han glaubs keis vo denne games richig viel gxspielt. nur daytona saturn mal für e wuche ide WG, will mer keis anders game gah händ.
Racegames = :chotz:
Re: Was spielsch grad retrigs?
Verfasst: 17 Apr 2011 19:53
von m.o.terra kaesi
geosnow hat geschrieben:han glaubs keis vo denne games richig viel gxspielt. nur daytona saturn mal für e wuche ide WG, will mer keis anders game gah händ.
Racegames = :chotz:
ziit lang mis lieblingsgenre gsi, aber scho so: häbt ned so lang äne. ergend einigsch vertleidets.
lieber hani shooters, run'n'gunner, sportgames ond notüli mini geliebte multiplayergames
Re: Was spielsch grad retrigs?
Verfasst: 17 Apr 2011 19:58
von Fade
D A Y T O N A – A R C A D E = unforgettable moments
Re: Was spielsch grad retrigs?
Verfasst: 17 Apr 2011 20:20
von damian
m.o.terra kaesi hat geschrieben:
hanf hat geschrieben:sega rally gseht sehr guet us ufem saturn. nöd wesentlich schlechter als i de spielhalle (was mer vom daytona leider nöd chan behaupte). Perfekti Lernkurve vo de erste Sekunde bis nach über 100h üebe. Ich wüsst nöd weles game das sust no vo sich behaupte chönt...
ech geb der rächt, dass sega rally onglaublich suuber gmacht esch. grad s'drifting macht spass wi fasch i käm game sosch. det ponktet au saturn daytona enorm ond beid schlönd i däm ponkt d'Ridge Racers! för mech esch sega rälly aber käs 10/10 game wells eifach es betz zwänig challenge bziete häd ossert highscorejagd. d'gägner send eifach au zwenig fordernd. tänk nor mol a d'ridge racers (v.a. die alte) wo mer dä gägner im röckspiegel häd ond emer of dä verse esch, mega nerve-game. die meischte ridge racers send hött aber schrott (s1, s2 ond alli of dä ps2/3). daytona wederom wär met 2-playermodus ond weniger clipping locker es 10/10 game worde!
ja, da häsch recht. d'gegner sind nöd so intelligent. hät mi erstuunlicherwiis nie gstört...
ps. ich find sega rally 2 dä geilst arcaderacer. im gametown züri häts es twin sega rally 2 cab mit hydraulic. bim gas gä druckts di gad in sitz ine und au sust gahts ziemli ab...
Re: Was spielsch grad retrigs?
Verfasst: 17 Apr 2011 20:31
von m.o.terra kaesi
paar MD games ahzockt:
alien storm - trashig but i like ergendwiä. dä gege häts jo mol reviewt.
bulls vs lakers - mega oldschool ( no salte EA logo). besser as sin ruef!
midnight resistance - tatsachlich: d'stürig esch ganz andersch als im arcade ond zwar vell besser! review folgt
alien soldier & x-ranza - die beide gfx powerhouses :-0
nhl 97 & 98 - nüt meh neus leider.
Re: Was spielsch grad retrigs?
Verfasst: 17 Apr 2011 20:37
von damian
ranger x findi recht geil obwohl ich gar nöd uf so spiel stah...
sehr abwechsligsriichs leveldesign mit vieol taktik und technisch atemberaubend...
alien soldier isch sowieso huere geil. sehr fordernd und abwechsligsriich. es gaht huere ab. nur dä 7-force boss isch chli gar schwierig worde...
Re: Was spielsch grad retrigs?
Verfasst: 17 Apr 2011 20:45
von m.o.terra kaesi
...ah jo, s'MD castlevania hani au serscht mol ahzockt (be halt emer no es MD newbie): wenn's wiiter so guet blibt schlohts locker all snes/nes versione!
Re: Was spielsch grad retrigs?
Verfasst: 18 Apr 2011 01:23
von Tatsujin
alien soldier isch würkli ds top game uf em MD was technik abelangt.
nur chani das leider vom ranger x nöd so behaupte. weiss nöd weshalb das game i dere hinsicht immer so bejublet wird?
logisch, technisch sehr schlächt ischs nöd in anbetracht was abgaht, aber es zwingt ds MD so dermasse id chnüü mit immensem geflacker und slows das es mir grad jede spielspass nimmt.
Re: Was spielsch grad retrigs?
Verfasst: 18 Apr 2011 08:16
von damian
mer unterschätzt ebä wieviel objekt im ranger x amel tatsächlich ufem bildschirm sind. dänn chömet no diversi spezialeffekt derzue.
s'beidruckendste md spiel vo dä technik här findi panorama cotton:
ab minute 27 gahts denn voll ab, bin usem stuune gar nümme usecho woni s'erst mal gseh han dass das en megadrive alles anebringt...
dä allergeilst special effect of ever chunt dänn exakt bi 28:30
Und dä best abspann of ever häts au no gad das spiel...
shit, de cotton effekt esch jo wörkli mega krass!
ond alles ohni mod7 ond zuesatz-chip?!
Re: Was spielsch grad retrigs?
Verfasst: 18 Apr 2011 13:02
von damian
ja, ganz ohni. ich han kei ahnig wies das gmacht händ. irgendwie händs wohl einzelni zeile nah dis nah usblendet... bim winds of thunder im intro häts glaubs dä gliich effekt, eifach nöd so schön in szene gsetzt. es schint also zga, sofern mers nur uf einere achse bi eim bild macht...
woni das s'erst mal gseh han bini usem stuune gar nümm usecho...
Re: Was spielsch grad retrigs?
Verfasst: 18 Apr 2011 14:56
von Tatsujin
de effekt bim panorama isch doch eifach es scrolle mit glichziitigem ziilestrecke vom hintere layer? guet gsehts allemal uus.
mer chönt na viel meh us dene 8/16bit hardwares usehole, wenn mer weiss/wüsst wie. lueg d map vom pier solar. oder d demos vom chris wo z.b. axelay uf supergrafx hardware lauft.
es git einigi lüüt die sind hüt uf dene alte plattforme viel schlauer als alli programmierer früener zäme.
hanf hat geschrieben:woni das s'erst mal gseh han bini usem stuune gar nümm usecho...
jojo de Pornoramler Cotto isch eso super, vorallem de Endsequenz
Re: Was spielsch grad retrigs?
Verfasst: 19 Apr 2011 07:59
von damian
Tatsujin hat geschrieben:de effekt bim panorama isch doch eifach es scrolle mit glichziitigem ziilestrecke vom hintere layer? guet gsehts allemal uus.
es git einigi lüüt die sind hüt uf dene alte plattforme viel schlauer als alli programmierer früener zäme.
ja genau. ich weiss halt nur nöd wie dass das ziile strecke (also eigentlich ischs ja äs zämestuuche) funzt.
ich han sgfühl mer chönt ufem md und pce ev zoomeffekt mache, indem mer für jedi grössi wos objekt chan ha im ram abspeicheret weli pixel dass dänn zeichnet werdet und welli nöd. dänn bruchsch pro grössi wos bild chan ha nur 1 bit bro breite und höheeinheit wo dir denn seit öb die ziile/spalte zeichnet söll werde oder nöd...
Re: Was spielsch grad retrigs?
Verfasst: 19 Apr 2011 10:43
von Tatsujin
frög mich nöd wie mer so was programmiere chan, das weisch du viel eher als ich. ich weiss nume, das schier alles möglich isch, au ohni mode7 und hardware parallax
Re: Was spielsch grad retrigs?
Verfasst: 19 Apr 2011 12:44
von geosnow
ernest evans. de chan rotiere.
Re: Was spielsch grad retrigs?
Verfasst: 19 Apr 2011 14:21
von damian
aber säb isch mcd... dä hät extra chips drin...
Re: Was spielsch grad retrigs?
Verfasst: 19 Apr 2011 14:23
von damian
Tatsujin hat geschrieben:frög mich nöd wie mer so was programmiere chan, das weisch du viel eher als ich.
ich weiss eifach dass alles wo mit lineare berechnige chan gmacht werde gaht, und alles wo multiplikation und division brucht nöd gaht...
3d effekt macht mer klassischerwis mit multiplikatione (bevors 3d grafikchips gä hät hät mer drum prozessore mit fpu (=floating point unit) chöne nä)
ohni fpu bliibt der aber nüt anders übrig mit lineare additione und subtraktione d'wert zberechne... zur hilf chan mer natürlich datebanke nä wo gwüssni wichtigi wert gspeicheret sind etc...
Re: Was spielsch grad retrigs?
Verfasst: 19 Apr 2011 15:36
von Avenger
geosnow hat geschrieben:earnest evans.
korrigiert
Re: Was spielsch grad retrigs?
Verfasst: 19 Apr 2011 20:53
von geosnow
hanf hat geschrieben:aber säb isch mcd... dä hät extra chips drin...
gits au als modul mit de gliche effect. us version.