Au namal für dich: http://www.thegforum.ch/viewtopic.php?f ... 50#p208394" onclick="window.open(this.href);return false;Trunks hat geschrieben:Damals wo d'Playsi 3 usächo isch, isch das Grät doch au 4987904387 Milliarde mal besser gsi. CELL.
XBone - s Topic
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
mousch luege, git den sicher bald en PS4 hack wo d xbone games abspiele laht, au ohni kinecfark und internetzaabindg 

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Re: Xbox One revealed :palmface:
bnei wars nicht. cell war besser aber d'gpu war shit und im gegesatz (für 2005) in der 360 extrem super.Trunks hat geschrieben:Damals wo d'Playsi 3 usächo isch, isch das Grät doch au 4987904387 Milliarde mal besser gsi. CELL.
Glaubs so Spec's vergliche tuät mehr sit em Master System nümä.
Tatsujin hat geschrieben:mousch luege, git den sicher bald en PS4 hack wo d xbone games abspiele laht, au ohni kinecfark und internetzaabindg

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Übrigens: De Topictitel sött me no apasseTatsujin hat geschrieben:xbone

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Ich chum doch bi dem Züügs nöd druss.Gurgelhals hat geschrieben:Au namal für dich: http://www.thegforum.ch/viewtopic.php?f ... 50#p208394" onclick="window.open(this.href);return false;Trunks hat geschrieben:Damals wo d'Playsi 3 usächo isch, isch das Grät doch au 4987904387 Milliarde mal besser gsi. CELL.
Aber dä Mah vo Sony hät gseit Cell seg dä richtig herti Shizzel, dä Mah vo Microsoft hät dem nie wiedersproche.
Musch mal luäge da:
A:
CELL - Beschte jemals, schnäll schön und mega.
B:
Nöd Cell - Nöd s'beschte jemals, nöd so schnäll und schön aber bitzli mega.
Rat mal welles Xbox und welles Playsi 3 gsi isch
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Shit, es wird immer besser: http://www.gamesindustry.biz/articles/2 ... hievements" onclick="window.open(this.href);return false;
Achievements für's Färnsehluege

Achievements für's Färnsehluege

Hät mehr im 2005 no Rollschue brucht? Ich gang hüt an ä Rollschueh Disco, chunsch au?BrainBug hat geschrieben:bnei wars nicht. cell war besser aber d'gpu war shit und im gegesatz (für 2005) in der 360 extrem super.Trunks hat geschrieben:Damals wo d'Playsi 3 usächo isch, isch das Grät doch au 4987904387 Milliarde mal besser gsi. CELL.
Glaubs so Spec's vergliche tuät mehr sit em Master System nümä.
Re: Xbone revealed :palmface:
:lolz:Gurgelhals hat geschrieben:Shit, es wird immer besser: http://www.gamesindustry.biz/articles/2 ... hievements" onclick="window.open(this.href);return false;
Achievements für's Färnsehluege![]()
![]()
Musch luäge dä Böhme chauft sie jetzt.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Dänn los uf die Lüüt da ine, wo drus chömed, statt eifach chli tumms Züüg z'schwätzeTrunks hat geschrieben:Ich chum doch bi dem Züügs nöd druss.

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Es zeigt sich nume, dass Lüüt ihri präferierti Konsole us Prinzip verteidige. Egal wie wichtig es Kriterium isch, wenn das binere neue Gen irrelevant wird, suecht me sich das nöd bimene andere Grät, sondern lobt marketreu eifach anderi Kriterie. Und no so fundierti Kritikpünkt sind eim natürli scheissegal. Chasch nöd ernscht näh.Gurgelhals hat geschrieben:S'Krasse isch eigentlich Folgendes: Bisher hätt me sich amel bi neue Konsole sofort uf d'Leischtigsdate gstürzt und sich gägesiitig d'Chöpf drüber igschlage, welli jetzt stärcher isch und welli schwächer. Es isch s'Wichtigschte überhaupt a ere neue Konsole gsi.
I dem Fall liits jetzt zwar wäge de identitsche Architektur in ere nie dagwesene Düütlichkeit uf de Hand, dass d'PS4 um die 50% leistigsfähiger isch als de Xbone, aber de Aspekt isch total in Hindergrund gruckt und niemert diskutiert und striitet drüber, will alli entweder komplett verwirrt oder verärgeret sind oder sich aber schlapp lached über das komische TV/DRM/Kinect/Always On-Gugusgrät, wo MS da präsentiert hätt
I speeled my drink!
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
HAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHGurgelhals hat geschrieben:Shit, es wird immer besser: http://www.gamesindustry.biz/articles/2 ... hievements" onclick="window.open(this.href);return false;
![]()

etz muess de goose aber doch au sicher eini ha. chasch ja wohl of em PC vergässe. aber wer weiss.

Ich mag doch so technisch Züügs nöd läse, isch viel eifacher sich eifach was us dä Finger z'suuge und dänn z'behaupte.Gurgelhals hat geschrieben:Dänn los uf die Lüüt da ine, wo drus chömed, statt eifach chli tumms Züüg z'schwätzeTrunks hat geschrieben:Ich chum doch bi dem Züügs nöd druss.
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Wenn derbii kreativ bisch? No problem!Trunks hat geschrieben:
Ich mag doch so technisch Züügs nöd läse, isch viel eifacher sich eifach was us dä Finger z'suuge und dänn z'behaupte.
Wenn aber Schrott usem Internet nacheplapperisch, denn verwend doch Schrott vo Lüüt, wo ahnig hend!
hm. Das tönt irgendwie schief...
Ach ich bin scho ds lang im Forum hüt!
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
When I awake, I am the beggar of the world.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Tatsujin hat geschrieben:HAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHGurgelhals hat geschrieben:Shit, es wird immer besser: http://www.gamesindustry.biz/articles/2 ... hievements" onclick="window.open(this.href);return false;
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ich glaub de Film isch z'optimistisch: D'Mänschheit wird lang vor em Jahr 2505 scho sowiit si

Zuletzt geändert von Gurgelhals am 24 Mai 2013 17:35, insgesamt 1-mal geändert.
Ich finds schön wie sich da in de eint "Experte" a ander reiht und jede meint 's besser ds wüsse als milliardeschweri Konzern. Zudem isches mittlerwile beschämend was für "Experte" sich de Tagi mittlerwile für Interviews holt. 

Zuletzt geändert von emP am 24 Mai 2013 17:38, insgesamt 1-mal geändert.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Aber jetzt mal ohni Chabis, damals im 2005 resp. 2006 hät's doch niä würklichi Spec's Diskussione geh? Oder? Klar wäg em Wii, resp. mehr hät eifach gseit wiä wahnsiinig wenig Saft dä Wii hät. Aber zwüschet Xbox und Playsi doch niä gross. Playsi isch knapp 1,5 oder 1 Jahr spöter usächo und jede hät im Internet doch behauptet sie segi massiv stärcher aber halt viel komplizierter zum Programmierä. Isch doch niä im irgendwelchi Specs gange bim ganze geflame zwüschet dä Konsole. Oder bländ ich da was us?
Diä letschte Jahr wänn mehr vo Spec's gredet hät, hät mehr einfach Nintendo usglachet. Obwohl damals mit em Wii hät Nintendo eigentlich zimmli schnäll dänn afange über diä lache wo zerscht glachet händ.
Diä letschte Jahr wänn mehr vo Spec's gredet hät, hät mehr einfach Nintendo usglachet. Obwohl damals mit em Wii hät Nintendo eigentlich zimmli schnäll dänn afange über diä lache wo zerscht glachet händ.
ich komm auch nicht "druss", aber:Trunks hat geschrieben:
A:
CELL - Beschte jemals, schnäll schön und mega.
schön, schnäll und kompliziert und vorm hintergrund, dass die leute damals nid en funke von parallelprogrammierung verstande habe (was se auch heut noch nicht wirklich tun) e fatale konzeptionelle fehlentscheidung. besonders weil der tradeoff war so ne relativ bescheidene GPU zu verbaue. das vermischt mit sonys arroganz ihre systemdokumentation nid ins englische zu übersetzte (übersetzt euchs doch selbst hamn se damals gesagt) führte zu teils grauenhaften multiplattformspielen.
aber mann kann jetzt nüd sage dass s paket deswege komplett verschisse gewese ist. wenn jemand die mittel investiert hat, kamen da echt erstaunliche sachen bei raus. ich kam grad letzte woche vom crysis3(pc) spiele und hab mal wieder s uncharted 2 reingehaun und jetzt ratet mal welches spiel die besseren texturen hat. und das bei 256MB VRAM, the fuck? wie geht das

deswege sag ichs nochmal: ich werd insane sony irgendwie vermisse...
Du Techniknerds mal ä Frag, nach dä Präsekonferänz hät's ja no diä Rundi geh mit denä anderä 4 über Nerds wo das Ding glaubs konzipiert händ. Jede vo denä hät mindestens 2 Chind im Chäller - so händs emel usgseh.
Jedenfalls dä einti (dä mit em Rossschwanz) hät gseit, d'Xbox wird durch d'Cloud sooooo viel stärcher will sie alles chönd uslagere und so wiiter. Was meint dä Mah dämit? Alles wird gstreamet vo dä Cloud, oder mehr leit Date dete ab oder was.
Chum nöd druss.
Ah ja chan mehr's mir eifach erkläre, am idealste mit Handpuppe. Ich han gern Handpuppe
Jedenfalls dä einti (dä mit em Rossschwanz) hät gseit, d'Xbox wird durch d'Cloud sooooo viel stärcher will sie alles chönd uslagere und so wiiter. Was meint dä Mah dämit? Alles wird gstreamet vo dä Cloud, oder mehr leit Date dete ab oder was.
Chum nöd druss.
Ah ja chan mehr's mir eifach erkläre, am idealste mit Handpuppe. Ich han gern Handpuppe
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
grad letschti mal wieder gluegt. aber lol, fernseh achievments. dä avangler chriegt di ganz härte.Gurgelhals hat geschrieben:Ich glaub de Film isch z'optimistisch: D'Mänschheit wird lang vor em Jahr 2505 scho sowiit si
finished cheap 0/10 flick.
:typej:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Wieso söt mä sich drüber strite wemä weiss das d PS4 agäblech zu 50% me power het?Gurgelhals hat geschrieben:S'Krasse isch eigentlich Folgendes: Bisher hätt me sich amel bi neue Konsole sofort uf d'Leischtigsdate gstürzt und sich gägesiitig d'Chöpf drüber igschlage, welli jetzt stärcher isch und welli schwächer. Es isch s'Wichtigschte überhaupt a ere neue Konsole gsi.Uriel hat geschrieben:Und ich han ds Gfühl gha, ich mües ds Forum «bekehre».Bejita hat geschrieben: Mir si jung und wiud gsi!
Shit.
I dem Fall liits jetzt zwar wäge de identitsche Architektur in ere nie dagwesene Düütlichkeit uf de Hand, dass d'PS4 um die 50% leistigsfähiger isch als de Xbone, aber de Aspekt isch total in Hindergrund gruckt und niemert diskutiert und striitet drüber, will alli entweder komplett verwirrt oder verärgeret sind oder sich aber schlapp lached über das komische TV/DRM/Kinect/Always On-Gugusgrät, wo MS da präsentiert hätt

kennst gaikai? stell dir vor dass statt em ganze nur die hälfte vom spiel ufm server berechnet wird. funktioniere wird das aber bei sachen wie grafik wohl nicht, weil die latenz viel zu hoch ist, um beide systeme zu effizient zu synchronisieren.Trunks hat geschrieben:
sie hamn da quasi nachgelabert was ken kutaragi von cräzysony 10 jahre zuvor für di ps3 versproche (und später nid gehalten) hat.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Tatsujin hat geschrieben:mousch luege, git den sicher bald en PS4 hack wo d xbone games abspiele laht, au ohni kinecfark und internetzaabindg

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
:typej:Gurgelhals hat geschrieben:Shit, es wird immer besser: http://www.gamesindustry.biz/articles/2 ... hievements" onclick="window.open(this.href);return false;
![]()

lulz, muss ich mal guckenGurgelhals hat geschrieben:Tatsujin hat geschrieben:HAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHGurgelhals hat geschrieben:Shit, es wird immer besser: http://www.gamesindustry.biz/articles/2 ... hievements" onclick="window.open(this.href);return false;
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ich glaub de Film isch z'optimistisch: D'Mänschheit wird lang vor em Jahr 2505 scho sowiit si
Zuletzt geändert von PlanetHarrieR am 24 Mai 2013 18:01, insgesamt 1-mal geändert.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it