lüge isch hüt ja au definitionssach....gemäss factcheckerJones hat geschrieben:4h lang lüge wär easy für ihn.. lol
Aber äbe.. dr ander isch nid besser aber dementer...

Moderator: Avenger
lüge isch hüt ja au definitionssach....gemäss factcheckerJones hat geschrieben:4h lang lüge wär easy für ihn.. lol
Aber äbe.. dr ander isch nid besser aber dementer...
scho so:thaeye hat geschrieben:lüge isch hüt ja au definitionssach....gemäss factchecker
Buccaneer hat geschrieben:Ich wür mich nie uf es Video verlah, wo gad mal 5- 10 Sekunde vonere Red zeigt, wo mehreri Minute gaht. So chasch alles usem em Kontext risse...
Obwohl klar isch, das US Soldate dummi Bastrade sind so glaubed, ihrem Land en Gfalle zmache, isch es natürli es Todesurteil für jede politischi Kanditat i de USA.
Mastler(P) hat geschrieben:Buccaneer hat geschrieben:Ich wür mich nie uf es Video verlah, wo gad mal 5- 10 Sekunde vonere Red zeigt, wo mehreri Minute gaht. So chasch alles usem em Kontext risse...
Obwohl klar isch, das US Soldate dummi Bastrade sind so glaubed, ihrem Land en Gfalle zmache, isch es natürli es Todesurteil für jede politischi Kanditat i de USA.obwohl ich bi dem clip finde das es gnueg usseid unds nöd wükli andersch interpretiere chasch.
und susch chasch ja dä länger clip luege und die ganz red verfolge wennd wötsch.
thaeye hat geschrieben:frauefeind au na grad.
ok, fair.Buccaneer hat geschrieben:Viellicht hed er vorhermal gseid: Ihr chönnd stolz uf eu si, ihr sind de Backbone vo dem Land und die wo säged, das ihr stupid Basterds sind, sind Verräter und träged en Turban.
Und das her er spöter nomal als Joke ufgno...
Has mal korrigiert...Ribit hat geschrieben:Der kann ja noch schlechter englisch schreiben als Du deutsch, aber Dir sei versichert, Du bist noch oberhalb des Mittelmasses. Ich verstehe gut wenn er nicht gut ankommt, da dieses Niveau eine Zumutung ist.
Das hat mit meiner Erfahrung wenig zu tun, aber um was es geht weiss ich jetzt besser. Das Nachtcafe brachte mehr Erleuchtung als alle Schönredner zusammen addiert.
bin live debiiithaeye hat geschrieben:hüt s erste duell-biden/trump
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 1 Gast