zwirrlibatz hat geschrieben:d'oberwält mit de optik und de müsig würkt mängisch wie e bitz Skies of Arcadia. ich erwarte jedesmal es schiff mit dene pirate drin.
zwirrlibatz hat geschrieben:d'oberwält mit de optik und de müsig würkt mängisch wie e bitz Skies of Arcadia. ich erwarte jedesmal es schiff mit dene pirate drin.
ds gliche dänki ou immer
mir sötted scho längschtens mindeschtens SoA III spiele chöne.
Das Resultat wirkt wie ein spielgewordenes Ölgemälde.
wahr. im Faron Wood isch es es bitz wie det im Oblivion wo me ines bild inegaht. vorallem die entferntere hindergründ mit dem pinseltupffilter.
aber ich steck sit em wuchenänd fescht. dritti wält, d'mine, de ruum nachdämm me 3x glaubs mit em wägeli hett chöne fahre. de gross rund ruum überquert und denn chunnt wieder e türe und aber dänn? ich find kän krischtall zum driihaue falls me das müesst.
sidusson hat geschrieben:roffelz, es wär würklech sooooo schön mau sprachusgab ds ha anstatt das huere gegrunze..
bloss nöd. es gitt spieli mit super sprachusgab und wo's es au bruucht. aber da bim zelda nö, nöd zletscht will ich so japan emo befürcht. es hett zbsp mal en guete momänt wo me eigetli en wuetusbruch erwartet aber es chunnt nur es generischs schnaubhrmppfff und de ärger staht im text. glaubs bim Groose. schebe herzig und kurlig und passt. oder de Fledge, wenn die afanged rede chönnts evtl viel spielmagie kabott mache.
sidusson hat geschrieben:dzelden singt ja dasmau ou
oh ja, det hetts mich grad echli präventiv tschuderet wäge ntsc-j kullerauge singsang aber es isch dänn okey gsi. und ich hamer i erinnerig grüeft dass die chlii uf de malon ranch au viel gsunge hett.
es gäb me gefühl!
han so scho gnueg. die eigne wo me chan drin ini projiziere. sind ebe die beschte.
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 15 Nov 2011 10:09, insgesamt 1-mal geändert.
sidusson hat geschrieben:aber wes nintendou richtig macht
THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABYTHE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY THE BABY
Ende Diskussion.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz