit 20L am meischte wiit chumt. :groel:
Ich tank eifach immer nume für es Zwanzgernötli und ha no nie Problem gha ...
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22559
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

vectrex hat geschrieben: 03 Dez 2021 04:52 Also irgendwie machts gar kei Spass me mit Dir z'diskutiere
denn lömers doch besser..
i ha dir itz ca. 490284092384902 x erchlärt, was ig mit was vergliche ha und du dreisch es dir immer no so z'rächt, wie's dir grad passt...

:help:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 03 Dez 2021 17:00
vectrex hat geschrieben: 03 Dez 2021 04:52 Also irgendwie machts gar kei Spass me mit Dir z'diskutiere
denn lömers doch besser..
i ha dir itz ca. 490284092384902 x erchlärt, was ig mit was vergliche ha und du dreisch es dir immer no so z'rächt, wie's dir grad passt...

:help:
Seh' ich genau glich wie Du eifach umgekehrt. Du gosch nid uf alli Argument vo mir i und magsch Di nid erinnere was vor 2 Tag gseit hesch oder nöd. So isches müessig wyter z'diskutiere .

Wär jo au s'erschte Mol wo mer en Honda-Fanboy vo sinere Meinig chönt abbringe. Du hesch mir mis Vorurteil nume bestätigt ... :lol:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22559
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

same there bmw fanboy wo immer no bmw fahrt und ihn o im winter fahrt ohni problem... :roll: :groel:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 03 Dez 2021 17:07 same there bmw fanboy wo immer no bmw fahrt und ihn o im winter fahrt ohni problem... :roll: :groel:
Natürlich - und das scho syt 10 Johr mit Summerpneu und ohni Unfall. Bi halt nid eso en Honda-Dödel wo nume mit emene idiotesichere Frontatrieb klarchunnt oder alternativ mit emene S2000 und em Drehmoment vo emene Gartewindrädli :lol:
Zuletzt geändert von vectrex am 03 Dez 2021 17:13, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22559
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

logisch. dr Z3 mit summerreife isch ja o im winter ohni oder mit wenig ischränkige fahrbar gemäss dir! :groel:

scho fasch ribbler level of trolling hesch am starte! geil wie's machsch! :lol:

im übrige fahri fasch jede tag bmw im gschäft! :kicher:
400NM und lahmer als mi 1.6 crx usem 91i! :groel:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 03 Dez 2021 17:13 logisch. dr Z3 mit summerreife isch ja o im winter ohni oder mit wenig ischränkige fahrbar gemäss dir! :groel:

scho fasch ribbler level of trolling hesch am starte! geil wie's machsch! :lol:
Du weisch jo au wo ich wohn und wie d'Witterig do isch, gäll? Was Du alles meinsch zwüsse isch scho faszinierend ...

Aber schön, dass es Dir gfallt ... :lol:
Jones hat geschrieben: 03 Dez 2021 17:13 im übrige fahri fasch jede tag bmw im gschäft! :kicher:
Und das qualifiziert Dich jetzt für was genau?
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22559
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

vectrex hat geschrieben: 03 Dez 2021 17:17 Du weisch jo au wo ich wohn
das weiss ig evtl tatsächlech, nachdäm dis kontrollschild postet hesch! :kicher:
vectrex hat geschrieben: 03 Dez 2021 17:17 Und das qualifiziert Dich jetzt für was genau?
zum beurteile, dass es e lahmi gummichueh isch! :groel:

a propos lahm: :kicher:
extrem im nachteil mit fwd... :shock: :shock:


Quelle

BMW :auslach:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 03 Dez 2021 17:21 das weiss ig evtl tatsächlech, nachdäm dis kontrollschild postet hesch! :kicher:
Natürlich, uff em Kontrollschild stoht jo d'Wohngmeind. Du bisch würklich dr Tollschti.
Jones hat geschrieben: 03 Dez 2021 17:21 zum beurteile, dass es e lahmi gummichueh isch! :groel:
Die 400 Nm töned nach Diesel und so öppis würdi eh nie fahre egal vo wellem Hersteller :lol:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22559
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

vectrex hat geschrieben: 03 Dez 2021 17:28
Die 400 Nm töned nach Diesel und so öppis würdi eh nie fahre egal vo wellem Hersteller :lol:
ha leider ke wahl... :groel:

i dim kanton hesch ja nid wetter wie in miami z'ganz jahr.
drum isch dini ussag, de z3 sig z'ganz jahr ohni oder mit wenig ibuesse als alltagsbitch z'bewege halt e chli.. säge mer mal "speziell" wenn dr glich typ behouptet, e fröntler sig im winter nid z'bruche... :groel:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 03 Dez 2021 17:33 ha leider ke wahl... :groel:
Ah sesch, hani richtig grote. Du armi Sau ...
Jones hat geschrieben: 03 Dez 2021 17:33 i dim kanton hesch ja nid wetter wie in miami z'ganz jahr.
Natürlich, Du hesch rächt. Dr tiefschti Ort in unserem Kanton isch uf 249 Meter über Meer und die höchschti Stell uf 1169 Meter über Meer. Do machts jo wintertechnisch gar nüt us wo ich genau im Kanton wohn. :head2wall:
Jones hat geschrieben: 03 Dez 2021 17:33 drum isch dini ussag, de z3 sig z'ganz jahr ohni oder mit wenig ibuesse als alltagsbitch z'bewege halt e chli.. säge mer mal "speziell" wenn dr glich typ behouptet, e fröntler sig im winter nid z'bruche... :groel:
Nomol, chasch nid läse: Ich ha nie behauptet en Z3 M sig en allgemein annerkannti Fahrmaschine.

Du hesch das aber vom Civic Type R gseit. Und für mich isch es Auto kei Fahrmaschine wenns gege d'Mitkonkurrente (Golf und Megane) so abkackt sobalds mol es bitzli nass isch.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 03 Dez 2021 17:21 a propos lahm: :kicher:
extrem im nachteil mit fwd... :shock: :shock:


Quelle

BMW :auslach:
Was söll das Video jetzt wieder bewiese? Isch dä BMW en M3? Isch d'Stross nass oder verschneit? Ich verstand jetzt dr Zämmehang nid ganz.

Dä Integra het numme 1200 kg Leergewicht und en R32 um die 400 kg mehr. Isch jo klar dass der Honda gwünnt. Alles andere wär doch beschämend. tunkt mi sogar ziemlich langsam dä Honda für das Leischtigsgwicht. Aber scho klar: s'Drehmomänt fehlt halt wie bim S2000 ... :lol:
Zuletzt geändert von vectrex am 03 Dez 2021 17:59, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22559
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

vectrex hat geschrieben: 03 Dez 2021 17:49 Natürlich, Du hesch rächt. Dr tiefschti Ort in unserem Kanton isch uf 249 Meter über Meer und die höchschti Stell uf 1169 Meter über Meer. Do machts jo wintertechnisch gar nüt us wo ich genau im Kanton wohn. :head2wall:
ah ja in BL hets ja NIE schnee... :groel:
vectrex hat geschrieben: 03 Dez 2021 17:49 Nomol, chasch nid läse: Ich ha nie behauptet en Z3 M sig en allgemein annerkannti Fahrmaschine.
nei aber das:
vectrex hat geschrieben: 02 Dez 2021 22:16 Ich fahr min Z3 M au im Alltag und sogar im Winter - isch au es normals Alltagsauto für mich. Wenn mer es Auto nid ohni oder mit wenig Ischränkige im Alltag verwände cha isch scho mal prinzipiell öppis falsch gloffe für mich ...
und da itz gmerkt hesch, dass das e bullshit gsi isch, seisch efiach BL sig quasi wie i de karibik und es gäbi ke winter. NIE! :groel: :groel:
so viu zum thema "us dere sackgass chunnsch nüm use".. :1thumb:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22559
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

vectrex hat geschrieben: 03 Dez 2021 17:56
Was söll das Video jetzt wieder bewiese?
dass dir dis drehmoment nüt nützt, wenn gäge es windredli muesch aträte, wo guet uf dr strass liegt! :auslach:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 03 Dez 2021 17:58 ah ja in BL hets ja NIE schnee... :groel:
vectrex hat geschrieben: 03 Dez 2021 17:49 Nomol, chasch nid läse: Ich ha nie behauptet en Z3 M sig en allgemein annerkannti Fahrmaschine.
Jones hat geschrieben: 03 Dez 2021 17:58 nei aber das:
vectrex hat geschrieben: 02 Dez 2021 22:16 Ich fahr min Z3 M au im Alltag und sogar im Winter - isch au es normals Alltagsauto für mich. Wenn mer es Auto nid ohni oder mit wenig Ischränkige im Alltag verwände cha isch scho mal prinzipiell öppis falsch gloffe für mich ...
und da itz gmerkt hesch, dass das e bullshit gsi isch, seisch efiach BL sig quasi wie i de karibik und es gäbi ke winter. NIE! :groel: :groel:
so viu zum thema "us dere sackgass chunnsch nüm use".. :1thumb:
Wo ha ich öppis vo Karibik und kei Winter gschribe? Ich ha niene vo "kei Winter" gschriebe, sondern das es wintertechnisch je nach Wohnort en Unterschied macht.

Und was sött das für e Sackgass si? Du machsch Dich nume lächerlich.

Wenn de in Birsfelde wohnsch hets tatsächlich fascht nie Schnee. Und im Notfall chammer de Chlapf au emol 3 Täg im Winter stoh loh. Das lauft für mich unter "wenig Ischränkige". Goht alles - mer mues nume welle ...
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22559
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

fakt 1: e starche fröntler isch bi schnee (vorallem berguf) nid geil
fakt 2: e heckschlüüdere isch bi schnee aber o scheisse. weiss jede, wo das schomau gfahre isch (oder ihn nid fahrt und stah laht! :groel: )

es alltagsauto söttsch aber NIE müesse lah stah, süsch isches kes alltagsauto... mini meinig.

simple as that...

@emP: mach o no chli mit! der guten alten zeiten willen.. :mrgreen:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3884
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von siralos »

Also i muess ehrlich si, dr bruetsch het a chline bmw.(i128 irgendöpis)

De het mal ca. 30min. Brucht für ca. 1km...da hets zwar ou gschneit wie die sau und dr winterdienscht isch nüm nache cho. Ha ihn den usglachet und fraget, warum er nid 10 min zfuss gloffe isch, statt 3mal so lang zu fahre :groel:
Guet eventuel ischer eifach a schlächte fahrer gsi. :kicher:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3884
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von siralos »

vectrex hat geschrieben: 03 Dez 2021 16:58
siralos hat geschrieben: 03 Dez 2021 15:23
Waldschrat hat geschrieben: 03 Dez 2021 12:33 spritspare isch für armi.
Ig probiere fascht immer mit weniger sprit uszucho. Bi zwar oh muus arm.

Gibt ja so freaks, wo ungerenang so a wettbewerb mache, wer mit 20L am meischte wiit chumt. :groel:
Ich tank eifach immer nume für es Zwanzgernötli und ha no nie Problem gha ...
Sigi schiins de bescht trick um geld und moscht(das sowiso) zu spare.
Ig bi dört düre chli zu fuul. Ha mehr deswäge oh a diesel göhnt samt automatik getriebe.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 03 Dez 2021 18:11 fakt 1: e starche fröntler isch bi schnee (vorallem berguf) nid geil
fakt 2: e heckschlüüdere isch bi schnee aber o scheisse. weiss jede, wo das schomau gfahre isch (oder ihn nid fahrt und stah laht! :groel: )
Also Dis Textverständnis isch hüt würklich mangelhaft. Ich glaub das liggt an Dim hoche Bluetdruck im Momänt.

Au bi Nässi sind beidi nid geil. Das ha ich au niene, ich betone: niene gschriebe. Du hesch vo Fahrmaschine gredet, nid ich. Goht das jetzt ändlich in Din Schädel?
Jones hat geschrieben: 03 Dez 2021 18:11 es alltagsauto söttsch aber NIE müesse lah stah, süsch isches kes alltagsauto... mini meinig.

simple as that...
Drum hani jo au gschriebe "mit wenig Ischränkige". Wenn ich mis Auto in 365 Täg für 3 Täg mues stoloh, denn sind das für mich wenig Ischränkige.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

siralos hat geschrieben: 03 Dez 2021 18:12 Also i muess ehrlich si, dr bruetsch het a chline bmw.(i128 irgendöpis)

De het mal ca. 30min. Brucht für ca. 1km...da hets zwar ou gschneit wie die sau und dr winterdienscht isch nüm nache cho. Ha ihn den usglachet und fraget, warum er nid 10 min zfuss gloffe isch, statt 3mal so lang zu fahre :groel:
Guet eventuel ischer eifach a schlächte fahrer gsi. :kicher:
Da stimm ich Dir völlig zue. Wie gseit: Es chunnt druf a wo mer wohnt. Für mich passts in minere Region, würd ich aber im Oberwallis wohne hetti ziemlich sicher ganz es anders Auto.

Ich bi aber nid dä wo gseit het min BMW sig e annerkannti Fahrmaschine. Ich schwärm nume vom Motor, that's all ...
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4159
Registriert: 13 Mär 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 03 Dez 2021 18:03
vectrex hat geschrieben: 03 Dez 2021 17:56
Was söll das Video jetzt wieder bewiese?
dass dir dis drehmoment nüt nützt, wenn gäge es windredli muesch aträte, wo guet uf dr strass liegt! :auslach:
Wie gseit, dä Integra het mi jetzt ener enttüscht für das Leergwicht. Isch do s'VTEC defekt? :groel:

En R32 isch jo nid grad für Sprützigkeit und Fahrdynamik bekannt und dr Integra isch grad emol en Hunderschtel bzw. 21 Hunderschtel Sekunde schnäller? Really?
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22559
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

stah lah isch bi mir es NO GO bire alltagsbitch...

und dr civic ISCH e fahrmaschine. da isch sich d'fachwelt einig. ob er itz 7:34 oder 8:15 fahrt spiut gar ke rolle. d'fahrdynamik wird eigentlech überall globt.

wie chunnts eigentlech, dass dr civic trotz frontatrieb schneller beschleunigt als dr golf R?
sogar gemäss dim artikel... (einzig vo 0-50 und 180-200 verliert er...)

https://www.auto-motor-und-sport.de/tes ... che-daten/
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22559
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Jones »

vectrex hat geschrieben: 03 Dez 2021 18:29 Wie gseit, dä Integra het mi jetzt ener enttüscht für das Leergwicht. Isch do s'VTEC defekt? :groel:
er het GWUNNE! schneller als alles andere i dere startufstellig mit am wenigste leistig und du chunnsch und machsch sone spruch?
really? :groel: :groel:

DC5 :wixer:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3884
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von siralos »

vectrex hat geschrieben:
Da stimm ich Dir völlig zue. Wie gseit: Es chunnt druf a wo mer wohnt. Für mich passts in minere Region, würd ich aber im Oberwallis wohne hetti ziemlich sicher ganz es anders Auto.

Ich bi aber nid dä wo gseit het min BMW sig e annerkannti Fahrmaschine. Ich schwärm nume vom Motor, that's all ...
Ha oh nume wölle a luschtigi gschicht drii bringe, mehr nid. Miis outo fachwüsse isch ufem lvl vom ribbit, villecht ganz leicht mehr. :mrgreen:

Ig gloube miir alli wuerdi a subi i blauton choufe, würdi mir i waalis und i de bärge wohne.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 3 Gäste