i member.
Moderator: Avenger
aber hüt, isch morn bereits gester...
Umgekehrt wird ein Schuh draus... ich bin jetzt eingesperrt da ich kein Zertifikat möchte. So einfach kann man so gut wie jede Tatsache verbiegen.Jones hat geschrieben: ↑28 Sep 2021 09:33 by the way, geili drohig: wenn z'covid gsetzt abglehnt wärdi, chönn niemer meh is usland reise..![]()
https://www.20min.ch/story/waere-schwei ... 1167182701
Mastler(P) hat geschrieben: ↑28 Sep 2021 12:25
ih weli richtig gömmer denn global, wenn villi sache nöd mache döfsch ohni erlaubnis?
ohni dich, schieheilige verordnige zfüege?
nei, die mached was ihne gseid wird und kassiered dafür hinedurre ab.
was meisch wär ih dem szenario für dich di bescht option?Ribit X Titan hat geschrieben: ↑28 Sep 2021 13:18 Du bist aber schlau... wäre ich ein Diktator würde ich dich entweder einkerkern oder zum Freund machen. Bloss nicht frei rumlaufen lassen...
das isch dini behouptig wo whs am gliche ort gläse hesch, wo steit, dass dr adolf de jude nur d'schädlinge use de chleider gholt het..Mastler(P) hat geschrieben: ↑28 Sep 2021 13:17nei, die mached was ihne gseid wird und kassiered dafür hinedurre ab.
$Jones hat geschrieben: ↑28 Sep 2021 12:56 äbe... säge ja oligarchie...
d'schwiz isch trotzdem unabhängig vom fauci und co... also indirekt halt dür die situation wo mir itz hei aber wenn meh dir so zuelost (bzw. liest) chönnt meh meine, das wäri vom berset und allne da plant worde...
d'schwiz hets im gägesatz zu andere länder säuber ir hand aber dür die mediali nonstop panikmache isch das äbe o nume ir theorie besser...
du bisch ganz en gruusige glichmacher.Ribit X Titan hat geschrieben: ↑28 Sep 2021 12:59 (und schon gar nicht Kommunismus, den gabs doch noch nie)
das isch leider so. er gseht nur d'oberflächi. schad. d'mitti hät wohl kenn klare durchblick.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste