World of Warcraft

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Guave
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Re: World of Warcraft

Beitrag von Guave »

Shadow isch immer no uffe DK bezoge.
Blood isch ja Tank. Frost isch mehr DualWield/DPS (DK only) und Shadow isch 2hander/DPS (mit Pet).
Es isch krass wie viel schade s Pet macht. Me ka also fascht dervoo ussgoo das es 1/4 bis 1/3 vom Schade generiert, vor allem wenns no zur Abomination kasch upgrade.
Wahnsinn isch au was Mastery ussmacht (ich schaff viel mit mastery, ich glaub das wird vo vielne DK player unterschätzt. Die meischte sind eh Blood oder Frost in instanze). DOTS mace bi mir 56% mehr Schade und ich ha no nid viel Mastery.
Ich has sehr guet druff vieli Gegner uff eimol z infecte. Zerscht Frostfever und plague uff ei Gegner und denn grad mit em 3. Knopf an alli im Umkreis vo xy Yards verteile (und allne machts glich viel schade wie wenn ichs direkt uff sie castet hätti).
In instanze muesch natürlich luege das nid Sheeps etc infiziersch und aggro machts au ziemlich. Also nach em infecte hau ich wirklich nur no grad uffe Mob wo der Tank au druffhaut :lol:
Erstuunlicherwies ha ich au in Heroic instanze bisher no kei Wipe verursacht. :groel:

Evo: der geilschti Warrior Change ha ichs 2x2hander Talent gfunde. Das gseht ja so geil uss mit dene fette Waffe :lol: Schade machts au übelscht.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

ah, du meinsch unholy :lol:

ja titan grip sich no frisch. aber isch jo scho sit em letshcte addon so. jez gits neuerdings au wider e talent wo 2x1h waffe damage erhööt, so das me t wahl het ob me mit 2x2h oder 2x1h spiele wot.
Guave
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Guave »

ich glaub ich beherrsch min Klass jetzt (im Gegesatz zum Tank damals), aber d die richtige Begriff für jede quark weissi no immer nid :lol:
Kasch mal DK Notes poste? ich find se niene (goot im gschäft nid).
Dört hets no e geili Sach drin bezüglich Selbschtheilig. 20% irgendwas vo 8% (aber mit Glyphe)
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

Death Knight
Blood

* Bone Shield now begins with 4 charges, up from 3 charges.

Frost

* Runic Focus now also increases spells change to hits by 9%. Spells are all Death Knight abilities that are not direct weapon strikes.

Unholy

* Blightcaller is now called Dreadblade and Increases Shadow damage done by 20%. Each point of Mastery increases Shadow damage by an additional 2.5%.
* Virulence no longer increases chance to hit with spells. Now increases the damage done by your diseases by 10/20/30%.
* Sudden Doom now only procs from main-hand auto attacks, proc rate no longer specified and now just shows up as “higher than rank 1″, “higher than rank 2″.
* Necrotic Strike casting time increase effect now lasts 10 sec, down from 15 sec.
* Death’s Advance (Tier 4) *New* – While your Unholy Runes are both depleted, movement-impairing effects may not reduce you below 100% of normal movement speed. /

Runeforging

* Rune of Swordbreaking / Rune of Swordshattering now reduces the duration of Disarm effects by 60%, up from 50%.

Glyphs

* Inscription: Glyph of Dark Succor – Causes your Death Strike ability to always restore at least 20% of your maximum health when used while in Frost or Unholy Presence.
Guave
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Guave »

Dark Succor isch must für PvP :lol:

Aber das Blightcaller/Dreadblade und Virulence schnalli überhaupt nid :lol: wtf is Blightcaller?
überhaupt han ich grausami Müeh mit so Proc effects. zum kompliziert für mis Hirn.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

wo wotlk useko sich hani kurz s DK startgebiet gmacht, denn ufghört mit wow und bis hüt kei bizeli mitem DK beschäftigt. somit kani der leider nit witerhälfe :lol:
Guave
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Guave »

Es verzellt der eh fascht jede DK öppis anders. Jede spielt e bitz anderscht.
Ich ha au lang in der Unholy Stance gspielt bis ich mal Frost ussprobiert ha. DPS machsch wesentlich mehr wenn nid e super Haste-Rating hesch. Wow, wenigschtens das hani begriffe. E Wunder :lol:
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

so wie ich das mitbeko ha macht frost mehr damage bi gruppe vo gegner. wenn gege single target spielsch kunsch mit unholy uf höcheri dps wärt. hesch di mit expertice/hit cap's und andere stat gwichtige füre DK usenandgetzt?
Guave
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Guave »

voll nid, ich ich wird nie schnalle was e ussbalancierte Charakter überhaupt isch :lol:
Aber der DamageMeter zeigt mich immer an 1. oder 2. Stell,w as für mich heisst das ich nid grundlegend falsch lieg mit dem was ich mach. E neus Item bewert ich immer "ussem Buuch" uuse obs öppis für mich isch.
Guave
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Guave »

Death Knights

-Death Coil damage has been reduced by roughly 10%.

-Icebound Fortitude now breaks stuns when used, in addition to providing immunity to them.

-Necrotic Strike's absorption effect is now reduced by the target's resilience. In addition, its debuff duration has been reduced to 10 seconds, down from 15.

-The spell hit bonus previously given by Virulence (Unholy) has been rolled into the Runic Focus passive effect that all death knights possess.

Talent Specializations

Unholy
-Blightcaller (Mastery) has been redesigned and renamed Dreadblade. It increases all Shadow damage by 2.5% per point of mastery.
-Dark Transformation now increases pet damage by 80%, down from 100%.
-Death's Advance (new talent): While both Unholy Runes are depleted, movement-impairing effects cannot reduce the death knight below 75/100% of normal movement speed.
Desecration is now also triggered by Necrotic Strike.
-The ratio of runic power return from Magic Suppression has been reduced by roughly one third.
-Rage of Rivendare now increases strike damage by 12/24/36%, down from 15/30/45%.
-Runic Corruption procs while the aura is already active now add 3 seconds to the existing aura duration, instead of simply refreshing/overwriting the existing aura.
-Shadow Infusion now increases pet damage by 8% per stack, down from 10%.
-Sudden Doom is now triggered only from main-hand auto attacks, and is normalized according to weapon speed rather than having a fixed percentage chance.
-Unholy Might (passive) has been reduced to a 5% Strength increase, down from 10%.
-Virulence has been redesigned. It now grants 10/20/30% additional disease damage.

Glyphs
-Glyph of Dark Succor (new glyph) raises the minimum healing done by Death Strike from 7% to 15% of maximum health, but only while in Unholy or Frost Presence.
-Glyph of Death's Embrace no longer refunds Runic Power when self-healing via Lichborne.

Runeforging
Swordbreaking and Swordshattering now reduce disarm duration by 60%, up from 50%.
Das sind die neuschte Patchnotes.
Es wird ziemlich was gänderet. Kei Ahnig was das wird usslöse. Im erschte Augeblick gsehts jetzt doch eher als Nerf uss :typej:
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

lulz, han anstatt em Gnome Mage en neue Warrior gmacht, isch underdesse scho fascht level 34 :typej: :lol: Gaht huere fix.

Han mal dual specc Fury / Prot. - was isch echt am beschte zum levele? Hät öpär en Build?

Geil isch bi Prot eifach, dassmer irgendwie 5 - 6 gääli Mobs ufs mal kille chan :kitzel: Rend + Thunderclap, denn mit cleave (han t glyphe) und siegesrausch eine nachem andere abeschwöre :1thumb: gaht huere schnell so, aber gaht halt nöd immer und überall. Gege einzelni herti gegner isch de Prot au starch, wege Bash z.Bsp. - cha susch nonig interrupte.. Und heroic strike chan au ganz geil abgah, wenns crittet, dur s talent denn nämli grad 2 mal :sabber:

Uf de andere Siite killt de fury normali Mobs schneller, öpä i 2-5 Sekunde :typej: en Crit mitenem Skill haut öpä 70-80% weg :wixer: - shit, beides isch huere guet :typej: Und Arms? Hani nonig mal probiert.. Scheisse! Vilicht chönt ich no vil besser skille? omgz!
Guave
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Guave »

Arms isch 2hander. Ich find fury geiler, vor allem well mit level 65 (?) kasch 2 Zweihänder equippe :lol:
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

ich behaupt es spielt kei so grossi rolle zum levle
ich ha eigentlich bi jedem addon usser cata MS gspielt zum levle, het dicke burst damage und t nonelite mobs sin mit de viele instant attacks schön schnell down gage usserdem bini sit jeher MS fan gsi und has au denn gspielt wenn die ganz warrior wält ufem fury trip gsi isch :lol: chli ironishc dasi jez mit cata uf fury bi. aber jez isches eh anders und fury het au dick instants. kasch jo mol uf MS skille und luege weli spielwiis der am beschte gfallt und nach dem goh. wie gseit, viel gits sich niit wenn ganz normal queste tuesch.

kasch jo mol di profil geh denn wirfi e aug uf das was so verteilt hesch :-D
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

Stahne jetzt vor level 37 :groel: Hüt knappi 19 Level gmacht, lulz, alli abegschwört hani :wixer: Morn vilicht gschiider en Pause mache :typej:

Im moment wird ich sicher wiiterhin Prot spile, möglich dassmer mit de anderne Skillige schneller kille chan. Aber es isch eifach voll easy mitem Prot. Chuum einisch hani währendemene Fight weniger als 60% HP, und ich fighte immer so gege 2-5 Gegner glichzitig, es gaht recht guet ab. Nachenem Fight hani denn au jewiils immer 90-100% HP und recht vil Rage, lulz - was willsch meh?

Vorher no im Chloschter gsi goge tanke, huere guet de Charge währendem Combat. Ganz geil isches gsi, voll im getümmel usecharged, well de Priest irgendwo suscht aggro zoge hät - huere gstuuned hends, scho nach eim schlag bini aawesend gsi und han de Mob wegzoge - abgeschwört! :wixer:

Min Char
Wahrschinli nöd grad de bescht Char woner objektiv gseh hend, aber hey, ich finds super :-D

e: Guet, han vorher no whirlwind freigspilt, ich glaub das chönt au no en guete Skill sii, mussi denn no usprobiere. :sabber: Uiuiui, bald gits Platte! :wixer:
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

So machts ebe schono Spass zum level. De Clip isch übrigens würklich vo mir :lol:

Quelle
Guave
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Guave »

öppe 8 mal knapp am Tof verbii :lol:
Guave
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Guave »

Es fangt scho wieder aa unfründlich z wärde.
Die beschte Damage Dealer fange aa kicke was nid mindeschtens aasatzwiis an sie aanekunnt.
Jetzt wird ich sogar scho kickt well ich uffem 3. platz DPS bi :wegguck:
Das sind aber nid Raids oder so, sondern eifachi Heroics.
Wie willsch bessers Gear kriege wenn Dich jede kickt? :lol:
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

es het nur 3 dds inere heroic, also isch platz 3 ned unbedingt de bescht :lol:
Guave
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Guave »

wenns 3 sind muess eine der 3. sii oder? simmer da einer Meinig?
wenn immer der 3. kickt wird all 10min, denn wird villicht dä kickt wo mal 2. gsi isch.

ich has uff jede Fall gseh. Ohni Gilde kasch abfahre in dä, Game. D Lütt ins unglaublich hässig in de instanze. Lerne darfsch nümme, das hesch bis vor 3 Wuche dörfe. Jetzt muesch uff Farmlevel sii suscht wirdsch kickt.
Es wird scho wieder militärisch, d Expansion isch erscht e bitz mehr als e Monet dusse. Kas nid sii oder?
Das isch der Grund gsi warum ich uffghört ha. Der Grund isch scho wieder aktuell und darum wirdi nümme verlängere und nur no game bis em Brueder sis Abo abgloffe isch.
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

Ja isch halt de Nachteil vom Random Gruppe Finder.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

ich spiel sit 6 jahr ohni gilde und chum sehr guet z'schlag demit.
und ich finds eher frech vo dir, dass es dir (lut diner eiegene ussag) offebar so total egal isch wie dini klass funktioniert.
scho mal dra denkt, wie frustrierend das au für anderi spieler si muess?
es isch halt es sozials game, du chashc ned eifach fründlichkeit vo anderne spieler erwarte, wenn du selber aber nidmal s'mindischte zum gmeinsame spiel wotsch biträge, nämlich dini klass z'verstah.
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

Nöd grad wenig Problem hends hüt mit de Server :typej:

Aber easy, bin underdesse level 50 :kitzel: Langsam gseht s Equip fängs schön us, mini neue Schultere ämel :-D

Aber die ganzi Gschicht isch sehr 'pro forma' worde. Es isch total easy, ich luege fängs gar nüme gross was so für gegner umesind.. Meischtens seckli mitem (epic scho..) Mount direkt zum "Boss" vomene Quest und killen denn gmeinsam mit allne Adds.. Es gaht eifach huere fix eso, ich bruch au nur öpä 20% vo mine Skills. Nur bi elite-Mobs zündi mal es paar Skills wo en Cooldown hend :typej: Denn aber grad so ca. 7 und ich verlür denn öpä 50HP i dem Fight... lulz..

Zwüsched Level 44-47 hani denkt, dasses langsam wider chli 'classic' wird vom levelspeed her. Aber sobaldi us de Eastern Plaguelands dusse gsi bin hend t quests eifach wider öpä 1.5x - 2.0x so vil Exp gäh, ez gahts wider wis Bisiwätter.. vo 49 uf 50 öpä 20min oder so :typej:

e: olol, mit de neue Glyphe heilt min Victory rush - woni nach jedem killte Mob bechume - gschmeidigi 33% vo mine gsamte HP, dezue hani no 50% Schadensreduktion und irgendwie 10% Dodge / 5% Parry / 20% Block - easymode pur.

Hüt als Def-Warri am 2. meischte Schade gmacht im Warsong, lulz - irgendwie sehr komisch das Game :groel:
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

Dragon hat geschrieben:Es fangt scho wieder aa unfründlich z wärde.
Die beschte Damage Dealer fange aa kicke was nid mindeschtens aasatzwiis an sie aanekunnt.
Jetzt wird ich sogar scho kickt well ich uffem 3. platz DPS bi :wegguck:
Das sind aber nid Raids oder so, sondern eifachi Heroics.
Wie willsch bessers Gear kriege wenn Dich jede kickt? :lol:
kani nit wirklich teile die meinig. üssersch sälte hani wirklichi scheissgruppe wome nit fertig spiele ka. glaub 2 mol gha bis jez.
das mitem damage mues me halt chli genauer ahluege... nur platz 3 an sich seit jo gar nix us, wie du seisch eine muess dr drit sih. me muess die genaue zahle ahluege. ich fass mer ammigs au an kopf wenni seh das lüt mit gliich guetem equipment weniger wie t helfti vo mim damage fahre (ohni dir das unterstelle zwelle). und so isches halt scho sehr müehsamt, teils sogar unmöglich t instanz inere vernünftige zit durezspiele.

was ich chli stuub find ich dr damage vo tanks... angersch krass
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
World of Warcraft

Beitrag von h4xX0r »

Ich find de dungeonfindet huere krass.
Geschter hämmer es arschloch usegvoted und zack isch de nächscht tank da.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

Gaylien, was für server problem hesch du gha? Eifach schwachi latenz? Ich han sit geschter in instanze so paar sekunde freezes zwüschwdure, glaube aber es lit eher am neue pc
Antworten