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Re: Was spielsch grad retrigs?

Verfasst: 08 Apr 2011 06:15
von geosnow
also 4/5 findi scho mega.

Re: Was spielsch grad retrigs?

Verfasst: 08 Apr 2011 07:18
von boergi
m.o.terra kaesi hat geschrieben:eliminator (gremlin 1981)
du hesch e vektor monitor?
oder gets e raster version?

Re: Was spielsch grad retrigs?

Verfasst: 08 Apr 2011 07:39
von mastercello
MAME ;-)

Re: Was spielsch grad retrigs?

Verfasst: 08 Apr 2011 07:54
von m.o.terra kaesi
bingo, mame.
wär geil das mol amene vektor moni tzgseh *sabber*

Re: Was spielsch grad retrigs?

Verfasst: 08 Apr 2011 08:04
von damian
also shock troopers findi einiges schlechter wie mercs. macht zwar uf de erst blick en sehr guete iidruck. hät aber nur sehr wenig spielerischi und grafischi abwechslig im ganze spiel.

Re: Was spielsch grad retrigs?

Verfasst: 08 Apr 2011 08:31
von boergi
vektor games uf MAME :typej:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Verfasst: 08 Apr 2011 08:36
von Fade
hanf hat geschrieben:also shock troopers findi einiges schlechter wie mercs. macht zwar uf de erst blick en sehr guete iidruck. hät aber nur sehr wenig spielerischi und grafischi abwechslig im ganze spiel.
Shock Troopers macht meer mee schpass…
au dass chasch uuswiiche metnere hechtrolle zB…
atmosfäre, sound etc…

Re: Was spielsch grad retrigs?

Verfasst: 08 Apr 2011 08:43
von damian
ich find bim shocktroopers isch gameplay immer gliich: immer di gliiche hintergründ. immer di gliiche gegner. macht öppe 5 minute spass. aber die 5 minute sind defür ziemli geil...

Re: Was spielsch grad retrigs?

Verfasst: 08 Apr 2011 08:53
von Fade
hanf hat geschrieben:ich find bim shocktroopers isch gameplay immer gliich: immer di gliiche hintergründ. immer di gliiche gegner. macht öppe 5 minute spass. aber die 5 minute sind defür ziemli geil...
Mercs marschiersch sozäge dors game dore…
Nome di schpötere gägner send wörkli fordernd…
Liit meer eifech weniger…

Re: Was spielsch grad retrigs?

Verfasst: 08 Apr 2011 09:55
von damian
Mercs marschiersch sozäge dors game dore…
ich han ebä gern so spiel womer sehr schnell chan vorwärts cho. ev liegts genau a dem... twinkle tale (md) findi drum au so super falls das kännsch...

Re: Was spielsch grad retrigs?

Verfasst: 08 Apr 2011 10:16
von sadoanarcho
hanf hat geschrieben:also shock troopers findi einiges schlechter wie mercs. macht zwar uf de erst blick en sehr guete iidruck. hät aber nur sehr wenig spielerischi und grafischi abwechslig im ganze spiel.
ich find Shock Troopers 's beschte Spiel vo sinere Art, es gid nöd mal es zwoits wo würd id Nöchi cho. D'Soldate so umzbringe, dasses möglichst viel Pünkt gid, isch schwierig und vielsitig und macht Spass, 's häd au gnueg Platz für Improvisatione. Wänn nume duresecklisch und alles möglichscht schnell abknallsch isches (bis ufd hammer Musig und 's Team-Feature) nume Durchschnitt. Sone Spielwies wird mer aber bi jedem Spiel schnell langwielig; isch es Problem vom Genre, dass mer, durs Fehle vom Autoscrolling, de Gfahre chan devo ränne. Shock Troopers isch extrem ergiebig wämmer's afangt uslote.

Re: Was spielsch grad retrigs?

Verfasst: 08 Apr 2011 10:26
von damian
das stimmt alles. was mich ganz konkret sehr stark stört isch, dass es im ganze spiel nur grad ein typ vo gegner git, oder ämel chunt mir jedes mal so vor... vermuetli sinds scho no es paar me...

Re: Was spielsch grad retrigs?

Verfasst: 08 Apr 2011 10:39
von Fade
hanf hat geschrieben:
Mercs marschiersch sozäge dors game dore…
ich han ebä gern so spiel womer sehr schnell chan vorwärts cho. ev liegts genau a dem... twinkle tale (md) findi drum au so super falls das kännsch...
nei, das känni ned, aso i has no nie gschpeelt, au scho gsee…
sound esch geil! ST bliibt aber min favorit…

Re: Was spielsch grad retrigs?

Verfasst: 08 Apr 2011 10:41
von Fade
hanf hat geschrieben:das stimmt alles. was mich ganz konkret sehr stark stört isch, dass es im ganze spiel nur grad ein typ vo gegner git, oder ämel chunt mir jedes mal so vor... vermuetli sinds scho no es paar me...
es end es paar mee, scho!

8-)

Re: Was spielsch grad retrigs?

Verfasst: 08 Apr 2011 11:28
von damian
soldate gits. di einte schüsset, di andere rüeret granate. was gits sust no? ich glaubs no ein panzertyp.

Re: Was spielsch grad retrigs?

Verfasst: 08 Apr 2011 11:36
von m.o.terra kaesi
whatever, s'geilscht send im moment vektorgames för mech. fahr voll ab of di grafik (dä hanf jo sowieso :-))

Re: Was spielsch grad retrigs?

Verfasst: 08 Apr 2011 11:40
von Fade
F L A S H !

:hardrock:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Verfasst: 08 Apr 2011 11:47
von boergi
m.o.terra kaesi hat geschrieben:whatever, s'geilscht send im moment vektorgames för mech. fahr voll ab of di grafik (dä hanf jo sowieso :-))
chouf e vectrex.

hesch zwar kei farb aber emmer no besser aus mame..

Re: Was spielsch grad retrigs?

Verfasst: 08 Apr 2011 11:53
von damian
m.o.terra kaesi hat geschrieben:whatever, s'geilscht send im moment vektorgames för mech. fahr voll ab of di grafik (dä hanf jo sowieso :-))
chauf vectrex! Det häsch ächti Vektorgrafik für en guete Priis (100.- für Konsole mit Spiel). Git es paar geili Games det druf...

das da isch geil, au wänns gad en vollmöngel spielt und kei ahnig hät vom game und au ä totali fläsche isch.

Quelle

Und natürlich Red Alarm für dä Virtual Boy. Bests Game mit Liniegrafik ever. Und denn erst no in 3D.

Quelle

Re: Was spielsch grad retrigs?

Verfasst: 08 Apr 2011 13:07
von sadoanarcho
Soldate in Shock Troopers
BBH hat geschrieben:The green soldiers are worth varying amounts of points. Basically it depends on how they attack you, or how they appear on the screen. Remember that a close-range attack is worth double the base value.

Green soldiers that are hanging around, talking to each other, taking a smoke break, etc. are usually worth around 5000 a shot. However, sometimes they end up running away so you must shoot them ASAP.

Green soldiers that "drop down" (to shamelessly use the Neo-Geo's scaling abilities) are generally worth 3000 a shot.

Green soldiers that are hiding behind barrels in groups of two are the most lucrative of the regular enemies - they're worth 7000 points a shot!!! Actually getting multiple shots on them is tricky.... if you can destroy the barrel without harming them, both enemies will then use completely random AI - one may try to stab you then run away, the other may try to fire at you over and over. Try practicing on the two groups behind the barrels near the beginning of Jungle Stage 1.

Most other green soldiers will be worth 500 or 1000 points per shot. This includes the ones that walk towards you, but then back up immediately... easily the most annoying of all the regular enemies. If you can't shoot them before they back off, it's best to just let them back off, then roll through the bullet that they fire immediately. It's not worth messing with 1000 a shot when you can just get the close-range attack much easier.

Soldiers with rocket launchers or bazookas are worth 2500 a shot. These are easy targets to get multiple shots into a close-range kill on, because they don't fire that often.

White soldiers are worth 3000 points a shot. That's a decent amount.

Purple soldiers are worth 5000 points a shot... after they've been hit a second time. Remember that purple soldiers take two hits to take out, after the first hit they will usually freak out, often jumping somewhere else and then firing all over the place when they hit the ground. If it's too risky to try to get close to them, just fire at them normally... land 13 shots on them and you get a sweet 65,000.

Although I've mentioned it before and on the website, I must also point out here that killing the human bosses with close-range attacks IS A NECESSITY. Remember that close-range kills are worth double points. Bosses will also drop a free first-aid kit when killed with a close-range attack, so I'd say that's worth the risk of approaching them, huh? Just shoot a boss until he turns red, then wait for a break in their shots (all bosses have easy-to-follow patterns, just pay attention to what they do), and start stabbing away until he dies. Of course, the last boss doesn't drop a first-aid kit, there's no need for that... but for killing the BSG leader with this method, you will get a cool 1,600,000 points added to your final score. Kill him with regular bullets or bombs and you'll just get a "measly" 800,000.
http://www.neo-geo.com/forums/showthread.php?t=15818

Re: Was spielsch grad retrigs?

Verfasst: 08 Apr 2011 19:59
von geosnow
ich finde capcom eifach geiler als SNK.

Re: Was spielsch grad retrigs?

Verfasst: 09 Apr 2011 07:39
von m.o.terra kaesi
hanf hat geschrieben:
m.o.terra kaesi hat geschrieben:whatever, s'geilscht send im moment vektorgames för mech. fahr voll ab of di grafik (dä hanf jo sowieso :-))
chauf vectrex!

jo, s'esch eh geplant sones teil z'chaufe. s'aurtoränne känni, häd style
do nomol JUNO FIRST. Häd huere geili sound-fx (ech weiss, esch ned vektor game)

Quelle

Re: Was spielsch grad retrigs?

Verfasst: 09 Apr 2011 08:23
von m.o.terra kaesi
do no es "real-vector" game. hurrengeil

http://www.youtube.com/watch?v=I59uhOjh ... re=related

Re: Was spielsch grad retrigs?

Verfasst: 09 Apr 2011 13:37
von Tatsujin
hends i de starcade show amigs au gspilt gha.

Re: Was spielsch grad retrigs?

Verfasst: 09 Apr 2011 15:42
von nascarbryant
grad starcontrol 2(3do) und geist (gc) durezockt.....

star control spielt sich jo wia computer space....und geili sex szene hets au :shock:

bi geischt hingege isch duschszene kultig....